۳۴ میلیون بازیکن برای آرکید ریسینگ؛ Forza 5 هنوز هم قوی است

۳۴ میلیون بازیکن برای آرکید ریسینگ؛ Forza 5 هنوز هم قوی است

آواتار بهنام گودرزی توسط بهنام گودرزی در ۲ آبان ۱۴۰۲ , ۱۲:۵۲

طبق آمار رسمی‌ای که در مجموع بازیکنان در حال تجربه‌ی عنوان Forza Horizon 5 از استیم و همچنین فروشگاه ایکس باکس کسب شده، بیش از ۳۴ میلیون بازیکن این عنوان آرکید ریسینگ را تجربه کرده‌اند که یک جهش بزرگ برای بازی محسوب می‌شود؛ پیشتر در ژوئن سال ۲۰۲۲، این آمار روی عدد ۲۰ میلیون قرار داشت. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

استودیو Playground Games با ارائه‌ی آخرین نسخه از مجموعه‌ی محبوب آرکید ریسینگ خود یعنی Forza Horizon 5، آن هم درست در ابتدای نسل نهم کنسول ایکس باکس توانست تا بار دیگر استانداردهای خود را جابجا کرده و ضمن ارائه‌ی یک گرافیک بصری فوق‌العاده‌ی نسل نهمی، جذابیت بالایی به راندن ماشین‌های مسابقه‌ای آن هم در پیست‌های عجیب و غریب کشور مکزیک داده است. این بازی پس از عرضه در سال ۲۰۲۱ و پس از گذشت دو ماه، توانست تا به آمار ۱۵ میلیون بازیکن که بازی را تجربه کرده‌اند دست پیدا کند؛ در ادامه اما این آمار در ژوئن سال اخیر میلادی، به عدد ۲۰ میلیون بازیکن رسید و اکنون به اوج خود در دو سال اخیر رسیده است.

۳۴ میلیون بازیکن برای آرکید ریسینگ؛ Forza 5 هنوز هم قوی است

طبق آمار رسمی منتشر شده، در مجموع حضور بازیکنان در استیم و همچنین کنسول ایکس باکس، بازی توانسته تا به آمار ۳۴ میلیون بازیکن دست پیدا کند که بسیار ستودنی است. در این آمار ذکر شده که ۱۱ هزار بازیکن در استیم فعال بوده و بازی را تجربه کرده‌اند که رقمی بسیار بالاتر از بازی شبیه‌ساز این فرنچایز یعنی Forza Motorsport محسوب می‌شود.

استودیو Playground Games در حال حاضر روی بازی مورد انتظار Fable کار می‌کند که نمایش قابل توجهی در شوکیس اخیر ایکس باکس داشت بنابراین بعید است که به زودی، شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی آرکید جدیدی از این فرنچایز باشیم اما هر چه که باشد، حضور ۳۴ میلیون بازیکن نشان می‌دهد که Forza Horizon 5 قرار است تا تاریخ انقضای طولانی‌ای داشته باشد.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: