BioWare مقدمه Dragon Age: Inquisition را هفت بار بازنویسی کرده است
داستان پردازی عصر اژدها بی تردید نقطه عطفی در این سری انگاشته می شود، شاخصه ای که BioWare سعی کرده است در جدیدترین قسمت فرنچایز، Dragon Age: Inquisition، به نحو احسن پیاده سازی کند. اخیرا در گفت و گویی با واحد گیم دانشگاه نیویورک، آقایان Mike Laidlaw (کارگردان هنری بازی) David Gaider (نویسنده ارشد بازی) و Freddie Prinze (صداگذار نقش Iron Bull) از پروسه تولید این عنوان سخن گفته اند و آقای Mike Laidlaw، صحنه مورد علاقه اش در بازی را مقدمه داستان دانسته است، جایی که بازیکن برای اولین بار با کاراکتر Chancellor Roderick چشم در چشم می شود.
آن صحنه یکی از صحنه هایی است که در جریان بازی احتمالا هفت بار روی آن تجدیدنظر کردیم. آن صحنه احتیاج بود تا جهت گیری ها و تضادهای اولیه را شکل دهد… ما می خواستیم صحنه جوری از آب در بیاید که افراد تمایل نداشته باشند برای فیصله دادن به قضیه پیش قدم شوند.
طبیعتا ما مجالی برای تست نسخه های اولیه و پایانی بازی و انجام مقایسه ممابین آن ها نداشته ایم، اما گیم اسپات در این باره نوشته است: «در نسخه های اولیه این صحنه، کاراکتر Cassandra [کاراکتر The Seeker در Dragon Age II که از Varric بازجویی می کرد] نسبت به بازیکن بسیار طرز برخورد دشمنانه تری داشت. در نسخه های دیگر، Roderick کلا در صحنه حاضر نبود و نقش او را Leliana بر عهده گرفته بود. نسخه های دیگری هم بود که در آن ها Solas و Varric بیش تر خود را درگیر قضیه می کردند.»
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
همین کارا رو میکنن که فرقشون با یه استودیوی معمولی نشون داده میشه :*:
هنوز وقت نکردم برمش ولی مثل اینکه حسابی از آبرو ریزی های اخیر درس گرفتن و با نهایت دقّت و وسواس به ساخت بازی ای که به شاهکار تبدیل بشه اقدام کردن.البته شاهکار بودنش رو اصلا مطمئن نیستم ولی قطعا بازی خیلی خوب و عالی ای از آب درومده.
کسی هست یک تعریف کلی از داستان این سری مخصوصا این نسخه بکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :۱۸:
یکی از غیر ممکن ترین کار ها اینه که داستان بازی های بایوورو به کسی که بازی نکرده توضیح بدی و اون کاملا متوجه بشه .
نسخه کرک شدش بیاد ما رو هم مجذوب خودش کنه
کاملا موافقم :۱۵: :۱۵: هر چه بیشتر تو عمق داستان میرم بیشتر عاشق بازی میشم. ()
در لحظه به لحظه ی بازی فکر و برنامه ریزی حس میشه!بایوویر بزرگ اثری واقعا عالی به جا گذاشته درخور سیکوئل دراگون ایج ریشه ها بودن! :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵:
دمش گرم باو :۲۱:
اونوقت یوبی ساقت مقدمه ی همهی اساسین ها رو به جز UNITY یکی گرفته
این که وسواس به خرج دادن چیز خوبیه
ولی واقعا چیز خاص و ویژه ای در مورد مقدمه ی بازی وجود نداشت!
بازی خیلی عالی شده از همه نظر ولی تا اینجای کار به نظرم داستان یه کم حالت کلیشه ای پیدا کرده!
اتفاقا یکی از نقاط قوت بازی داستانشه بنظرم بهترین جای بازی توی white palace(همون جا هم با موریگان :۱۵: اشنا میشیم) اتفاق میوفته که انتخاب دیالوگ ها و تاثیرشون تو روند بازی به اوج خودش میرسه من تاحالا همچین کار گردانی بینظیری رو تو هیچ بازی نقش افرینی ندیدم باید به این استودیو خسته نباشید گفت بابت ساخت این شاهکار.
کارگردانی و روایت ریشه ها رو ببینی چی میگی! :۱۵: :۱۵:
متاسفانه من ریشه ها رو بازی نکردم ولی وقت کنم حتما تجربه میکنم :۱۵:
نمی گم بده! میگم روند عادیه! چیز ویژه و اسپیشال نداشته تا الان (البته من خیلی بازی نکردم هنوز) ولی همون روند عادی رو به نحو احسن داره طی می کنه…
چه حالی داشته
اما هر استودیویی بیشتر زحمت بکشه پاداش خوبشو میبینه :۱۵:
زنده باد بایوور بزرگ :۱۵: