Box office ضربدر ۲ + برندگان “گلدن گلاب” ۷۱ + کاندیدهای “تمشک طلایی” ۳۴
باز هم با جدول پرفروشترین فیلمهای آخر هفتهی سینماهای آمریکای شمالی در خدمتتان هستیم. در این هفته چهار فیلم تازه اکران شده Devil’s Due و Jack Ryan: Shadow Recruit و The Nut Job و Ride Along توانستند خود را در بین ۱۰ عنوان پر فروش اثبات کنند، که از این بین فیلم کمدی Ride Along موفق شد عنوان Lone Survivor که در هفته گذشته در صدر جدول قرار داشت را پایین بکشد و در مقام اول قرار بگیرد.
جدول Box Office این هفته به این شرح است:
۱- Ride Along – $41,516,170 – $41,516,170
۲- Lone Survivor – $22,058,815 – $72,868,936
۳- The Nut Job – $19,423,000 – $19,423,000
۴- Jack Ryan: Shadow Recruit – $15,451,981 – $15,451,981
۵- Frozen – $11,771,854 – $332,403,215
۶- American Hustle – $9,866,363 – $115,697,554
۷- Devil’s Due – $8,308,220 – $8,308,220
۸- August: Osage County – $7,364,721 – $17,953,991
۹- The Wolf of Wall Street – $7,069,383 – $89,845,981
۱۰- Her (2013) – $4,034,417 – $15,033,844
فیلم شماره اول جدول: Ride Along
ژانر: کمدی/اکشن – زمان: ۱ ساعت و ۳۹ دقیقه – درجه بندی: PG-13 – هزینه ساخت: ۲۵ میلیون
کارگردان: Tim Story بازیگران: Ice Cube و Kevin Hart و Laurence Fishburne و Tika Sumpter
خلاصه داستان: ماجرای این فیلم کمدی در رابطه با همکاری اجباری ۲۴ ساعته یک نگهبان حراف و احمق به نام بِن (کوین هارت) با دوست قدیمیاش به نام جیمز (آیس کیوب) که پلیس خشن و بی اعصابی به نظر میرسد هست که باید طی ۲۴ ساعت خود را به آتلانتا و محل برگذاری مراسم ازدواج خواهر جیمز برسانند، اما همانطور که قابل پیشبینی است این مسیر خیلی هم بی دردسر نخواهد بود.
+این فیلم موفق شد با کنار زدن فیلم Cloverfield در سال ۲۰۰۸ با فروش هفته اول ۴۰ میلیون دلار در بین دیگر فیلمهای اکران شده در ماه ژانویه در صدر جدول تاریخ فیلمهای اکران شده در این ماه جای بگیرد.
فیلم شماره سوم جدول: The Nut Job
ژانر: انیمیشن/ماجرایی/کمدی – زمان: ۱ ساعت و ۲۵ دقیقه – درجه بندی: PG – هزینه ساخت: ۴۲ میلیون
کارگردان: Peter Lepeniotis صداپیشگان: Brendan Fraser و Will Arnett و Liam Neeson و Katherine Heigl
خلاصه داستان: یک سنجاب بنفش به نام Surly از دوست و یار قدیمی خود که یک موش به نام Grayson هست درخواست میکند تا با همکاری هم به سراغ یک مغازه آجیل فروشی بروند و دلی از عزا در بیاورند، اما آنها از این ماجرا بی اطلاع هستند که این دستبرد قرار است با اتفاقات بزرگتر و خطرناکتری پیوند بخورد.
فیلم شماره چهارم جدول: Jack Ryan: Shadow Recruit
ژانر: اکشن/معمایی/جنایی – زمان: ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه – درجه بندی: PG-13 – هزینه ساخت: ۶۰ میلیون
کارگردان: Kenneth Branagh بازیگران: Chris Pine و Keira Knightley و Kevin Costner
خلاصه داستان: جک رایان (کریس پین) مامور ویژه و جوان سازمان CIA هست که در ماجرای این قسمت از فیلم (که در صورت موفقیت ادامه دار خواهد بود) باید در مقابل گروه تروریستی روسیه که قصد برهم زدن سیستم اقتصادی آمریکا را دارند بایستد و به تنهایی نقشهی این گروه را نقش بر آب کند، اما درگیریهای احساسی و خانوادگی جک رایان در این بین سختی کار را دوچندان میکند.
+ لازم به ذکر هست که نویسنده و سازنده شخصیت جک رایان همان Tom Clancy مشهور هست که اکثر گیمران با این نویسنده که در مهر ماه گذشته در ۶۶ سالگی از دنیا خارج شد آشنایی کامل دارند.
فیلم شماره دهم جدول: Her
ژانر: درام/رمانتیک/تخیلی – زمان: ۲ ساعت و ۶ دقیقه – درجه بندی: R – هزینه ساخت: اعلام نشده
کارگردان: Spike Jonze بازیگران: Joaquin Phoenix و Amy Adams و Rooney Mara و Scarlett Johansson (فقط صدا)
خلاصه داستان: تئودور (خواکین فونیکس) یک نویسنده تنها و گوشه گیر هست که در ارتباط برقرار کردن با دیگران به ویژه جنس مخالف همیشه یک بازنده است و از این رو نمیتواند برای خود یک عشق و یار وفادار پیدا کند و زندگی خود را از حالت تکراری و خسته کننده بیرون بیاورد، تا اینکه تئودور با خرید و نصب یک سیستم عامل سخنگو به نام سامانتا کم کم متوجه میشود که عاشق این سیستم عامل شده است و با صدای دلنشین این دستگاه سخنگو و پیشرفته احساس آرامش میکند و بعد از گذشت مدتی متوجه میشود که با ابراز احساس عشق حتی به همین موجود مجازی هم میتواند دنیای خود را دچار تغییر تکرارها به زیباییها کند.
همانطور که اطلاع دارید هفته گذشته پست Box Office بروی سایت قرار نگرفت و از آنجایی که قرار نیست از نتایج جدول هفتگی -حتی برای یک هفته- بیخبر باشیم جدول هفته گذشته را هم در ادامه نظارهگر خواهیم بود، در هفته گذشته تنها فیلم تازه اکران شده عنوان The Legend of Hercules بود که بسیار ضعیف عمل کرد و در هفته اول اکران در جایگاه سوم قرار گرفت، اما فیلم Lone Survivor که از دو هفته قبل اکران محدود خود را آغاز کرده بود موفق شد با شکست دادن انیمیشن Frozen در صدر لیست قرار بگیرد.
جدول Box Office هفته گذشته به این شرح است:
۱- Lone Survivor – $37,849,910 – $38,231,471
۲- Frozen – $14,728,118 – $317,319,106
۳- The Legend of Hercules – $8,868,318 – $8,868,318
۴- The Wolf of Wall Street – $8,839,220 – $78,425,771
۵- American Hustle – $8,302,205 – $101,265,133
۶- The Hobbit: The Desolation of Smaug – $8,022,353 – $242,226,788
۷- August: Osage County – $7,158,265 – $7,703,650
۸- Saving Mr. Banks – $6,556,216 – $68,927,442
۹- Paranormal Activity: The Marked Ones – $6,284,630 – $28,456,019
۱۰- Anchorman 2: The Legend Continues – $5,838,849 – $118,256,793
فیلم شماره اول جدول: Lone Survivor
ژانر: اکشن/درام/زندگینامهای – زمان: ۲ ساعت و ۱ دقیقه – درجه بندی: R – هزینه ساخت: ۴۰ میلیون
کارگردان: Peter Berg بازیگران: Mark Wahlberg و Emile Hirsch و Taylor Kitsch و Ben Foster و Eric Bana
خلاصه داستان: در این فیلم که برگرفته از ماجرای حقیقی ساخته شده است شاهد ماموریت خطرناک و حساس فرمانده Marcus Luttrell (مارک والبرگ) به همراه سه همتیمیاش هستیم که دستور دارند یکی از فرماندههای اصلی طالبان را یا دستگیر و یا از بین ببرد، اما با یک اشتباه از سوی این گروه، چهار جنگجو خود را در جهنمی میبینند که احتمال رهایی از آن برای هر عضو این گروه کوچک کار بسیار بزرگی خواهد بود.
+در طول همین مدت کوتاه مارک والبرگ موفق شده جوایزه زیادی را برای ایفای نقش اصلی این فیلم از آن خود بکند و بسیاری از منتقدان بازی والبرگ در این فیلم را بهترین اثر او میدانند.
فیلم شماره سوم جدول: The Legend of Hercules
ژانر: اکشن/ماجرایی – زمان: ۲ ساعت و ۳۹ دقیقه – درجه بندی: PG-13 – هزینه ساخت: ۷۰ میلیون
کارگردان: Renny Harlin بازیگران: Kellan Lutz و Gaia Weiss و Scott Adkins و Sarai Givaty
خلاصه داستان: هرکول و دیگر هیچ! هرکول توسط شاه بدذات که ناپدری اوست بعد از تبعید به سرزمینی دور بجای برده فروخته میشود، بعد از مدتی هرکول برای انتقام بازمیگردد و اینجاست که پدر حقیقی او یعنی زئوس هم فرزندش را تنها نمیگذارد تا تمامی لشکر این شاه بدذات به بهترین شکل ممکن به سزای اعمالشان برسند.
+اگر از هواداران سریال اسپارتاکوس هستید این فیلم را به هیچ عنوان از دست ندهید، اما اگر از هواداران این سریال نیستید حتما این فیلم را از دست بدهید!
فروش جهانی سه فیلم The Hobbit 2 و Frozen و HG: Catching Fire تا به امروز به ترتیب ۸۳۴ و ۷۶۳ و ۸۵۴ میلیون دلار گزارش شده است.
_______________________________________________
با یک تاخیر چند روزه با لیست برندگان مراسم سینمایی Golden Globe در خدمت شما عزیزان هستیم، هر چند که به احتمال زیاد همگی سینما دوستان از نتایج این مراسم آگاهی پیدا کردند اما گفتیم شاید بد نباشد که لیستی کامل از کسانی که گویهای بلورین امسال را به خانه بردند را داشته باشیم، پس با هم به سراغ نتایج مراسم امسال میرویم:
” بخش فیلمها “_______________
بهترین فیلم درام:
۱۲ Years a Slave
بهترین فیلم کمدی/موزیکال:
American Hustle
بهترین کارگردان:
Alfonso Cuaron برای فیلم Gravity
بهترین بازیگر زن بخش درام:
Cate Blanchett برای فیلم Blue Jasmine
بهترین بازیگر مرد بخش درام:
Matthew McConaughey برای فیلم Dallas Buyers Club
بهترین بازیگر زن بخش کمدی/موزیکال:
Amy Adams برای فیلم American Hustle
بهترین بازیگر مرد بخش کمدی/موزیکال:
Leonardo DiCaprio برای فیلم Wolf of Wall Street
بهترین بازیگر زن نقش دوم:
Jennifer Lawrence برای فیلم American Hustle
بهترین بازیگر مرد نقش دوم:
Jared Leto برای فیلم Dallas Buyers Club
بهترین فیلم نامه:
Spike Jonze برای فیلم Her
بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان:
The Great Beauty از کشور ایتالیا
بهترین انیمیشن:
Frozen
بهترین ترانه:
Ordinary Love (U2) برای فیلم Mandela
بهترین موسیقی:
Alex Ebert برای فیلم All Is Lost
” بخش سریالهای تلویزیونی “_______________
بهترین سریال درام:
Breaking Bad
بهترین سریال کمدی/درام:
Brooklyn Nine-Nine
بهترین بازیگر زن سریال درام:
Robin Wright برای فیلم HOUSE OF CARDS
بهترین بازیگر مرد سریال درام:
Bryan Cranston برای سریال Breaking Bad
بهترین فیلم تلویزیونی:
Behind the Candelabra
بهترین بازیگر زن سریال کمدی:
Amy Poehler برای سریال PARKS AND RECREATION
بهترین بازیگر مرد سریال کمدی:
Andy Samberg برای سریال BROOKLYN NINE-NINE
بهترین بازیگر زن مینیسریال/فیلم تلویزیونی:
Elisabeth Moss برای فیلم TOP OF THE LAKE
بهترین بازیگر مرد مینیسریال/فیلم تلویزیونی:
Michael Douglas برای فیلم BEHIND THE CANDELABRA
بهترین بازیگر زن نقش دوم تلویزیونی:
Jacqueline Bisset برای سریال DANCING ON THE EDGE
بهترین بازیگر مرد نقش دوم تلویزیونی:
Jon Voight برای سریال RAY
جایزه ویژه Cecil B DeMille :
Woody Allen
برای مشاهده لیست کامل کاندیدها میتوانید به پستهای قبلی “گلدن گلاب” مراجعه کنید.
_______________________________________________
و اما در آخر لیست نهایی “تمشک طلایی” سال (Golden Raspberry Awards) یا همان بدترین عناوین سال ۲۰۱۳ را که درست یک روز قبل از اعلام کاندیدهای نهایی مراسم اسکار اعلام شد را برایتان آماده کردیم، همچنین برندگان نهایی درست یک روز قبل از برگذاری مراسم اسکار اعلام میشود پس بدون هیچ توضیح اضافی به سراغ بدترینهای سال ۲۰۱۳ میرویم (همگی بازیگران انتخاب شده برای تمامی عناوینی انتخاب شدند که در سال ۲۰۱۳ بازی کردهاند):
بدترین فیلم:
– After Earth
– Grown Ups 2
– The Lone Ranger
– A Madea Christmas
– Movie 43
بدترین بازیگر مرد:
– Johnny Depp
– Ashton Kutcher
– Adam Sandler
– Jaden Smith
– Sylvester Stallone
بدترین بازیگز زن:
– Halle Berry
– Selena Gomez
– Lindsay Lohan
– Tyler Perry
– Naomi Watts
بدترین بازیگر مرد نقش دوم:
– Chris Brown
– Larry the Cable Guy
– Taylor Lautner
– Will Smith
– Nick Swardson
بدترین بازیگر زن نقش دوم:
– Salma Hayek
– Katherine Heigl
– Kim Kardashian
– Lady Gaga
– Lindsay Lohan
بدترین کارگردان:
– Dennis Dugan برای فیلم Grown Ups 2
– Tyler Perry برای فیلم A Madea Christmas و Temptation: Confessions of a Marriage Counselor
– M. Night Shyamalan برای فیلم After Earth
– تمامی کارگردانان فیلم Movie 43
– Gore Verbinski برای فیلم The Lone Ranger
بدترین گروه بازیگری:
– تمامی بازیگران فیلم Grown Ups 2
– تمامی بازیگران فیلم Movie 43
– Lindsay Lohan و Charlie Sheen برای فیلم Scary Movie 5
– Tyler Perry و Larry the Cable Guy برای فیلم A Madea Christmas
– Jaden Smith و Will Smith برای فیلم After Earth
بدترین بازسازی یا ادامه:
– Grown Ups 2
– The Hangover Part III
– The Lone Ranger
– Scary Movie 5
– The Smurfs 2
بدترین فیلمنامه:
– After Earth
– Grown Ups 2
– The Lone Ranger
– A Madea Christmas
– Movie 43
راستی جوکر جان شوماخر جان بهبود یافتند یا نمی دونی؟
فیلم ……… فییییییلم…………فیلم………… آره یادم اومد :idea:
اخرین فیلم گرمی که دیدم زندگی پای بوده که فوق العاده گرم و دلچسب
و بسیار اموزنده و فلسفی و عشقولانه بود .
این american hustle عجب چیزیه
باز هم مثل همیشه سپاسگزارم از لطف و انرژی مثبت تک تک رفقا، مرسی از همه…
_____________________________
“tLoU” & “GTA V” Are “GotY 2013”
ice cube رو عشقه !!
cube 1997
فیلمی رازآلود جنایی و کمی ترسناک
خیلی باحال بود
توصیه می کنم حتما ببینید
دوستان این هفته فیلم gangaster squad رو دیدم.عالیه.حتمن ببینینش.بالاخره یه نو آر خوب بعد از مدت ها دیدم
این بریکینگ بد شاهکاره.هر جا نامزد میشه همه جایزه ها رو میبره.
همین الان این فیلم رو هم دیدم گفتم تا اینجا هست بیام بگم
The Hunger Games Catching Fire
ادامه ی بسیار خوبی برای قسمت اول هست و آخرش هم خوب ادامه دار تموم میشه!
موسیقی کار جیمز نیوتون هاوارد که عالی کار کرده
بازیگر ها هم خوب عمل کرده اند و جلوه های ویژه ی خیلی خوبی هم داره…
۹.۰
باریکلا فروزن…
واقعاٌ سود داشت واسشون…
یه چیزی تو مایه های cod هست :lol:
:))
موسیقی All Is Lost هم خیلی عالی بود . ولی در حد هانس زیمنس به نظر من نیست .
التبه تازه ترک هاشو دانلود کردم در ادامه نظر کاملام رو می نویسم . B-)
اون چند تایی که تا الان شنیدم افتضاح بودند .
همیشه فکر می کردم این جوایز اکثرا الکی هست ولی حالا دارم ایمان می یارم .
__________________
برید اهنگ های beyond two souls رو دانلود کنید ببینید هانس زیمنس چه معجزه ای کرده اکثرا عالی و فوق العاده اند و واقعا تکند
واقعا امسال حق اصلیه برکینگ بد هستش کهه اسکارو ببره و دیکاپریو هم باید بهترین بازیگر مرد بشه
کاش دی کاپریو امسال اسکار بگیره
به نظرم بهترین بازیگریش تو فیلم شاتر آیلند بود
امیدوارم دی کاپریو امسال بتونه اسکار رو ببره :cry:
جانی دپ چه خوشتیپ شده
دم سریال برکینگ بد گرم که تمام جوایز رو درو کرد :X
من کلا فیلم زیاد نمیبینم(تو کار اینمیشنم بیشتر)…frozen واقعا داره خوب میفروشه.
آقا مث اینکه کامنت دادن اجباری شده :lol: …الان من چیزی ندارم بگم خو
______________________________________
بردیا مچکریم :-D
من هم نداشتم ولی خب چند تا موضوع پیدا کردم :)
آخرین فیلمی که دیدم biutiful به کارگردانی عشقم ایناریتو :X :X
شاهکار…..
جانی دپ چقدر دیدنی شده تو عکس
بستنی کیم گارداشیان :lol: :lol:
Frozen :X
جانى دپ… !!
بسیار ممنون Golden Globe خوب بود مثل همیشه ولی جای بعضی هاهم خالی بود!
من هم باهات موافقم سال پیش هم جای بعضی ها خالی بود و این روند داره ادامه می یابد
___________________
خب دوستان سئوال : یک فیلم ترسناک خوب به من معرفی کنید . (فقط اسم انگلیسیش رو بنویسید ؟؟؟
Lone Survivor و اون انیمیشن هم حتما باید ببینیم .
مندزی من انگلیسیشو بلد نیستم
اما اگه ندیدی جنگیر ۱ رو ببین
شماره های مختلف کینه هم که عالیه
این فیلم ها از غریزه ی انسانی انسان ها که از دیدن خشونت یه طوری می شن
سواستفاده نمی کنن . و ترسناک بودنشون از موضوع و دل داستان بیرون می اد :X
با تشکر از بردیا جان
مراسم Golden Globe رو دیدم چند روز پیش از جایزه گرفتن Leonardo DiCaprio و مخصوصا Jennifer Lawrence خوشحال شدم هرچند هنوز American Hustle رو ندیدم
من کلا تو کار فیلم نیستم . به دلیل محدودیت وقت ./ بعضی مواقع بعضی فیلم ها رو می بینم
_______________
کلا با خوندن به این نتیجه رسیدم که این دو فیلم The Wolf of Wall Street – American Hustle رو باید دان کنم .
و سریال braking bad .
باز هم تشکر .
______________________________ اگه پیشنهاد خوبی داشتید برای فیلم بگید . :X
با تشکر از بردیای عزیز به خاطر پست عالیش
این هفته سری به سه گانه فوقالعاده ماتریکس زدم ، تنها چیزی که میشه در مورد این فیلم گفت ابر شاهکار سینما . همه چیز این فیلم معرکه بود از کارگردانی و صحنه های اکشن تا دیالوگ ها و مفهوم فیلم . تک تک دیالوگ ها بار معنایی زیادی داشتن مخصوصا دیالوگ هایی که بین نیو و اوراکل (پیشگو) رد ب بدل میشد . این فیلم به طور کامل معنا و مفهوم خود باوری رو برای آدم روشن میکنه ، اگر به خودت باور داشته باشی میتونی سرنوشتت رو تغییر بدی .
سری ماتریکس به زیبایی راه تکامل یک انسان ضعیف تا یک ابر قهرمان رو نشون میده ، دشمن های سر سختی که مانع رسیدن به اهداف میشن ، از خود گذشتگی افراد برای رسیدن به هدف والا ، عشق اینکه حتی ابر قهرمان داستان هم عاشق میشه و مهمترین هدف خودش (ابر قهرمان) که نجات زایون و نژاد انسان هاست رو به خاطر عشقش تغییر میده ( در قسمت دوم در زمان نجات ترینیتی و انتخاب در سمت چپی ) .
میدونید بعد از تماشای فیلم برای چند لحظه تو فکر رفتم ، انتخاب ، مفهوم انتخاب ، آیا واقعا من مسیرم رو انتخاب میکنم ؟ یا آیا این انتخاب شدست ؟ آیا این تقدیر منه یا چیزی که میشه از تقدیر به تغییر برسه ؟ اگه اوراکلی تو این دنیا آینده رو به من بگه آیا میتونم تغییرش بدم ؟ تغییر دادن تقدیرم چقدر قدرت لازم داره ؟ آیا فقط یک آینده وجود داره و آینده های متفاوت برای لحظات انتخاب ساخته شدن ؟ و هزاران سوال بی جواب دیگه .
و این ها باعث لذت بردن از این فیلم میشن ، البته نباید بازی عالی تمام و تک تک بازیگران رو فراموش کرد به خصوص هوگو ویوینگ (مامور اسمیت ) و کیانا ریوز (نیو) .
هر شروعی یه پایانی داره ….
نمره : ۱۰ از ۱۰ اگه جا داشت بیشتر .
این هفته فقط سریال دیدم
———————————————-
homeland : سریال خیلی قوی و مرموز شروع میشه و فیلمنامه خیلی کشش داره و به جرات میتونم بگم لحظه شماری میکردم برای قسمت بعدیش ولی به نظر خودم این سریال باید تو فصل۲ تموم میشد. فصل سوم اصلا اون کششو نداره برام. البته هنوز قسمته ۳ فصل ۳ هستم …ایشالله که بهتر بشه. (در ضمن با بازی damian lewis هم خیلی حال میکنم )
season 1 = 9
season 2 =8
season 3 =7
—————————————–
breaking bad season 5 : برای بار سوم فصل اخرشو دیدم …..بالاترین کیفیت فیلمنامه رو داره بی شرف عالییییییههه season 5 = 10
———————————————–
winter is coming……………. april 6th :X :X :X :X
ممنون…
هیچی از این جدول سرم نمیشه :lol:
منم تقریبا عین خودتم
عشق من که هابست باشه تو ده تای پرفروش اول نیست
grown up2 خوب بود چرا؟جانی دپ بدترین بازیگر مرد :lol: ازش خوشم نمیاد ولی تمشک طلایی شون افتضاح بود.آخه سیلوستر استالونه بدترینه؟! یعنی میخوام برم همشونو از زیر تیغ رد کنم هرکی میخواد بیاد!
ممنون خیلی هم عالی دنیای فیلم
این خبر که تو سایت ها و انجمن ها پخش شده که روز ۱۰ بهمن ماه تمامی سینماهای کشور رایگان هستن . درسته؟! روز آشتی مردم با سینماست مثل اینکه :-?
اگه آره من برم جیب بر خیابان جنوبی رو ببینم
شما سینما هم میرین :((
مرفحین بی درد!
والا ما یکبار سینما هویزه مشهد رفتیم نفری ۶تومن پول بلیطش بود
عزیز من رفتی به یکی از مدرن ترین سینما های کشور (البته اگه بعد از بازسازی رفته باشی) بعد میخوای بلیط چقدر باشه ؟!
باو یکماه پیش رفتیم مشهد با دوستا..
البته سینماش خیلی شیک و بزرگ بود ماهم عین این دهاتیها تا ۱ساعت داشتیم سالنها رو تماشا میکردیم :lol:
مرفه کجا بود , تو همخ دلت خوشه! البته اینجا بلیت سینما ۳۵۰۰ هست فکر کنم. من هم بعد از بهمن پارسال که جشنواره بود و رفتم هیس! دخترها فریاد نمی زنند رو دیدم. دیگه سینما نرفتم!!!
ممنون بابت تهیه لیست
Adam Sandler و Johnny Depp عجب خود نمایی می کنند تو زرشک طلایی :lol:
خیر سرم دوتا از بازیگرایی که خوشم میان تو زرشک طلایی هستن
یعنی اینقدر افتضاحن؟؟!!
من قبل از هرچیزی یه جمله طولانی(!) از یونگ که تو کتاب “ایا هنر بیماری روانی است؟” بگم، یونگ میگه ((هنر را باید افرینشی دانست که از کلیه ی شرایط موجود خارجیه قبلی، ازادانه استفاده میکند و معنی و طرز تکوین مخصوص ان برخود ان تکیه دارد نه بر شرایط موجود خارجی قبلی. تقریبا میتوان گفت که اثر هنری به مثابه ی موجودی است که به سادگی تمام از وجود انسان و توانایی ها و اختیارات او به عنوان زمینی که باید به او غذا برساند استفاده میکند و نیروی او را برحسب قانون های مخصوص خود به کار می اندازد و شکلی را که خود خواستار ان است بنابر انچه میخواهد بشود به خود میدهد)) خب با این تفاسیر بریم سراغ انیمیشن ها که فقط درمورد یکیشون حرف میزنم … راستی اگه انیمیشنو ندیدید توضیحاتو نخونید چون که فکر نکنم چیزی دستگیرتون بشه! یا هم احتمال داره با این پیش زمینه برید انیمیشنو ببینید و لذت کاملو نبرید
—————–
انیمیشن ۱۲ دقیقه ایه خانه ای از مکعب های کوچک یا La Maison en Petits Cubes
=
خاطرات ، تمام چیزی که میخواد این انیمیشن به ما بگه . خاطراتی بر اب رفته(!) تو فیلم پیرمردی رو داریم که با خاطراتش زندست ، خونه های روی هم هر کدوم قسمتی از خاطرات پیرمرد رو نشون میده. اوایل فیلم نشون میده که پیر ما برای زنده موندن از اب (از خاطرات) ماهی میگیره و اینطوری خودشو سیر میکنه. اما یک اتفاق ساده پیپی که همیشه با اون بوده و بازمانده ی خاطرات اونه توی اب میفته و پیرمرد برای اینکه اونو دوباره بدست بیاره مجبور میشه با لباس مخصوص تو خاطراتش غرق بشه.
——————-
اما انیمیشن های دیگه
——————-
Maestro (پنج دقیقه)
ممنون از بردیای عزیز بابت معرفی این انیمیشن.حرکت ثانیه و دوربین جالب بود.نحوه ی کوک و اماده شدن هم خیلی ایده ی خوبی بود.
——————-
the fly (سه دقیقه)
پیشنهاد میشه
Manipulation (هشت دقیقه)
Mona Lisa Descending a Staircase (هفت دقیقه)
پیشنهاد میشه
Sundae in New York (سه دقیقه)
the lost thing (شونزده دقیقه)
پیشنهاد میشه … یجا پسره میگه تا حالا کسی متوجه این نشده (اشاره به یه موجود بزرگ و عجیبی که تو ساحل خیلی وقته افتاده!).و اخرش هم من نفهمیدم این موجوده چطوری تو خونه ها جا میشد!
——————————————–
در مورد باکس افیسم بگم که بعد از مدتها فیلم اسکورسزی چش مارو گرفت رفتمم واسه دانلود ولی از ۷۰۰ تاش ۶۰۰و خورده ای دانلود کرد بعدش فرت پریدو صفر شدو منم اعصابم خورد شدو هیچی دیگه ولش کردم!. گلدن و تمشک هم که نوش همشون نظرمم تو پست قبلیه سینمایی گفتم. بازم تشکر از بردیای عزیز
Its Always Sunny in Philadelphia فصل ۴ امتیاز : ۸.۵
Game OF Thrones فصل ۳ امتیاز: ۹.۵
۲۴ فصل ۳ امتیاز : ۹.۸
ARROW فصل ۲ – قسمت ۱۰ امتیاز: ۸
The Sopranos فصل اول – قسمت ۳و۴ امتیاز : ۹.۵ :((
True Detective قسمت ۱ و ۲ امتیاز : ۹.۸ :!:
شدیدا بهتون پیشنهاد میکنم american hustler رو ببینید واقعا عالی کار شده
امیدوارم بتونه برنده اسکار بشه… :roll:
منم اینارو دیدم =
last vegas
عالییی بود خیلی عالی بود عاشق این فیلم شدم مطمئنا ۱۰/۱۰
۱۲years selv
خیلی عالی بود ۱۰/۱۰
خیلی ممنون
به نظرم gravity بهترین فیلم امسال بود
خیلی ممنون
به نظرم gravity بهترین فیلم امسال بود
در ۶۶ سالگی از دنیا خارج شد
بردیا این دیگه چه فعلیه؟
هرچی هست خیلی عالیه . حرف نداره !! :))
راستش این فعل رو اولین بار از زبان کارگردان،بازیگر،نویسنده و ترانه سرای خاص یعنی محمد صالحعلا* شنیده بودم که به نظر فعل بسیار مناسبی هست. اگر با دقت و حالت مقایسهای به این جمله دقت کنید فکر کنم شما هم موافق باشید که جملهی جالبی میتونه باشه…
_____________________________
“tLoU” & “GTA V” Are “GotY 2013”
با تشکر از بردیای گرامی
———
The Intouchables 2011
حتما این فیلم رو ببینید
۱۰/۱۰
مرسی, با این توضیحات کاملی که شما دادی کاملا همه را مجاب کردی که این فیلم را ببینند. :))
خو یکم توضیح بده برادر .
چی هست اصن این فیلم ؟
ژانرش چیه ؟
بازیگراش کین ؟
:))
دوستان شما که دست به گوگل کردنتون حرف نداره
———
“این فیلم بر اساس یه داستان واقعی ساخته شده”
فیلیپ (با بازی Francois Cluzet) از گردن به پایین فلج است. او با وجود اینکه مجبور است زندگی خود را روی صندلی چرخدار بگذارند و از گردن به پایین اندام خود هیچ حسی ندارد، به طرز جالب توجهی به خوبی با وضعیت خود کنار آمده است. او آنقدر ثروتمند هست که بتواند از پس هزینه ی مراقبت های بیست و چهارساعته بربیاید و با کمک یک منشی، یک پرستار و یک مراقب زندگی نسبتاً پرباری را می گذراند. وقتی بر حسب شرایط مجبور می شود جانشینی برای مراقب قبلی اش پیدا کند، چندین داوطلب با خصوصیات معمول و لازم برای این شغل نزد او می آیند و او با آنها مصاحبه می کند، اما در میان این افراد یک شخص عجیب و غریب هم حضور دارد. این شخص جیب بر خیابان خواب و سوءاستفاده جویی به نام دریس ( با بازی Omar Sy) است. او تنها به این دلیل درخواست مصاحبه ی شغلی داده تا به مأموران دولتی اثبات کند که واقعاً دنبال کار می گردد و به این ترتیب بتواند از نوعی خدمات دولتی که معادل فرانسوی بیمه ی بیکاری هستند، بهره مند شود. فیلیپ تحت تأثیر روش غیرعادی دریس در طی مصاحبه قرار می گیرد و او را استخدام می کند و باقی ماجرا…..
ژانر فیلم : کمدی – درام هستش و محصول کشور فرانسه است.
ممنون بردیا جان.شدیدا منتظرم این American Hustle کیفیت خوبش بیاد،برم تو کارش.
——
فهمیدم کدوم فیلم رو میگی علیرضا!فوق العاده فیلم قشنگیه.حتما ببینیدش.
علیرضا توضیحات بده جانم به قربانت
بهروز جان وقت کردی حتما دانلودش کن.
این movie 43 تمشک هم زیادشه.اصن نمیدونم این همه بازیگر خوب که داخلشه رو چه حسابی قبول کردن همچین فیلمی بازی کنن :-x
true detective فوق العاده بود.بازی نقش اصلی ها mcconaughey و اون یارو که اسمشو بلد نیستم عالیه :X
breaking bad هم که خیلی وقته تمومش کردم ولی به هرکسی که میگه خوب نیست و این حرفا پیشنهاد میکنم ببینتش کامل :arrow:
gravity هم خوب بود با این که فیلمنامه ی چندان قوی یا پیچیده ای نداشت.ولی کارگردانی خیلی خوب و بازیگرهای خوبی داشت.و یکی از دوستان که گفته بود پیامی نداشت اتفاقا پیامش کاملا روشن بود.درمورد زباله های فضایی بود که هنوز خطرش اونقدر ها جدی نشده ولی بعید نیست در آینده همچین وضعی پیدا کنه پیام از این واضح تر؟
راستی این ice cube هم خوب بازی می کنه هم اهنگای شاخی داره لامصب اهنگاش شاهکارن از بهترین های موسیقی رپه مخصوصا اهنگسازی ترکاش…
با تشکر از بردیا خان که این هفته دست پر اومد…
این The lone ranger شاید فیلم خیلی خوبی نبود اما فیلم بدی هم نبود مخصوصا جانی دپ که خوب بازی کرد!
_______________________
مشغول تماشای سریال Fringe هستم که در کل سریالیه که با سلیقه من جوره،اما این فصل ۴ دیگه داره از آرمانها فاصله میگیره،در انتظارم دوباره اوج بگیره،بعد از اتمام مفصلا شرح داده خواهد شد!!
اما تنها فیلمی که این هفته دیدم،شاهکاری از دیوید لینچ که تازگیا تولدش بود! :X
the lost highway…من نمیدونم چجوری میتونه اینقدر خوب داستانی رو بنویسه خیلی بهتر روایت کنه و البته کارگردانی یه همچین داستانهای پیچیده ای مطمئنا خیلی سخته که فقط از دست استاد برمیاد!
و البته از لحاظ هنری و فلسفی هم اینقدر قویه که جایی برای بحث نمیذاره!
در کل آثار استاد رو از دست ندید که تمام عمرتون بر فناست!!!
این فیلم لینچ رو یادمه خیلی سال پیش دیدم ولی حقیقتش خیلی گیج کننده و سردرگم کننده بود برام,نقد خونده بودم ازش که هر سکانس فیلم خودش یه داستان داخلش داره,میخواستم دوباره دقیقتر ببینم که فرصت نشد ولی کلا لینچ کارگردان فیلمهای پیچیده و مرموزه من از سبکش خوشم میاد.
حتما دوباره ببینید،کلا تمام زوایای داستان رو نمیشه فقط با یک بار دیدن فهمید…
فیلم به شدت پیچیده و گیج کننده است،همینه لینچ دوست داشتنیه که شما با یه داستان رازالود ساده طرف نیستید که قرار اخر فیلم همه چیز رو برای شما رو کنه،اینکه خودتون باید خط داستانی رو پیدا کنید فیلم رو لذت بخش میکنه!
لینچ کارگردان مرموزیه !
فیلم هاش هم عین خودشه
باید هر فیلمش رو حداقل ۲ بار ببینی
چون خودش هم فلسفه رو خیلی دوست داره تا جایی که تونسته تو فیلم هاش به کار برده
من لاست های وی رو یادمه تکه تکه رد میکردم تا اخر دیدم اخرش هر چه ما نگه کردیم این اخرش چی شد نفهمیدیم برای اولین بار پایان یک فیلم رو اصلا نفهمیدم البته بگم ندیدمش منظورم اینه که تیکه تیکه ردش کردم ولی خداییش هیچی ازش نفهمیدم واقعا هیچی شاید بعدا اگر فیلمی در جهان نبود دیدمش
“شاید بعدا اگر فیلمی در جهان نبود دیدمش” !!!:/
اگه اهله فیلم دیدنی که توصیه میشه هرچه زودتر آثار استاد رو ببینی اگر نه هم که موفق باشی…
درمورد فرینج اواخر فصل چهار دوباره اوج میگیره و پایان باشکوهی داره فصل پنجم هم تفاوت های زیادی با فصول گذشته داره . باشد تا همانند باقی دوستان که این سریال تا اخر تماشا کردن و نه مثله یه سری با دیدن چند قسمت ازش دوری کر د ن در یاد و خاطرت باقی بماند این اثر هنری فرزام عزیز
سریال به این خوبی مگه میشه نصفه ولش کنم بهروز جان!
فرینج خیلی خوب شروع شد منتهی در ادامه افت و خیزهای زیادی داشت.
یکی از ایراداتی که به سریال های ابرامز وارده همینه.
یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شد این سریال رو ادامه بدم کاراکتر ” والتر بیشاپ ” و بازی بی نظیر “جان نوبل” بود.
اقا بردیا خیلی خیلی عالی بود مثل همیشه.خسته نباشی.
از این فیلم های جدیدی که الان تو جدول پرفروش ها هستن فقط راید الانگ رو دیدم که واقعا یک کمدی کامل بود.کلا به شخصیت ایس کیوب و نقش هایی که بازی میکنه علاقه زیادی دارم.سایر فیلم ها رم باید در اینده نزدیک ببینیم حتما.
اما در مورد جوایز گلدن گلاب راستش امسال زیاد نتونستم فیلم ببینم که واقعا از این بابت ناراحتم و به همین دلیل در مورد انتخابا هم نمیتونم نظری داشته باشم.
باز هم ممنون اقا بردیا.
تشکر از بردیای عزیز,این هفته دو تا فیلم دیدم
یکی رفقای خوب که شاید بار پنجم یا شایدم ششم بود دیدم یکی هم بیداریها.
هر دو تا فیلم داستان واقعی داشتن و هر دو تا فیلم منو بردن تا ابرا. یعنی مرا همین نام کاربری آرزوست. چه کرده تو این سینما دنیرو آخه. وجدانا به سینما کمک کرده هنرو برده جلو.کارگردانی رفقای خوبم که فط ساعتها دهانو باز میزاره همین! خیلی فیلم کاملیه خیلی.هر کی ندیده به سرعت بره ببینه هرچند احتمالا همه دیدن.
دوست عزیز خوشا به سعادتت! رفقای خوب :X جزو ۵فیلم برتر عمرمه.
بازی جو پشی و دنیروی بزرگ هیچوقت از یادم نمیره.
و در کل همیشه همراهی و همکاری اسکورسیزی و دنیرو به خلق شاهکار منجر شده.
هوایی شدم دوباره ببینم این شاهکارو!
دقیقا,همکاری این دو مثل همکاری کیمیایی و وثوقی قبل انقلابه مهمترین فیلمای قبل انقلاب متعلق به این دو نفر هست. جو پسی هم فکر کنم چهارجا با دنیرو هم بازی بوده رفیق فاب بیرون از کار هم بوده باهاش.گاو خشمگین,کازینو,رفقای خوب و روزی روزگاری در آمریکا!البته مطمئن نیستم ولی فکر میکنم همینا باشه که همشون فیلمای تاپی هستن.
درود برشما!با کل کامنت موافقم,همکاری این دو هم زیر قدرت سینمایی مارتین بزرگ به بلوغ رسید,و البته روزی روزگاری در آمریکا که لئونه ساخت و شاهکار شد…
وای خدا عاشق این جو پسی تو “گاو خشمگین” هستم .
فوق العادست تو این فیلم .
اره دوست عزیز عالی بود مخصوصا
اسپویل—————-
اونجا که زن جک کنار دوستان نشسته بود!جو خیلی مجلسی زد خاک طرفو تکوند!
سید عزیز مثل اینکه ادامش کنسل شده درسته؟ :sad:
میکاسا هم که عزیزدل هست
خب پس با تایید شما Fate/Zeroهم در لیست قرار گرفت!متشکر
———————
با دوستان دورادور آشنایی دارم,خیلیوقت هست که سر میزنم اینجا,هر روزه.کلا از قدیم رو دی بازی تعصب خاصی دارم!چه مجله چه سایت
برادر انیمه می خوای فقط “ناروتو شیپودن و وان پیس”
البته فیری تیل و بلیچ هم خوب اند.
اون Attack On Titan هم انیمه ی خوبی بود
ولی کلا این انیمه های فصلی به ناروتو و وان پیس نمی رسن…
سجادجان(درست گفتم؟) ممنون بابت معرفی انیمه ها!
اون دوتای اولی که گفتین انقد عظیمن میترسم برم سمتشون!مخصوصا شیپودن که پس زمینه ۴۰۰قسمتی هم تا اونجا که اطلاع دارم ازش هست!
ممنون,حتما سراغشون میرم..
بله درست گفتید
از عظمت ناروتو نترس! (این سری لامصب عشقه منه عجیب.از واکینگ دد و گیم آو ترونز هم بیشتر دوستش دارم!)
فقط اگه رفتی سمتش قشنگ برو از سری اول کامل نگاه کن که هیچی رو از دست ندی
الان به یه جاهایی رسیده که توی شخصیت پردازی به طور کامل به سری اول وابسته هست…
حالا سراغ بقیه هم نرفتی این سری رو حتما ببین…
خلاصه این که به جای انیمه های فصلی بری ۲ تا از این انیمه های بلند مدت رو نگاه کنی خیلی بهتره به نظر من
فقط و فقط هم با ناروتو و وان پیس شروع کن…
وان پیس که فضاسازیش به سلیقم نمیخوره!ولی حتما ناوتو رو شروع میکنم از اول سری میبینمش
تشکر سجادجان
Attack On Titan s01e1&2
اولین انیمه ای هست که دارم میبینم و واقعا خوبه.از تم داستانش خوشم اومد,صداگذاری ارن هم عالیه بنظرم!
————————
دوست عزیز Yui که انیمه باز هستی,ممنون میشم نظرتو راجع ب این انیمه بدونم,و همینطور Fate/Zero!
———————–
Sherlock S01
عالی بود واقعا!یعنی واقعا دم نویسندش گرم!بازی ها هم خیلی خوبن بجز موریارتی که تعمدا گل درشت هست,ولی در نیومده!
من در برابر بقیه دوستان انیمه بین مثل میثم و یا روزبه (kaz miller) انیمه بین حساب نمیشم
این انیمه رو موقع پخشش داشتم نگاه میکردم در زمره محبوب های من هست. میکاسا :X :*
F/Z هم قشنگترین و بهترین انیمه داستانی هست که دیدم. بهش از ۱۰ نمره نمره ی ۱۵ رو میدم!
با تشکر از بردیا جان بابت پست های سینماییش
این که به ترتیب فیلم ها رو توضیح میدید لذت این سری پست رو دوچندان کرده !
movie 43
افتضاح
حیف وقتی که پای این فیلم گذاشتم
این امتیازی رو که بهش میدم فقط به خاطر حضور هیو جکمنه ( که افتضاح هم بازی میکرد ! )
۱/۱۰
gangs of the newyork
فیلم های استاد اسکورسیزی و اسپیلبرگ دارم فول همشون رو میبینم
با این که دار و دسته ی نیویورکی رو قبلا دیده بودم ولی وقتی تو لیست کارهای اسکورسیزی اسمم بهش خورد نتونستم خودم رو کنترل کنم !
برا همین دوباره دیدمش
تو فضا سازی هیچ فیلمی به پاش نمیرسه
قرن ۱۹ امریکا و مشکلاتش و دار و دسته های مختلفش و مهاجرت ایرلندی ها و …. به خوبی پیدا میشه
کشش داستا فوقالعاده بالاست
بازی دی لویس در نقش قصاب عالیه ( بعد از پای چپ من و لینکلن به نظرم بهترین نقش آفرینیش تو نقش بیل قصابه )
دی کاپریو و دیاز هم که حرفی برای گفتن باقی نمیگذارن
ولی به نظرم یکی از مشکلات فیلم صحنه های اولیش و به خصوص مبارزه اولش بین بومی ها و خرگوش های مرده است
صحنه مبارزه خوب بود ولی به شخصه دوست داشتم حماسی تر بود
۸/۱۰
اول باید بگم عشق است آواتارات بعد اینکه دار و دسته ها به جرات میتونم ۵۰ درصد فیلم دی لوییس بود چقدر خوب بود تو این نقش هیچ جوره نتونستم ترسیم کنم اسکار نگرفت البته فیلم ماجرای سیساسی داشت که از حوصله خارجه توضیحش ولی کلی کاندید شد و آخرش جایزه نگرفت که بدون شک دی لوییس مال خودش بود اسکار. دقیقا رتبه بندی من هم نسبت به نقش های دنیل همینی هست که گفتی. اما بهترین فیلمی که من از اسکورسیزی دیدم باید به جرات بگم رفقای خوب بود البته یکی از نویسند هاشم خودش بوده ولی چقدر این فیلم خوب و با استخونه چقدر شخصیتهاش عمیق و باورپذیر و جالبن. بهترین عنوانی هم که از اسپیلبرگ دیدم باید بگم فهرست شیندلر بوده معرکست این فیلم معرکه!
اسپیلبرگ و اسکورسیزی دیگه تکرار نمیشن !
فهرست شیندلر و نجات سرباز رایان و ارواره ها و ای تی و لینکلن و پارک ژوراسیک و ….. با تک تکشون خاطره دارم
اسپیلبرگ رو نمیشه فراموش کرد
حتی اگه بخوای هم نمیتونی فراموشش کنی !
اسمم = چشمم
داستا = داستانی
فقط به عشق آقا بردیای گل! :X :X (با اجازه زیر کامنت تو نوشتم چون دیدم بحث اسکورسیزی بزرگه! :X )
ــــــــــــــــــــــــــ
خدایا!یعنی اون زمان میرسه که استالونه فیلم بازی کنه و نامزد تمشک نشه؟!اصلا توکونده این بشر همه رکوردا رو روسفید کرده! :lol:
من رنجر تنها رو ندیدم ولی جانی دپ ری….مانشم عالیه!واقعا نامزدیش مــســخرسـت!
ــــــــــــــــــــــــــ
والا من یک فیلم یادمه تازگی دیدم اگر بای دیده باشم یادم نیست! :lol:
The Wolf of Wall Street
یعنی میشه مارتین اسکورسیزی بزرگ :X :X فیلم بسازه و من خوشم نیاد؟!عشق منه این پیرمرد قربون اون قیافه ماسک عینک دماغیش بشم!بهریتن کارگردانه واسه من! :X :X و از اون بدتر نور چشمیش لئوی عزیزم :X :X هم تو فیلم باشه!
خطاب به یک عده:شاید برای خیلی هامون حجم جلوه های ویژه های این فیلم غیر طبیعی بوده،یک عده سر همین خوششون نیومده و یکسری هم سر همین عاشقش شدن! :lol: اما باز کنید چشا رو مفاهیم فیلم رو بگیرید تا کی میخواید سر این جلوه ها قضاوت کنید آخه خجل شید! باور کنید بدون این جلوه ها فیلم اونی که باید نمیشد…(البته شاید کمی جای صرفه جویی هم داشت نمیدونم! :-? )
فیلم به بهترین شکل طنز،و تا حد بسیار زیادی مفهوم و منظور خودش رو رسوند،بازی ها همه عالی بودند و موسیقی و … هم عالی بود!بسیار راضی بودم در کل و تجربه ی خوبی بود و همه ی لحظاتش لذت بخش!و خدا بکشه مارتین رو سر اون تیکه ی اوردوز کردن جردن و دانی(درست یادمه اسمش این بود؟!) و سر اون صحنه ی جنون جردن تو هواپیمای سوئیسی ولو شده بودم رو زمین! :lol: :lol: یک نقدی هم یکسری(دختر یکی از کارمندان جردن بلفورت که زندگیش سر این شرکت نابود شده بود در یک نامه ی سرگشاده خطاب به اسکورسیزی و دیکاپریو و بلفورت) کرده بودن که چرا فیلم به قربانیان جردن و شرکتش نمیپردازه من این رو قبول ندارم هدف فیلم نشون دادن زندگی جردن و شرکتش و مهمتر از اون کـثـافـت های جامعه ی وال استریت(به عنوان نمادی برای جامعه ای خیلی عظیم تر و گسترده تر)با اغراق و چاشنی طنز بود و پس لرزه ها و عواقب اون رو میشه به سادگی دریافت و نیازی به تشریح و به تصویر کشیدن نبود خصوصا که به تم طنز فیلم نمیخورد.ایراد دیگه هم این بودکه چرا به جردن و دار و دستش شخصیت و پرستیژ داده بودن که در این مورد من به پوکر فیس شدن و اکتفا میکنم و با تمام احترام و همدردی از همین تیربون :lol: به ایشون پیشنهاد میکنم که اسکورسیزی از ساخت فیلم مد نظر ایشون با این خصوصیت مذکور که برآمد عاجزه و باید توسط فیلم سازان هموطن ما خصوصا جناب کاسه ساز ساخته بشه! :lol:
خب دیگه اراجـیفـم تموم شد یختمل احساس کنید خودمم نفهمیدم چی گفتم و من ا… توفیق!
نمره یادم رفت:
۸۵/۱۰۰
اختیار داری حاجی اراجیف چیه
اراجیفه دیگه! :lol:
کیفیتش چطوره ؟
من میخوام بگیرمش ولی شنیدم زیاد جالب نیست
” اراجیف ”
من با کیفیت خیلی بالایی ندیدم تحمل نداشتم واسه دیدنش خیلی کنجکاو بودم! ولی همینم کافی بود.فیلم سه ساعت هم هست تقریبا.
خیلی هم عالیه!از کی شنیدی جالب نیست؟!کلا عـلف باید به دهـن خودت شیـرین بیاد! :lol: به دهـن من که شـیرین اومد.اگر هم نظر منـتقدین رو میخوای به دهـن اونام شـیرین اومده!متای ۷۵ و نمره ی ۷۷ راتن تومیتوز و میانگین کلی ۷۶ از ۲۱۵ نقد خودش گراه خوبیه…بعد هم برو از خـدا بترس!اسکورسیزی بزرگ فیلم ساخته تو امدی میپرسی خوبه یا بد؟!جا داره افق بیاد تو من محو شه!
تایید لطفا!
منظورم فیلم نبود
کیفیتش رو میگفتم جالب نیست !
اونم خیلی خوب بود نسبت به حجمش!
تشکر از بردیای عزیز :X
عجب رقابت سنگینی دارن فیلم های کاندیدای زرشک طلایی !!
زرشک طلایی واقعا بعضی کاندیدا هاش مغغز خورد میکنن!!!ولی بعضی هاشونم دل آدمو خنگ میکنن
:oops:
خنگ===خنک
Sherlock Season 3
۹۴/۱۰۰
درسته نسبت به فصل دوم شاید سطحش پایینتر بود (خوب موریارتی نیست دیگه :sad: ) ولی باز هم قشنگ بود و بسیار لذت بخش. شرلوک هم هیچ ایرادی نداره و بسیار هم عالیه. اون قسمت اول هم ماجراش بین شرلوک و واتسون خیلی باحال بود :)) . اون شخصیت منفی این فصل هم رو مخ بود. دم شرلوک گرم حقش رو گذاشت کف دستش. :X
———————-
Cloudy with a chance by meatballs 2
۸۴/۱۰۰
انیمیشن قشنگی بود. بجای دربی نشستیم با برادرم ای نرو نگاه کردیم و لذت بردیم.(با توجه به بازی ابرشاهکاری که ۲تیم ارائه دادن , اصلا هم از این کارم پشیمون نیستم O:-) ) نسبت به شماره اول کمی ضعیفتر بود(البته شاید چون من شماره اول رو با دوبله شاهکار گلوری دیدم برام اینجور به نظر میاد!) ولی در کل انیمیشن قشنگی بود. این بابای فلینت لاکوود هم که سونی از دیبازی اسکی رفته :mrgreen:
———————-
Pacific Rim
۸۸/۱۰۰
فیلم قشنگی بود . لحظات قشنگ و لذت بخش هم خیلی داشت. ولی خوب عیب هم داشت. مخصوصا اون سکانس آخر هم از نظر من بسی نچسب از آب در اومده بود.(اون جا که ۲تا کفتر عاشق کله شون رو بهم چسبوندن و فیلم تموم میشه :roll: ) ولی کلا میپسندیم کارهای مربوط به گیلرمو دل تو رو را.
سکانس های نبرد ییگر ها با کایجو ها هم خوب بود. مخصوصا یه جا که ییگر چینی رو کایجو بلند میکنه بعد چینی ها یه دور ۱۸۰ میزنن و کایجو رو پرت میکنن
______________
الانم دارم بقیه سریال کره ای رو میگیرم . و همچنین hunger games catching fire و ایضا فیلم پالپ فیکشن رو. (این آخری رو طبق گفته سعید زعفرانی تا زمانی که ندیدمش در زمره گمراهان هستم :-? )
الانم دارم بقیه سریال کره ای coffee house رو میگیرم .
فقط برای درک عظمت PULP FICTION باید تنها بشینی ببینی با دقت دیالوگا رو گوش بدی با فیلم حس بگیری …
فیلم ها رو معمولا تنها میبینم. فقط الان موندم دوبله ۲زبانه (با ۴دقیقه سان.سور صحنه های آموزشی ) رو بگیرم یا فقط زبان اصلی بدون سان.سور این ۴ دقیقه!
نسخه زبان اصلی بدون سانسور البته فیلمی نیست که صحنه های ناجور زیاد داشته باشه از این نظر گفتم تنها باید دید که قشنگ حس بگیره اَدم و البته زبان اصلی چیز دیگریست تا دوبله…
قطعا در زمره گمراهان هستی !
دیگه زیادی به Pacific Rim لطف کردی :-?
___________________________________
خدایی من موندم شما چجوری سریال کره ای میبینید
حاشیه اقیانوس آرام رو خوب ۸۵ بدم حله؟!
____________________________
سریال کره ای رو هم براحتی هر چه تمام نگاه میکنم. برای راهنمایی بیشتر میتونی به
علی (end of ps) مراجعه کنی. :)
در یک کلام اگه پالپ فیکشن اثر بهترین کارگردان حال حاظر(از نظر من) یعنی تارانتینو رو نبینی تا الان بیهوده زندگی می کردی!
راستی اگه موندی دوبلش رو دان کنی یا نه من هر دو نسخه رو دارم از نظر من همون دوبله رو بزن به رگ دوبلش به شدت حرفه ای هستش تا جایی که از نظر من از زبان اصلیش بهتره!
تنها مشکل نسخه دوبله ۲ زبانه اش این هست که زیرنویس فارسی هماهنگ باهاش نیست. :sad: حالا اون ۴ دقیقه سان.سور فدای سر تارانتینو :mrgreen:
تشکر از بردیای گل.
با بهترین شدن کارگردانی Gravity کاملا موافقم.و با بدترین شدن The Lone Ranger و همچنین جانی دپ کاملا مخالفم.به قول دوستان جانی دپ اگه لخت بشه بیاد جلو دوربین بازم برا ما ارزشمنده. :X
———-
The Last Samurai :X
یکی از بهترین فیلم های عمرم.فیلم واقن شاهکاری هست.آخرشم لامصب اشکمو درآور.
امتیاز ۱۰ از ۱۰
————
Rush 2013
فیلم در مورد رقابت دوتا راننده فورمول۱ هست.فیلم خوبیه.منتها صحنه های خیلی هیجانی از مسابقات نداره.ولی در کل قابل قبوله. :)
امتیاز ۸ از ۱۰
———-
Drive 2011
یه فیلم کاملا مضخرف.
امتیاز ۵ از ۱۰
———–
Armageddon 1998
یکی از بهترین فیلم های بروس ویلیس. :X
—–
چندتا فیلمم رو دستم مونده که نمیدونم چرا حال ندارم ببینمشون.ولی ای هفته صد در صد میبنمشون.
کلا درصد تخیلی بودن ارماگدون خیلی بالاست اما در بین فیلم های ضعیف آخر زمانی(به خصوص ۲۰۱۲ :lol: ) عنوان بهتری به حساب میاد . البته به شخصه The Day After Tomorrow تو این ژانر را بیشتر میپسندم
در فوق تخیلی بودن آرماگدون که اصلا شکی نیست.ولی بازم از ۲۰۱۲ خیلی سرتره. :lol:
(کمی اسپویل) روز پس از فردا واقن فیلم فوق العاده ای بود.مخصوصا وقتی کل شهر رفته زیر برف و یخ. :X عجب صحنه ای میشه اون صحنه. :X
روز پس از فردا یا همون پس فردا که تو ژانر خودش از نظر من یکی از لذت بخش ترین و زیبا ترین فیلم ها هست!
True Detective
یکی از بهترین سریال های امسال .داستان درباره دو کارگاه ست که با پیدا شدن جسد یک زن با یک علامت عجیب بر پشت و یک شاخ گوزن بر سر وارد یک پرونده درباره یک سریال کیلر می شوند .هر چند سریال ها و فیلم های زیادی با این تم داستانی وجود داره ولی اون چیزی که TD رو از بقیه جدا می کنه فضا به شدت خفه و افسرده کننده و شخصیت فوق العاده ی کول با بازی متیو مک کانهی ست .خوشبختانه سریال ۸ قسمت بیشتر نیست و فصل های بعدی داستان جدید با بازیگر های جدیدی خواهد داشت که پیگیری سریال رو راحت تر می کنه .
امتیاز:۹۵
Gravity
وقتی ریویو های فیلم رو می خوندم یکی از مهم ترین چیزهایی که منتقدین بهش اشاره کرده بودند این بود که قسمتی از ارزش این فیلم به ۳D بودن و استفاده عالی کارگردان از این شیوه برای روایت داستانش هست .با این توضیحات اولین چیزی که برام تداعی شد فیلم فوق افتضاح آواتار بود .فکر می کردم این هم یک فیلم پوچ دیگه ست مثل آواتار که به جز جلو ه های بصری چیز دیگه ای نداره ولی خوشبختانه کاملا اشتباه فکر می کردم .با دیدن فیلم در حالت دو بعدی هم میشه این تاکید بر ۳D بودن رو متوجه شد ،از برداشت های بلند که قبلا هم در فیلم های آلفونسو کوارون دیده بودیم (مشخصا فیلم فرزندان بشر و دو سکانس طولانی داخل ماشین و فصل پایانی) تا استفاده خیلی زیاد از زاویه دوربین POV (دید از شخص اول) .ساندرا بولاک با وجود اینکه در بیشتر مواقع تنها و در لباس فضا نوردی ست ولی فوق العاده ست .موسیقی هر چند چندان به یاد ماندنی نیست ولی کاملا در خدمت فیلمه .به لحاظ کارگردانی با یک فیلم بی نقص طرف هستیم .تنها نقطه ضعف فیلم یکی فیلم نامه نه چندان درخور همچین فیلمی ست و دیگری بازی به شدت ضعیف جورج کلونی .
امتیاز:۹۰
این هفته فقط تونستم یک فیلم ببینم تا الآن
Elysium
داستان به نظر کلیشه ای می آد ولی در طول داستان جای بدمن اصلی عوض می شه و این تنها پیچ داستانی فیلم است ، اکشن ها قابل قبول است و تکنیک های رایانه ای به خوبی صورت گرفته اما بزرگ ترین اشکال این فیلم شخصیت بدمن دیوانه فیلم است که نتوسته حرکات دیوانه وار را که در فیلم انجام می دهد برای بیننده قابل هضم و قابل قبول نیست و می توان یک کپی برداری نصفه و نیمه دانست اما یک نکته خوب دیگر این کهتکلیف فیلم مشخص بود و در همان آخر داستان را بستند و راهی برای نسخه بعدی نگذاشتند
نمره ۷
Sherlock season 3
در ابتدا (قسمت اول) کمی لگ می زند و داستان قابل قبولی را ارائه نمی دهد اما در قسمت دوم به پیروی ااز فصل های فصل های قبلی به سراغ داستان های معمولی می رود که نسبت به داستان فرعی فصل دوم بهتر است و شیوه روایت جالبی هم دارد
و می رسیم به قسمت سوم که بازهم به پیروی از فصل های قبلی به آدم شوک وارد می کند و از همه شوکه کننده تر پیچ های داستانی و پایان شوکه کننده قسمت
در آخر چند نکته:
— هو ش شرلوک رو مخ است و بهتر است که یک کمی هم به آدم های عادی نزدیک تر شود
+- طنز سریال خوب است اما کم کم دارم از افراط در آن نگران می شوم
++- شخصیت بردار شرلوک(ماینکرافت) پتانسیل بالایی دارد که باید ازآن بهره بداری شود
نمره قسمت اول ۷
نمره قسمت دوم ۸
نمره قسمت سوم ۹
در کل ۸.۵
با تشکر از آقا بردیا .
Her ایده با حالی داره .
هرکول و باباشو(زئوس) را که کریتوس کتلت کرد
جوایز گلدن گلوپ امسال هم منطقی تر به نظر میرسه . مخصوصا جایزه Leonardo DiCaprio نوش جونش .هرچند که در مورد Wolf of Wall Street چیزای جالبی نشنیدم
تمشک طلایی هم مبارکه Selena Gomez باشه . آخه عموجون تورا چه به بازیگری . :lol:
….
The Walking Dead فصل سوم
/////// متن حاوی اسپویل میباشد با احتیاط وارد شوید ////////
.
.
.
.
خوب شاید بشه گفت که این فصل نسبت به دوفصل قبلی کم هیجان تر بود . مهمترین علت این قضیه هم اینه که اکثر افراد گروه زامبی کش حرفه ای شدن و به همین دلیل مهمترین عامل هیجان فصل های قبلی از بین رفته . هر چند که هنوزم سکانس داخل راهرو های تاریک زندان و جدال با زامبی ها به شدت هیجان انگیز بود .
اما اضافه شدن یک شخصیت منفی درجه یک از ویژگی های مثبت این فصله . جناب فرماندار وِیژگی های یک شخصیت منفی کامل را داره . (باهوش, خوشتیپ , شرور , دورور و.. )
تاثیر مرگ ها هم که به کمترین حد خودش رسید . وبه شخصه از مرگ لوری و آندریا خانم رو اعصاب لذت هم بردم :evil: اون زندانی ها هم که هیچی .و فقط مرگ مریل و مواجه دریل با این وضعیت تاثیر گذار بود
اما بدون شک بهترین قسمت این فصل قسمت حمله به زندان بود که به شکل وحشتناکی هیجان انگیز بود و آدرنالین میزد بالا و لحظه ای نمیشد پلک زد .
در نهایت این فصل هم هرچند ایراداتی داشت اما بازهم لذت بخش بود
یکی از دیالوگ های فوق العاده Governor :
“In this life now,you kill or you die,Or you die and you kill ” ترجمه: ” تو این زندگی , میکشی یا کشته میشی , یا اول کشته میشی و بعدش میکشی ” =D
نمره ۸۵ از ۱۰۰
…
oops
گلوپ = گلوب
نمیدونم شاید حق با تو باشه ولی من از همون قسمت اول برام جالب بود چون این موضوعات خانوادگی و چالش ها و دست و پنجه نرم کردن با این نوع مشکلات برام خیلی جذابه,در هر صورت برکینگ بد دومین سریال برتر زندگی سینمایی منه.
جمش کنین با این زرشک طلایی فک کنم یکی جایزه ها رو جابه جا کرده
The lone ranger تا وسطاشو دیدم و تا اینجاشم نگم عالی اما فیلم خوبی بود و بازی دپ بی شباهت به دزدان دریایی کاراییب نبود (بد بخت قیافه دپ . عجب حالیه :(( )
________________
ولله ما هم همه ی فصلای برکینگ بدو دیدیم و به نظرم تا شاهکار خیلی فاصله داره حالا فصل چهارم و پنجم یه جورایی شایسته این لقب هستن اما بقیشون نه
فصل پنجم:۹
________________
شرلوک هم تازه فصل اولو تموم کردم لامصب این شرلوک انقد تند صبت می زنه آدم از زیرنویس جا می مونه . نقش موریاریتی هم اگرچه خیلی خوب و بازیگرش هم تواناست اما به نظرم یه کپی محض از جوکر هست حتی حرکات و حرفاش
______________
True Detective رو هم تا الان فقط تیتراژ اولیشو دیدم خیلی خوف بود :mrgreen:
______________
Conjured و هم به توصیه ی دوستان دیدم ولی به دلیل بی جنبگی زیادم به شدت روم تاثیر گذاشته تو خواب فک می کنم یکی منو داره می کشه پایین
نمره:۹
Conjured=The Conjuring
بریکینگ بد تک تک لحظاتش شاهکارن…
چهار و پنجش آره اما در کل کششی که تو واکینگ دد دیدم توی برکینگ بد ندیدم
گفتم که همه لحظاتش یعنی از فصل اول دوما پیامی که بریکینگ بد داره یک صدمشو وایکینگ دد نداره اصلا قابل قیاس نیستن….
چطور نداره ؟ اگه کلی بخوای پیام برکینگ بدو زیر نظر بگیری تولید و مصرف موادو بد بختیای بعدشه اما پیام های واکینگ دد تو هر قسمت به چند شاخه تقسیم می شه و شما راس می گی اصلا قابل قیاس نیستن
من که ۵ قسمت اولو دیدم. متاسفانه جذب نشدم. تا اینجا به نظرم شروع گیم او ترونز بهتر از بریکینگ بد بوده.
بریکینگ بد به درد همه نمی خوره خیلیا باش حال نمی کنن ولی به نظر من بهترین سریال ساخته شده تاریخ هستش … در ضمن شما ادامه بده سریالو … گیم اَو ترونز هم در رتبه های بعدی جزو بهترین سریال هاس…
برکینگ بد دقیقا همین چیزیه که محمد حسین میگه هر کسی ممکنه باهاش ارتباط برقرار نکنه یکی دو قسمت دیگه ببین اگر دیدی حال نمیکنی بیخیالش شو چون اگر میخواستی ارتباط برقرار همون یکی دو قسمت اول باید میشد. ولی خداوکیلی خیلی سریال پر و با پدر مادریه,خیلی کامل و پر محتواست. یعنی اون قسمتهای آخر اوج غرور و اعتماد به نفسو میشد تو هایزنبرگ دید معرکه بود.
برخلاف نظر فرشید بنظرم برکینگ بد رو ادامه بدید…من خودم تا اواخر فصل سوم هیچ حسی نسبت بهش نداشتم و تحمل کردم سریالو…اما از قسمت ۱۰فصل۳ بقدری سریال شاهکار شد که کاملا برام اون فصلهای ابتدایی هم قابل هضم شد…
اکثر سریالای بزرگ همینجورین :/
دکستر،برکینگ بد جزوه اون دسته هستن که قسمتهای ابتدایی رو باید تحمل کنی چون خیلی کند هستن ولی از یه جایی شاهکار بودنشون شروع میشه که برای دکستر خیلی زودتره(قسمت ۸….
___________________________________
در ضمن برکینگ بد ۱۰۰درصد از سریال واکینگ دد بهتره :)
Milad RFM
شما بریکینگ بد رو تا نیمه ی فصل دوم تحمل کن خوشت میاد ازش مطمئن باش
من با امیر مسعود موافقم البته به جز خط آخرش
نمیدونم در مورد بریکینگ بد از کجا شروع کنم شما یک دیالوگ بی محتوا نشون من بده کدوم قسمت با کدوم قسمت هم خوانی نداشت وقتی تموم میشه تمام جواب هات رو تقریبا گرفتی چطور چند شخصیت محدود در یک سریال اینقدر خوب جلوه داده شده تا جایی که من سریال دیدم کاملا بگم در اشتباهی بریکینگ بد از فصل دوم حدس زدم که بهترین خواهد بود خیلی هم سخت نبود دیالوگ داستان و شخصیت پردازی و تیم بازیگری خوب که باعث شد این سریال بهترین باشه واقعا فکر میکنی شخصیتی مثل والتر وایت در کدوم سریال دوباره خلق بشه نکنه ریک شبیه والتره نه من واکینگ دد رو دیدم شما خودت جوایزش رو با بریکینگ بد مقایسه کن خودت میفهمی اونقدر ها هم بیراه دوستان نمیگن بهترین در تاریخه در هر صورت این سریال مشابهی نداره و بهترین هست و مقایسه اش با واکینگ دد اشتباه هست اکر قرار به مقایسه باشه واکینگ دد ۳ ستاره و بریکینگ ۵ ستاره از نظر من هست
جانی دپ بیاد جلوی دوربین لخت بشه و برقصه باز هم برای من ارزشمنده!
گور وربینسکی هم فیلم تبلیغاتی بسازه باز هم همین طور…
اصلا فیلمی که آهنگ سازش استاد زیمر باشه به خاطر قسمت موسیقی باید از قسمت بدترین ها خارج بشه!
در کنار این به شدت منتظر American Hustle هستم!
با تشکر از بردیای عزیز
———————————
این هفته کلی فیلم درجه یک دیدم…
Prisoners
اصلا تصور نمی کردم اینقدر فیلم خوبی باشه…
۹.۵
Se7en
یکی از شاهکار های تاریخ که دوباره دیدمش…
موسیقی کار هاوارد شور که ترکانده…
۱۰
Captain Phillips
این هم فیلم خوب و ارزشمندی بود.مخصوصا صحنه ی نجات ناخدا خیلی خوب بود…
۹.۰
The Conjuring
عالی بود.هر چند دوستان خیلی می گفتن ترسناکه ولی ما چیزی مون نشد!
۹.۰
Requiem For A Dream
هر دفعه این فیلم رو می بینم بعدش دو روز افسرده میشم…
موسیقی شاهکاره…
۱۰
No Country For Old Men
هیچ وقت این فیلم رو درک نمی کنم…
هیچ وقت…
با این وجود نمیشه گفت فیلمه بدیه…
۹.۰
The Last Samurai
هفته پیش دیده بود.دوباره دیدمش و باز هم حال کردم!
۱۰
The Dark Knight
می تونم به این فیلم ۱۱ بدم!
۱۰
برای هفته ی آینده هم تصمیم دارم ۳ شماره ی پدرخوانده و The Hunger Games 2 رو نگاه کنم…
باز هم تشکر
هر چی فیلم آس تاریخ و یکدفعه دیدی….. :sad: 8-O مطمئنی الان سالمی؟ :lol:
نه دیگه مریض شدم به خدا
مغزم جوابگو نیست…
حالا این رو هم در نظر بگیر که بعد از ۱ ماه امتحان دادن این حرکت رو انجام دادم
خب باید آماده شی واسه بازیهای بزرگ…اینارو میبینی چیزی نمیمونه ازت که!فک کن…
یه ماه دیگه THIEF میاد!!!نکن این کارو با خودت
این جوری بعد یه مدت حسابی ضد ضربه میشم!
هنوز کلی فیلم دیگه هم مونده…
جانی دپ بیاد جلوی دوربین لخت بشه و برقصه باز هم برای من ارزشمنده!
جانی دپ جلو دوربین بی حرکت هم واسته واسه من ارزشنده
:X :X :X
واقعا “کلاهبرداری امریکایی” این همه جایزه حقشه.خیلی فیلم خوبی بود.بعد از اون “دوازده سال بردگی” رو خیلی خوشم اومد و “گرگ وال استریت”هم خوب بود.
—————-
به نظر من هم lone ranger فیلم خیلی خوبی نبود و یجورایی برای شخصیت بزرگی مثل جانی دپ کوچیک بود.دیدن جانی دپ تو لیست کاندیدهای بدترین بازیگر مرد واقعا عجیب و شرم اوره! :sad:
واسم خیلی عجیبه که The Lone Ranger جزو نامزدهای تمشک طلایی باشه!
هنوز فرصت نشده فیلم رو ببینم ولی یه جورایی باور نکردنیه که مثلث جانی دپ،هانس زیمر و گور وربینسکی انقدر بد کار کرده باشن!
————————————————-
WANTED
یه فیلم خوب که کاملا سر و ته داره و دیدنش لذت بخشه؛درسته که بعضی اکشن ها و ایده هاش مضحکه ولی بازم خوب و دیدنیه،مخصوصا آنجلینا خودمون!ژ
موزیک متن خوبی هم واسش نوشته شده که به فیلم میخوره!
درجه:خوب
با تشکر از بردیا جان
True Detective
سریال True Detective شروع بسیار خوبی داشت، واقعا که قوی شروع شده و امیدوارم به همین روند پیش بره، بازی بازیگر ها ، کارگردان فیلم برداری همه چیز در بهترین سطحه اهنگ های انتخاب شده برای سریال هم عالی هستن. یکی از بهتریناس، داستان به حد باورنکردنی کشش داره و اَدمو روانی خودش می کنه.
دوقسمت ابتدایی ۱۰/۱۰
How i met your mother
خب ده قسمت اول که خیلی بد بود واقعا افت داشت اما این پنج قسمت بعدی مخصوصا قسمت ۱۵ سریال خیلی قوی بودن طنز هنوز پیش پا افتاده هستش اما بازم خوبه برای یه سریال ۹ فصلی تازه هر فصل ۲۴ قسمت خیلی خوبه.
از ۱۰ تا ۱۵ نمره: ۷/۱۰
Persons of Interest
این سریال واقعا عالیه هر فصلش نواَوری هایی داره البته از قسمت های ۱۰ ۱۱ فصل دوم یه ذره خسته کننده میشه اما اوایل یکی از بهترین ها بود دو فصل اول تا به اینجا عالی بودن در کل.
Season 1 : 9/10
Season 2: 8/10
Sherlock Season 3
شرلوک ضعیفشم از همه سریالی دنیا لذت بخش تره(مثلا! ) فصل سوم نسبت به دو فصل قبلی خیلی ضعیف بود(به غیر قسمت ۳) دو قسمت اول عالی بودن اما هیجانش به پای قسمت سوم نمی رسید الانم که بدجور گذاشتنمون تو کف،یه انتقاد دیگه من به سریال بیش از حد بالا بردن درجه طنز بازی است و انتقاد دومم هم این که دیگه بیش از حد شرلوک رو باهوش نشون دادن… در کل عالی بود.
۹.۵/۱۰
The Wolf of Wallstreet
بسیار زیبا و لذت بخش، فقط یه سری جاها و یه سری صحنه ها برای پر زرق و برق کردن فیلم زیادی بودن و باعث افت فیلم میشن ، بازی لئوناردو دیکاپریو شگفت انگیزه نشون داد که در فیلم های کمدی هم می تونه از بهترین ها باشه(البته توی فیلم «اگر می تونی منو بگیر » که طنز بود هم بازی کرد) واقعا فیلم خوبی بود از اسکورزی….
۸.۷۵/۱۰
Gravity
فیلم خوبی بود اما اونقدر که ازش تعریف می کردند نبود بازی ها خوبن بودن اما فیلم خیلی کوتاه بود و پیام خاصی هم نداشت … به نظرم در حد و اندازه بهترین فیلم نیست.
۸/۱۰
——————
TD
راجبه Gravity
اره … نمره ۸ یعنی عالی… ضعیف نبود دیگه ….
باهات کاملا موافق هستم
اگه میتونی منو بگیر کمدی بود؟!من جای خنده داری ازش یادم نمیاد شایدم من اشتباه میکنم,ولی اینو مطمئنم ساخته اسپلیبرگ بود.
درسته یه لحظه اشتباه کردم
اون مارمولک بازیای پسره خیلی با مزه بود . با اینکه به نظر منم خیلی جزو کمدی نیست ولی بعض جاهاش آدم خنده اش میگرفت از دست این پسره
لیست جالبی بود
ولی من هنوز The Hoobit2 رو که ۸۳۴ میلیون فروخته ندیدم :(( :(( :((
با این Movie43 حال کردم همه تمشک ها رو جمع کرده ولی انصافا این قدرا هم بد نبود
این زرشک طلایی بره بمیره باو …جانی دپ تو بدترین بازیگر مرد کاندیده :lol: یعنی رسما برن خودشونو مسخره کنن بهتره!!!
راستی این کیم کارداشیان تو کدوم فیلم بازی کرده؟ O-o
______________________________________
دیگه این هفته هم امتحانات بود و نتونستیم فیلمی ببینیم ولی تا دلتون بخواد سریال دیدیم
______________________________________
بذارید این DeXTER تموم شه اونوقت کامل نظرمو راجبش میگم :X
______________________________________
مرسی از بردیایی عزیز
سال ۲۰۱۱ بود فکر کنم که به استاد آل پاچینو این جایزه رو دادن. مرحوم مارلون براندو هم گرفته این جایزه رو! البته همونطور که مرحوم براندو گفته این جایزه لزوما نشون دهنده بد بودن نیست. گاهی اوقات نشون دهنده برآورده نکردن انتظارات و شکست خوردن هست.
با سپاس از شما رفیق عزیز، کیم کاردشیان* در فیلم Tyler Perry به نام Temptation: Confessions of a Marriage Counselor کاندید بدترین بازیگر نقش دوم شده…
_____________________________
“tLoU” & “GTA V” Are “GotY 2013”
مرسی از بردیای گل :X رفتیم تو کار دانلودش :mrgreen: