جزئیاتی تازه از Metal Gear Online؛ تعداد بازیکنان، نقشه‌ها و آب و هوایی پویا

John Doe توسط John Doe
در ۱۳۹۳/۰۹/۳۰ , 22:17:08
Metal Gear, Metal Gear Online, MGS, متال گیر سالید

در طی مصاحبه‌ای با کارگردان Metal Gear Online، آقای Kotaro Oki اطلاعات جدیدی از MGO منتشر ساخت؛ این اطلاعات به شرح زیر است: 

  1. به‌طور دقیق مشخص نیست که MGO همزمان با انتشار Metal Gear Solid V: The Phantom Pain عرضه شود اما سازندگان درحال تلاش‌اند تا چنین امری تحقق یابد.
  2. تعداد بازیکنان در هر نقشه هنوز در هاله‌ای از ابهام است. با این حال، سازندگان می‌خواهند بهترین تعداد ممکن را قرار دهند. تعداد مدِنظر سازندگان بین ۱۲ تا ۱۶ نفر (در هر نقشه) است. آنها معتقدند تعدادهای بالاتر حس همکاری را از بین می‌برد.
  3. همانطور که قبلاً اعلام شده بود، می‌توانید با پیام‌های رادیویی با دیگر بازیکنان به مخابره بپردازید.
  4. سیستم SOP جایگزین سیستم Marking در MGSV: TPP شده است؛ بدین معنا که با مارک دشمن، این مارک برای دیگر هم‌ تیمی‌ها نمایان می‌شود.
  5. برای سریع نگه‌داشتن ریتم بازی، محیط‌ها «جهان‌باز» نیستند اما می‌توانید نقشه و آب و هوای مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  6. مانند بخش تک‌نفره، آب و هوای داینامیک وجود خواهد داشت که بر روی روند گیم‌پلی تاثیر می‌گذارد. البته به دلیل کوتاهی مچ‌ها، آب و هوا تغییر نمی‌کند. در عوض، قابلیت مشخص کردن آب و هوای مپ قبل از شروع مچ وجود دارد. 
  7. «گیم مُد»های منحصر به‌ فرد با قوانین گوناگونی در بازی وجود دارند؛ به‌طور مثال در Team Sneaking شما به دو گروه مختلف تقسیم می‌شوید. گروه اول که سلاح‌های سبک و ضعیف‌تری دارد باید با مخفی‌کاری گروه دیگری که با ادوات نظامی بزرگ مجهز شده را منهدم کند.
  8. عکس گرفتن از خود (Selfie) در بازی وجود دارد.
  9. راه‌های مختلفی وجود دارد که بازیکن تازه‌کار هم می‌تواند به بازیکنان باتجربه‌تر کمک کند.
  10. Phantom Pain و Metal Gear Online در بعضی از عناصر روی یک دیگر تاثیر می‌گذارند. البته منظور این نیست که انجام هر دو بخش اجباری است.

Metal Gear Online برای اولین‌بار در مراسم The Game Awards امسال رونمایی شد.


17 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. چه سلفی هایی که گرفته نشه :lol: :lol:
    خدا کنه نسبت به اون تریلری که نشون داد بیشتر پیشرفت داشته باشه..
    هر چند هنوز با اون نیروی ماورایی بیگ باس تو اون تریلر کنار نیومدم

    ۱۰
    1. اره منم با اون نیروی بیگ باس کنار نیومدم
      شاید تو گیم پلی بخش انلاین کارامد باشه ولی نباید از داستان اصلی و ریشه های این مجموعه فاصله گرفت.

      ۰۰
  2. انتظار واسه خوده بازی کم بود حالا باید زجر انتظار انلاینشم بکشیم؟ :۱۵:
    چقدر این عکس مهشره! :۱۵: :۱۵: :۱۵:
    بهترین سلفی دنیای گیم :۱۵: :۱۵:
    :xbox:

    ۳۱
  3. ایکاش تو همون دیسک بازی عرضه بشه
    اگه ۳ ماه هم تاخیر بزنه
    فقط تو ی دیسک باشن
    حوصله دانلود نیس :۲۳:
    متال گیر انلاین
    فقط همینو کم داشتیم :۱۵:

    ۰۰
  4. “آب و هوای داینامیک وجود خواهد داشت که بر روی روند گیم‌پلی تاثیر می‌گذارد. البته به دلیل کوتاهی مچ‌ها، آب و هوا تغییر نمی‌کند اما بازیکنان می‌توانند آب و هوا را مشخص کنند”
    یکم گنگه این قسمت، وقتى زمان کمه چى قراره تغییر کنه

    ۰۰
    1. منبع:
      There will be dynamic weather as well, like in the story mode, and this will have an effect on the gameplay. Because matches don’t last very long, there will be no dynamic time, but players are able to select a time of day instead.
      منظورش اینِ که موقعی که خواستید شروع کنید، می‌شه آب و هوا رو مشخص کنید. ولی اینطور نیست که وسط مچ آب و هوا عوض بشه. (به این دلیل که مچ‌ها کوتاهه)

      ۱۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر