Uncharted 4 نسبت به دموی Playstation Experience بسیار گسترده تر خواهد بود
سری بازی های Uncharted همواره در مراحل و داستان سرایی خطی بوده، اما اینبار Naughty Dog پا را بسیار فراتر گذاشته و با محیطی بسیار وسیع قرار است نه تنها رسم گیمپلی همیشگی اش را حفظ کند بلکه دنیایی به طرفداران هدیه کند که تا مدتها در ذهنشان باقی بماند.
امروز مجله ی گیم اینفورمر مصاحبه ای با کارگردانان بازی یعنی آقایان Bruce Straley و Neil Druckmann داشته. در ادامه با ما همراه باشید…
Bruce Straley :
“من به آنچه که در روند صنعت گیم در جریان است اهمیتی نمیدهم، بلکه بیشتر به نیاز طرفداران نگاه میکنم و آنچه که آنها دوست دارند را برایشان بسازم. پس ناتی داگ نمیخواهد حرکتی بدور از آن گیمپلی محبوب و همیشگی انجام دهد بلکه Uncharted 4 چیزی خواهد بود که این روزها صنعت گیم به سمت آن حرکت میکند. ناتان دریک انسان ماجراجویی است و همیشه به دنبال از دست رفته هاست. در این مورد تیم ما نیاز دارد که بداند وسیع کردن منطقه تا چه حد روی مخاطب تاثیرگذار است بطوری که آن حس ماجراجویی و اکتشاف در او بوجود بیاید و سریعا راه خود را پیدا کند. همینطور وقتی بازیکن به محیط محیط نگاه میکند بگوید: “وای، شگفت انگیز است!” و به گردش در محیط ادامه میدهد.
Neil Druckmann :
“دراکمن اضافه کرد که در طول توسعه، مناطق بسیار وسیعی وجود داشت که سرعت عمل را کاملا از آن ها گرفت. این چیزی نبود که آن ها می خواستند بازی کنند و به همین دلیل تغییراتی انجام دادند. آن ها با داستان یا گیم پلی خطی مخالفتی ندارند. قرار است بخش هایی در بازی وجود داشته باشد که نسبت به مناطق دیگر روند خطی بیش تری داشته باشد. برخی دیگر از مناطق نیز قرار است بسیار بازتر از آن چه در دموی Playstation Experience نشان داده شد باشند.”
با توجه به صحبت های دراکمن قرار است تغییرات وسیعی نه تنها در گیمپلی بلکه در محیط بسیار وسیع بازی نیز انجام گیرد.
نظر شما چیست؟
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
holy…. :15:
“من به آنچه که در روند صنعت گیم در جریان است اهمیتی نمیدهم، بلکه بیشتر به نیاز طرفداران نگاه میکنم و آنچه که آنها دوست دارند را برایشان بسازم”… :۱۵: :۱۵:
همین ناتی داگو منحصر به فرد میکنه… میخواد که طرفداران لذت ببرن
این سیستم جهان باز و سیستم گسترده تر کمابیش تو نسخه سوم بود ولی تکاملشو باید تو این نسخه ببینیم
منتظریم
یکی نیست بهش بگه بروس جان روند صنعت گیم جریانش دست شماست :۲۴:
شما هر کاری بکنی سریع بقیه اسکی نمایشی میرن !
اعضای ناتی داگ چقدر خاص هستن، اصلا با تموم بازی سازای دنیا فرق میکنن! چه گفتار و چه عمل :۱۵: :۱۵:
“شما هر کاری بکنی سریع بقیه اسکی نمایشی میرن ”
یعنی عاااشق متشنج کردن جوی ها ممد رضا؟ :۲۴: :lol:
این جمله ت خیلی بحث برانگیزه… هر چند من هم نسبتا قبولش دارم :۲۴:
امسال فقط Until Dawn -Uncharted 4-MGS V
از اونجایی که یه تیم به شدت مستعد و بازوق رو این انچارتد کار میکنن جزو اون معدود بازی هایی که ندید نمره قبولی رو میگیره…
کماکان منتظر خبری از شاهکار تیم ایکو :۱۵: The Last Guardian :15: هستیم.
اصلا در حد همون دمو هم باشه فوق العادست! حالا که میگن بسیار گسترده تر… :۲۱:
دقیقا تنها چیزی که در نسخه های قبلی آنچارتد موج میزد نبود وسعت و حق انتخاب بازیکن بود، که امیدوارم تو این نسخه با توجه به این سخنان شاهد وسعت و حق انتخاب بیشتر باشیم :۱۵:
شما آنچارتد ۳ رو بازی کردی؟ :۲۳:
بله :۲۴:
کست ده نبودن موج میزد :۲۱: :۲۱:
من دیگه هیچ حرفی ندارم
آقای آرنولد چی میگی
من خودم ته و توی سه گانه ی آنچارتد رو درآوردم :۱۵:
منظورم راه ها برای اتمام مراحل و رسیدن به هدف ها هست :۱۲:
لطفا قبل از کامنت دادن کمی فکر کنید
من نمیدونم تا یکی (کاشفی عزیز) میاد نظرشو میگه چرا بقیه تحت جو اون قرار میگیرن و جو گیر میشن !
خوب من فکر کردم منظور شما وسعت محیطه ، چون توی شماره سوم محیط های بزرگ موج میزد ، از محوطه اون قلعه توی سوریه بگیر تا صحرا و مناطق خرابه های کشتی !
هرچند مکانیک گیم پلی توی این سری جوری طراحی شده که به خلاقیت خود آدم بستگی داره !
میتونی مثل یه آدم بی ذوق یه گوشه کاور بگیری بقیه رو بزنی ، یا بلند شی مث جیمز باند جنگولک بازی در بیاری و هنگام مبارزه تو محیط بچرخی !
البته باید در نظر داشته باشیم که محدودیت سخت افزاری توی نسل قبل خیلی زیاد بوده !
وسعت محیطی بسیار راضی کننده بود :۱۵: و امیدوارم در نسخه ۴ راه های مختلف برای اتمام مراحل و رسیدن به هدف ها وجود داشته باشه تا حس ماجراجویی بیشتری داشته باشه :۱۵:
محمدرضا اون مرحله سوریه به عنوان مثال بزرگ بود اما گیم پلی کاملا خطی بود عملا.مراحل دزدان دریایی حالا باز بیشتر آزادی عمل داشت اونم صرفا قسمت هایی تو گورستان کشتی.
ناتی داگ کاری میکنه جون مارو به لب برسونه ، که برای بازیش ما باید ثانیه شماری کنیم
میگم دو جور آدم توی دنیا هست ، اون های که تونستن بازی های ناتی داگ رو بازی کنند و اون های که نتونستن ، اون های هم که نتونستن نصف عمرشو بر فنا رفته !
من دعا میکنم کالکشن این بازی برای PS4 عرضه بشه
ازت ممنونم سونی با این انحصاریای شاخت :۱۵: … در موفقیت آثار ناتی داگ که هیچ شکی نیس و از همین الان درو کردن جوایزو میشه براش پیش بینی کرد….
من فقط یک خواسته دیگه از سونی دارم :
بازگشت آقامون کریتوس :۱۵:
نگو نگو دلم لک زده براش
آقام فکنم سوپرایز E32015 :15: :15: :15: :15: :15: :ps:
من با اینکه خودم فن مایکرو هم اما همیشه میگم سونی تو انحصاری یه پله از مایکرو بالاتره همیشه البته مایکرو هم کم کار نکرده ولی استدویو های انحصاری ساز برای سونی بهتر دارن عمل می کنن و تجربشون بیشتره مایکرو هم انحصاری هاش بد نبوده این نسل سان ست و کوانتوم بریک که کوانتوم خودش یکی از بهترین بازی های نسل میشه ولی انحصاری های سونی متنوع تر هستش و تعدادش بیشتر مایکرو انحصاری هاش از نظر کیفیت تقریبا با سونی برابری می کنه ولی از نظر کمیت متاسفانه خیر ولی مثل اینکه مجبوریم یه :ps: بخریم لامصب انحصاری هاش خیلی کت و کلفته :۲۴: :lol: :lol:
خوب این نشون میده تا چه حد ناتی داگ به خواسته طرفداراش اهمیت میده ، مطمئنن یکی از بهترین ها خواهد شد :ps:
همین درسته…. :۱۵:
ناتی خودشو ثابت کرده نیازی به این همه نگرانی نیست و بازی با نهایت کیفیت ممکن عرضه خواهد شد
چه مولتی داره :۱۵: :۱۵:
فقط منتظر سالی هم کلا با این مرد حال می کنم :۱۵:
:۱۵: ONLY ON PS4 :15:
این سیستم وسیع بودن هر بخش به صورت جدا گانه فکر کنم جزو میراث Tomb Raider های قدیمی باشه
البته آخرین توم رایدر هم از این سیستم بهره مند بود منتهی با تفاوت هایی…
اون شکل و شمایلی که توی دموی PSX دیدیم خیلی خوب بود. چندین راه دیده میشد که Bruce که داشت بازی می کرد یه جورایی اتفاقی توی مسیر های مختلف می رفت تا از دست دشمن ها فرار بکنه
حس اکتشاف و ماجراجویی این شکلی خیلی بیشتر میشه
مخصوصا تو اون محیط های برفی که قولش رو دادن
تومب ریدر وسعت و نحوه ی گیم پلیش فرق میکرد…
اون یه محیط وسیعو در اختیارت میذاشت و معما را باید با شناخت محیط و جمع آوری لوازم مختلف حل میکردی!!!
به این صورت نبود که هر مرحله رو از چند راه بشه رد کرد… کلا بخش مخفی کاریم تو دیوار بود …
اما پازلینگش بنظرم چند پله بالاتر از بقیه ی بازیها بود و واقعا ادونچر بود بازی!
قدیمی ها رو میگم
از اون قدیمی ها انتظارات عجیب غریب داشتی ها!
کلیت کار و باز بودن محیط مخصوصا تو پازل ها که توی تمام آنچارتد های قبلی هم استفاده شده بود چه بخوایم چه نخوایم میراث توم رایدر قدیمی هاست
انتظارات عجیب؟؟؟
منم قدیمی هارو میگم!!!
بحثم اینه که باز و بزرگ بودن محیط توی تومب های قبلی تو حل پازل هاش تاثیر گذار بود و نه بحش شوتینگش بر خلاف آنچارتد!
خودم یکی از فنای نسخه های قدیمی تومب هستم اشتباه نشه! :)
حالا تقلید هم شده باشه اشکال نداره برای تولید هر چیزی یه اصل داریم که بهش میگن T3!! تقلید/تغییر/تحول مهم اینه که سه تاش باشه نه فقط تقلید که در مورد انچارتد فکر کنم همه هم نظر باشیم که سه تا رو داره
اتفاقا من حرفم اینه تقلیدی تو سندباکس بودن از تومب نشده…
چرا هر وقت حرف این جوری میشه فکر می کنید منظور تقلید کردنه؟
بالاخره یکی یه ایده ی ای میده یا خودش یا بقیه اون رو گسترش میدن دیگه
حرف من هم ایراد دار بودن استفاده از این سیستم نبود. تعریف از توم رایدر های قدیمی بود!