بازی Dragon Age: Inquisition بیش از ۲۰۰ ساعت گیم پلی خواهد داشت

در ۱۳۹۳/۰۷/۱۸ , 18:07:54
Dragon Age: Inquisition

امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه تمام کردن بازی Dragon Age: Inquisition در همه بخش ها اعم از بخش داستانی و ماموریت های جانبی چیزی حدود ۲۰۰ ساعت زمان نیاز دارد.

تهیه کننده این بازی آقای Cameron Lee در مصاحبه با سایت پولیگان گفت: ” در حال حاضر ما فقط در حال ساختنیم…بیشتر و بیشتر و بیشتر…و زمانی که این بازی به طور کامل ساخته شد، این دنیای شماست، این بازی شماست.”

در واقع تمام قسمت های سری Dragon Age که تا به حال منتشر شده اند بسیار گسترده بوده اند. حتی Dragon Age 2 که بسیار محدود تر از origins بود. اما Dragon Age: Inquisition بسیار گسترده تر خواهد بود. یک دنیای جهان باز که به شما آزادی بسیار بیشتری می دهد تا بتوانید انتخاب های خودتان را بکنید و مسیر خودتان را پیدا کنید.

بازی های نقش آفرینی هیچ گاه کوچک نبوده اند. محصولات شرکت BioWare هم شامل این قضیه می شوند. بازی هایی که شما را وارد دنیایی جدید می کنند که مدت ها در آن درگیر خواهید بود و با آن سر و کله خواهید زد!

حالا در کنار این همه گیم پلی متنوع، یک بخش چند نفره را هم در این بازی در نظر بگیرید. درواقع قرار است که یک بخش جدا به صورت CO-OP در بازی وجود داشته باشد تا بتوانید لذت طی کردن مراحل را با دوستانتان شریک شوید.


39 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

    1. اسکایریم بحثش جداس کلا !
      اسکایریم رو نمیشه با هر بازی مقایسه کرد !
      وگرنه همشون میبازن !
      اینجوری نقش آفرینی ها فقط بتزدا میتونه بسازه و بس ! اسکایریم یا فال اوت !

      ۰۲
    2. الان نسل ۷ و ۸ چه ربطی به گیم پلی داره؟ بعد هم تو اسکاریم زمان خیلی زیادی فقط به گشت و گذار میگذشت
      (من خودم عاشق اسکایریم هستم و به اندازه شما بازی کردم )

      ۲۰
    3. خواسته تکرار زیاد نداشته باشه
      وگرنه میتونه هر کوعست رو ۱۰ بار استفاده کنه
      اخره اسکایریم دیگه کار جدیدی انجام نمیدادی همش تکرار بود

      ۱۰
    4. Leon S.K
      :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵:

      Jiraiya-Sama
      خیلی ربط داره
      توی نسل ۸ محیط وسیع تره
      NPC ها بیشترن
      کلا همه چیز بیشتره
      در نتیجه گیمپلی و وقتی که تو بازی میگذره باید بیشتر باشه
      اگه الان مثلا نسخه بعد TES یا FO بخواد بیاد
      من انتظار بالا ۱۰۰۰ ساعت گیمپلی دارم

      Jim
      برادر من کجای کوست های اسکایریم تکراری بود :۲۳:
      پیشنهاد میکنم بری ترجمه کتاب های موجود در دنیای اسکایریم رو بخونی
      که با هرکدوم یک کوست متفاوت و باز چند تا زیرشاخه بوجود میاد که اصلا هم تکراری نیستم
      در کل بشدت باهات مخالفم
      در ضمن من منظورم مراحل داستانی بازی نبود
      _____________________________________________
      اها یک نکته
      کدوم بازی نقش افرینی اندازه ی SKYRIM کتاب داره که با بعضی هاشون مراحل فرعی فوقالعاده گسترده ای باز میشه و همچنین اون کتاب ها بشدت ریشه دار نوشته شده باشن و به اندازه ی یک رمان ارزش داشته باشن و توی دنیای خود اسکایریم هم پر از چیز هایی هست که تو کتاب ها گفته مثل روح اون زن شخصیت کتاب هیزم شکن در اطرام جنگل های دهکده ی FH

      ۰۱
    5. تو یه شب جک نگی خوابت نمیبره نه؟! :lol:
      دلیل اصلی ساعات طولانی گیم پلی اسکایریم گشتن تو محیط های بزرگ بود.به این صورت که میخواستی یه شمشیر پیدا کنی باید ۲ ساعت و نیم تو یه دانجن تکراری میچرخیدی تا به تهش برسی که تو تهش شمشیره رو پیدا کنی.بازی خسته کننده نمیشد اما پر از همین تکرار مکررات ها بود.شاید از ساعات زیادی که من اسکایریم بازی کردم سه چهارمش خزیدن و مخفی کاری تو غار و دانجن یا قدم زدن تو جنگل و کوه واسه رسیدن به یه شهر بود کار خاصی نمیکنی عملا.جادوی اصلی اسکایریم این بود که خسته نمیشدی از این کارای تکراری.حالا بحث بازی ای مثل دراگون ایج کاملا با اسکایریم متفاوته.شباهتی با هم ندارن که بخوایم مقایسشون کنیم.اگر به مقایسه باشه که من میتونم در این مقایسه در زمینه های زیادی مثل شخصیت پردازی،گیم پلی و… اسکایریم رو له کنم.منتها مقایسه باید با هم جنس خودش باشه.

      ۱۰
    6. همین که خسته کننده نمیشه هم خودش خیلی کار بزرگیه
      در ضمن تو گیمپلی نمیتونی این رو با TES مقایسه کنی
      چون اولا کلا به قول خودت سبکشون جداست
      دوما توی دوتا نسل جدا هستن
      منم مقایسه نکردم
      فقط گفتم توی این نسل ۲۰۰ ساعت گیمپلی واسه یک نقش افرینی OW افتخار به حساب نمیاد
      در ضمن توی اسکایریم هم من راه های بین شهر ها رو حساب نکردم
      چون بعضی وقتا که فاصله خیلی زیاد بود از کد تقلب استفاده میکردم
      اگه اونا رو حساب میکردم که میلیون هاساعت تو راه بودم
      در کل نقش افرینی های بتزدا یک سبک خیلی خیلی خاص و عالی و اعتیاد اوره که برای من بهتر از هر بازیه دیگه ای هست

      ۰۱
    7. من اسکایریم رو با این بازی مقایسه نکردم که میگی نسلشون جداست منطورم ریشه ها بود! :۲۴:
      ولی خب دقیقا حرف منم همینه.سبک دراگون ایج با الدر اسکرولز کاملا فرق داره.اصولا نقش آفرینی های بتزدا یه مدل خاصین نباید مقایسشون کرد.
      ۲۰۰ ساعت هم کم نیست.ربطی هم به نسل نداره.بماند این میزان متوسطشه میتونه خیلی بیشتر یا کمتر باشه بستگی به بازی کردن شخص داره.

      ۱۰
    8. در ضمن ۲۰۰ ساعت بازی مفیده.چون تو بازی های بایوویر اصولا وقت تلف کنی نیست.اگر ساعات مفید اسکایریم رو جمع کنی از اون چیزی که میگی خیلی کمتر میشه.

      ۱۰
    9. به نسل که ربط داره
      مثلا اون بنده خدا ها تو بتزدا که نمیتونستن رو سخت افزار محدود کنسول ها خیلی چیز ها رو تو بازی بزارن

      درضمن یکبار دیگه کامنت من رو بخون
      گفتم که ۳۰۰ ۴۰۰ ساعت بازی مفید کردم
      یعنی مسافت بین یک نقطه تا یک نقطه ی دیگه رو کد زدم و بعد سفر سریع کردم
      هر چند سفر تو دنیای tes لذتی وصف نشدنی داره

      ۰۱
    10. خب من گیمپلی مفید میدونم
      چون بالاخره یک مقصودی داشتم دیگه
      در تمام مدت هم که یا داشتم مبارزه میکردم
      یا از معما ها رد میشدم

      ۰۱
    11. “من انتظار بالای ۱۰۰۰ ساعت گیم پلی رو دارم” :|
      ۱۰۰۰ ساعت Fetch quest توی دانجن های کپی پیست شده تکراری دیگه! نه مرسی! من ترجیح میدم آر پی جی هایی که بازی میکنم زیر صد ساعت گیم پلی مفید داشته باشن ولی مثل دراگون ایج ۲ یه سری راهرو و اتاق رو تا حد تهوع آوری کپی پیست نکرده باشن!

      ۱۰
    12. اقا شما فکر کن تکراری
      والا اون ۳۰۰ ساعتی که من بازی میکردم اصلا تکراری نبود
      شما اینطور فکر میکنی
      کوست هایی رو که من بازی میکردم به هیچ وجه تکراری نبودن
      نمیدونم شما در مورد چی حرف میزنید ولی تا جایی که من بازی کردم کلا چند تا از سیاهچال ها کم شبیه به هم بود بقیه مواقع هم من در حال انجام یک کوست کاملا جدید بودم

      ۰۱

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر