خانه » پیش نمایش بازی ها پیش نمایش Dying Light؛ زامبیکشی با چاشنی پارکور × توسط دنیای بازی در ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ , 20:39:33 33 زامبی، زامبی و باز هم زامبی؛ یک کلیشهی همیشگی که گریبانگیر عرصههای گوناگونی نظیر سینما، داستانها و… شده است. بازیهای رایانهای هم از این قائده مستثنا نیستند و چندین سال است که همیشه شاهدشان هستیم. دیگر نیازی به توضیح نیست که جمع کثیری از عناوین «زامبیمحور» همگی در ورطه تکرار افتادهاند و چیز جدیدی برای ارائه ندارند. با این حال، هنوز هم این زامبیها ممکن است عنصری نسبتاً موفق بهشمار بروند. در این گیر و دار، یک عنوانِ زامبیمحور دیگر با نام نور فانی”Dying Light” معرفی میشود؛ دستپختی دیگر از استودیوی لهستانی «تکلند» (Techland) که پیش از آن بازیهایی مانند «ندای خوآرز» و «جزیرهمردگان» را در کارنامه خود به ثبت رساندهاند. «نور فانی» عنوانی است که سازندگاناش ادعا دارند میتواند با «پارکور» و چرخهی «شبانهروزی»، تحولی در بازیهای زامبیمحور به وجود آورد و بازیکنان را در سرتاسر جهان سورپرایز کند. پیشنمایش Dying Light سازنده: Techland ناشر: Warner Bros. Games پلتفرمها: PC, Xbox One, PlayStation 4 تاریخ انتشار: 2015 ,January 27 سبک: Survival Horror موتور پایه: Chrome Engine 6 حالتها: Multiplayer, Single Player Dying Light پروژه ساختاش در اوایل ۲۰۱۲ شروع شد و قرار بود تا ادامهای دیگر بر بازی جزیرهمردگان (Dead Island) باشد. ولی در ادامه سازندگان متوجه شدند که ساخت نسخهای جدید از بازی مذکور از لحاظ اقتضادی کار درستی نیست. همچنین، این بازی به اندازهی کافی ویژگیهای جدیدی در خود داشت تا تبدیل به یک “IP” مستقل شود؛ بدین سبب، سازندگان تحولاتی در بازی ایجاد کرده و نام آن را به نور فانی تغییر دادند. تکلند معتقد است این بازی نسبت به جزیزه مردگان متفاوت است؛ به این دلیل که دارای گیمپلیای پیچیدهتر و داستانی جدیتر، گستردهتر و خشنتر است. تیم توسعهدهنده، همچنین تایید کرده این بازی فرصتی است تا به طرفداران نشان دهند که یک بازی AAA واقعی را عرضه خواهند کرد. جالب است بدانید که این بازی تا بهحال به دلیل «میل به نوآوری» ۳ بار تاخیر خورده و حتا نسخههای نسل هفتمیاش (Xbox 360 و PlayStation 3) کنسل شده است. بهنظر میرسد تکلند این دفعه بهای بیشتری به «آنتاگونیست» در بازی زامبیمحور جدید خود داده است. داستان بازی تفاوت زیادی با همان سناریوی همیشگی جزیرهمردگان ندارد، ولی به قول سازندگاناش قرار است تا قصهای گستردهتر را روایت کنند. شخصیت نخست بازی، “Kyle Crane” نامیده میشود. او مامور میشود با هواپیمایی به شهر قرنطینه شدهی “Harran” سفر تا بهتر بگوییم پرش میکند؛ شهری مملو از راهزنان که بهنظر میرسد از این فرصت برای هرجومرج در شهر استفاده کردهاند (چیزی شبیه به «شکارچی»ها در The” “Last of Us) و جمعی دیگر که شامل زامبیهای مختلف میشوند. البته اقلیتی هم در این شهر همچنان برای بقا مبارزه میکنند. او شخصیتای است که کنترلاش خواهیم کرد؛ مانند دیگر عناوین تکلند انگار شخصیت اصلی از شخصیتپردازی ضعیفی برخوردار بوده و تنها وسیلهای است برای ایجاد حمام خون. احتملاً او پس از اعزام شدن به این منطقهی قرنطینه شده، توسط راهزنان برای پیشبرد اهدافشان گرفتار میشود. ولی در این بین خود را بین “Runners”ها میبیند؛ افرادی که برای بقا به مبارزه علیه راهزنان و زامبیها پرداختهاند. مهارت اصلی او به بالا رفتن از ساختمان و پارکور ختم میشود. اکنون شخصیت اصلی خود را بین این جنگ ناتمام پیدا میکند. و اینجاست که آغاز ماجراجوییها برای بقا و فرار از دست این جماعت آغاز میشود. بهطور کلی، اطلاعات زیادی از داستان بازی فاش نشده است. نور فانی از موتور پایهی “Chrome Engine 6” استفاده خواهد کرد؛ یعنی جدیدترین نسخه از این موتور پایه که توسط خودِ تکلند ساخته شده است. متاسفانه این موتور پایه تا اینجای کار نتوانسته مورد رضایت واقع شود و یک بازی کم«باگ» (!) همراه با گرافیکی عالی تحویل بدهد. با این حال، این جدیدترین نسخه از این موتور پایه است که انحصاری کنسولهای نسل هشتم است. با توجه به مشاهدهها، این بازی گرافیک خوبی را به تصویر کشیده اما باز هم آیندهی آن مجهول است و باید دید در نسخهی جدید آیا توانسته مشکلات پیشین خود را حل کند یا خیر. لازم بهذکر است که بازی با رزولوشن ۱۰۸۰p و ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. هنوز چیز زیادی از موسیقی و صداگذاری این عنوان مشخص نیست. موسیقیهای پخش شده تا بهالان، تا حدودی توانسته حس ترس را به بازیکن القا دهد. آهنگساز این بازی آقای “Pawel Blaszcza” هستند با پیشینهای کمرنگ که قبل از آن عهدهدار آهنگسازی جزیرهمردگان بودهاند. بهطور کلی، تکلند در این زمینه در حد معقولی ظاهر شده است و باید دید نور فانی در این زمینه چه چیزی تحویل خواهد داد. راهزنان هم مزاحمتان خواهند شد. گیمپلی بازی مانند جزیرهمردگان مملو از انواع و اقسام زامبیهاست و تنها راه برای فرار از آنها، استفاده مکرر از پارکور و پرش از ساختمانهای مختلف برای بقاست. البته این بدین معنا نیست که دیگر از دست هجوم بیامان زامبیها در آسایش هستید، چون اگر در سطح شهر توسط زامبیها دیده شوید آنها هم از ساختمانها بالا میآیند. شما همیشه نباید از زامبیها فراری باشید و گاهی بهناچار مجبورید تا با سلاحهای مختلف که بیشتر شامل سلاحهای سرد هستند با زامبیها مقابله کنید. چیزی بالغ بر ۵۰.۰۰۰ آبجکت گوناگون برای بالا رفتن در “Harran” موجود است اما سازندگان معتقدند این شهر هنوز هم به جزئیات بیشتری نیازمند است. خوشبختانه خیالی بودن شهرِ موجود در بازی، این فرصت را به سازندگان داده تا از معروفترین مکانهای دنیا برای بازسازی شهر استفاده کنند. این شهر از چندین منطقهی گوناگون تشکیل شده است که همیشه میتوانیم در دور و اطرافاش به اکتشاف و انجام مراحل بپردازیم. شما در دنیای نور فانی آزاد هستید تا انوع و اقسام کارها و مراحل را انجام دهید یا با شیوههای بسیار گوناگون مبارزات، به قلع و قمع زامبیها بپردازید. تعدادی از سازندگان بازی پیرامون آزادی عمل بازیکن در بازی میگویند: Tymon Smektala: «من تقریباً ۲۰ سال است که گیمر هستم اما واقعاً تنها در نور فانی هست که احساس یک آزادی کامل را دارم. ما “Skill”های گیرایی در اختیار بازیکنان گذاشتهایم تا بتوانند از دستِ دشمنان فرار کنند؛ شما میتوانید از زیر اجسام یا بالای آنها با حرکات آتروباتیک عبور کنید. میتوان [مانند سری “Assassin’s Creed”] از ساختمانی بالا رفت و با یک سقوط آزاد بر روی یک کانتینر فرسوده فرود آمد. ما قصد داریم تا تعقیب و گریزهای همواری را بسازیم به طوری که باعث بالا رفتن ضربان قلب بازیکن شود.» Bartosz Kulon: «ما انیمیشنهای استانداردی برای پرش از دیوارها خلق کردهایم تا بازیکنان احساس کنند روی دستهای خودشان هستند. ولی ما دو نسخه از این پرشها از موانع را ساختهایم؛ یعنی اگر سرعت و زمان درستی را برای پرش از موانع انتخاب کرده باشید، میتوانید با پاهایتان به دشمن روبهرویی خود ضربه بزنید.» Maciej Binkowski: «ممکن است وارد خیابان شده و با گلهای از زامبیها برخورد کنید، در این حین شما آزادید تا فرار کرده یا به مبارزه با آنها بپردازید، یا با استفاده از ساختمانها و بالکونها به طور مخفیانه دشمنان را پشت سر بگذارید یا با سرعت از روی زامبیها جهش کنید یا شاید هم با استفاده از تلهای زامبی را منهدم و دیگری را از ساختمان به پایین پرتاب کنید. راهکارهای دیگری هم در این زمینه لحاظ شدهاند؛ به طور مثال میشود با استفاده از طناب سریع از ساختمانهای بلند به بالا رفت یا حتا با پرش از ساختمانها بر روی زامبیها خیل عظیمی از آنها را رهسپار دیار باقی کرد.» علاوه بر توضیحات بالا، Tymon Smektala معتقد است نور فانی تنها یک بازی زامبیکشی نیست. او اذعان دارد: «اول از همه، ما در نظر نداریم که بگوییم نور فانی تنها یک بازی مربوط به زامبیهاست. البته ما قبول داریم این بازی اکشن و دارای زامبیهای گوناگون است. ولی من فکر نمیکنم این بارزترین ویژگی [زامبی] بازی ماست. بهشخصه برای من، مهمترین ویزگیهایی که میتواند بازیمان را توصیف کند “Natrural Movement” (حرکات طبیعی و پارکور) و آزادیای بیسابقه در بین بازیهای “FPS” است. زمانی که شما ۴ ساعت، ۵ ساعت، ۶ ساعت و تا ۵۰ ساعت بازی کنید، بسیار سخت میشود که بتوانید به سراغ دیگر FPSهایی بروید که شما را محدود میکنند و اجازه نمیدهند هر کجا که خواستید بروید. اما در این بازی شما آزادید تا همه جا سفر کنید. در کل، معتقد هستم که نور فانی میتواند به طور کلی باعث رشد و نموی بازیهای FPS شود.» نور فانی حاوی لحظههای ترسناکتری نسبت به جزیرهمردگان است؛ هر چند بهنظر میرسد قرار است از همان کلکهای نخنما برای ترساندن مخاطب استفاده کند. بالاتر توضیح داده شد که دلیل متفاوت بودن نور فانی نسبت به دیگر عناوین زامبیمحور، پارکور و چرخهی شبانهروزی است. سازندگان پس از پارکور تمرکز زیادی روی چرخهی شبانهروزی بازی دارند و در این رابطه میگویند: Tymon Smektala: «گیمپلی بازی در روز و شب دو چیز متفاوت است؛ یعنی ما دو بازی مختلف را در یک بازی قرار دادهایم.» Bartosz Kulon: «در روز، شما احساس میکنید قهرمان هستید و میتوانید به راحتی زامبیها را پشت سر بگذارید. ولی زمانی که شب فرا میرسد این نکته گوشزد میشود که: «تو اونقدر هم که فکر میکنی سرسخت نیستی!»» Maciej Binkowski: «در روز، قصد داریم که تمرکز بازیکنان روی کاوش در شهر، انجام مراحل و پیدا کردن مصالح مختلف برای “Craft” وسایلشان باشد. بعد از غروب، دشمنان و شکارچیان از خانهی خود بیرون میآیند و ناگهان شهر بسیار تا بسیار خطرناک میشود.» Bartosz Kulon: «دشمنان در شب، به فرم جدیدی تبدیل میشوند؛ منظور این است که به طور قابل توجهی سریعتر از گذشته میشوند.» Tymon Smektala: «در این زمان، حرکات در شب تجربه به شدت جدیدی را ارائه میکند. تنها کافی است منتظر بمانید تا شاهد هجوم صداهای مختلف از دشمنان بسیار قویتر باشید.» Maciej Binkowski: «ما بازیکنان زیادی را دیدیم که پس از انجام نور فانی در شب، عرق روی پیشانیشان را پاک کرده و بلند میگویند: «هوو!»» حتماً متوجه شدهاید که زمانی که هوای بازی تاریک شود، ترس و دلهره سراسر وجودتان را فرا میگیرد اما سازندگان برای اینکه این عامل مانع لذت بردن بازیکنان نشود، ۶۴ دقیقه را برای روز و تنها ۷ دقیقه را برای شب قرار دادهاند. “Binkovski” در این رابطه میگوید: «من مرد بزرگی را دیدم که پس هنگام انجام بازی در شب گریه کرد! بنابراین ۷ دقیقه برای شب قطعاً کافی است.» بخش “Co-Operative” همیشه برای عناوین تکلند حائز اهمیت است. نور فانی هم بر روی بخش آنلاین تمرکز زیادی خواهد کرد. طبق گفتهی سازندگان این بازی دارای یک «مالتیپلیر نامتقارن» است و در بخش «کو-آپ» مانند جزیرهمردگان ۴ بازیکن را پشتیبانی میکند. شایان ذکر است که در صورت پیشخرید بازی، بازیکنان بخشی جدید به نام “Be The Zombie” را دریافت خواهند کرد؛ این حالت، بازیکنان را در نقش یک زامبی عظیمالجثه قرار میدهد و مخصوص بخش آنلاین بازی است. تا اینجا Tymon Smektala مخالف چنین چیزی است و در مصاحبهای با «یوروگیمر» پیرامون پیشرفتهای عنوان جدید خود نسببت به جزیرهمردگان میگوید: «جزیرهمردگان ایرادهایی داشت. ولی باید به این نکته توجه کنید این اولین بازی جهانبازمان بود. اما سطح تیم طراخی ما نسبت به گذشته ۳ برابر رشد کرده است! فکر میکنم این حرف برای تضمین کیفیت تیم ما کفایت کند. ما واقعاً ابتکارهای زیادی در گیمپلی به خرج دادهایم و این یک پروژه کاملاً AAA است. من احساس میکنم نیاز داریم تا به مردم اثبات کنیم یک بازی واقعاً AAA را خلق کردهایم و با اعتمادبهنفس در حال انجاماش هستیم.» «جزیرهمردگان گیمپلی کندتری را بهنمایش میگذاشت و از مکانیکهای کمتری بهره میبرد. اما نور فانی دارای مکانیکهای جدیدتری است که آن را شبیه به بازی “Mirror’s Edge” میکند. علاوه بر آن نیز دارای یک چرخهی شبانهروزی بوده و یک موتور پایهی جدید که برای نسل بعد طراحی شده است.» «نور فانی نسبت به جزیرهمردگان بهطور کامل متفاوت است. این یک بازی خشنتر و جدیتر است. من فکر میکنم مردم با دیدن آنچه خلق کردهایم متعجب خواهند شد.» «هنگامی که عناصر گیمپلی جزیرهمردگان را روی کاغذ قرار دهید، متوجه یک بازی “Hack & Slash” خواهید شد. ولی کافی است تا عناصر نور فانی را تنها در یک تکه کاغذ قرار دهید و ببینید چگونه تمام کاغذ برای توصیف اینکه بازی چگونه است سرتاسر پر میشود.» در پایان، باید گفت این بازی شامل ۵۰ ساعت گیمپلی خواهد بود. نور فانی یک بلندپروازی تمامعیار است. سازندگان مانور زیادی روی آن دادهاند و با شوق و ذوق بسیار مصاحبههایشان قصد دارند تا به طرفداران ثابت کنند یک پروژه AAA پرهزینه را در دست ساخت قرار دادهاند. علاوه بر این، بهنقل از سازندگاناش این بازی قرار است با چرخش شبانهروزی، حرکات پارکور و آزادی و بیحد و حصرش روح تازهای بر پیکر این ژانر کلیشهای بدمد. نور فانی کمتر از یک هفته دیگر منتشر خواهد شد و باید دید که میتواند روی تکلند را سفید کند یا خیر. نویسنده دنیای بازی وبسایت خبری تحلیلی دنیای بازی پیش نمایش بازی ها 33 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. ممنون پیش نمایش خوبی بود ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید یکی از بازیهای موفق و حتی خیلی موفق امسال میتونه باشه اگه متاش از ۸۷ بالاتر بشه میشه گفت در سبک و سیاق خودش شاهکاری به پا کرده :۱۵: ممنون از نویسنده ی بابت پیشنمایش :*: ۱۱ برای پاسخ، وارد شوید “ولی در این بین خود را بین “Runners”ها میبیند؛ ” من قبلا بین پارکور توی این بازی و میرورز اج تشابهاتی دیده بودم ولی اسمشونم عین همه!!! احتمالا در بخش پارگور از حرکات فیت تو میرورز اج الهام گرفتن. چون فیت هم عضو گروه رانر ها بود! الان که صفحه اخرو خوندم خودشونم به شباهتهاشون اشاره کردن. چیزی که توی متن اشاره نشد اینه که ماموریتهای بازی شامل چه چیزهایی میشه؟ چون ماموریتها گیمپلی رو تشکیل میدن. اگه ۵۰ ساعته و میشن هاش تکراری باشن فاتحه بازی خونده هست. امیدوارم میشنهاش دارای داستان و تنوع باشه. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید من هرکاری میکنم نمیتونم خودمو برای این بازی هایپ کنم الانم پیش نمایشو خوندم همون حسو حالی بهم دست داد که قبل از منتشر شدن دد ایلند داشتم :۲۴: البته برای اون بشه شدت هایپ داشتم ولی برای این اصلا بنظرم خوب نمیشه یه حس درونی بهم میگه البته نا گفته نماند که ایده های بازی بسیار جالب هست ولی منو به طور شدیدی اون تیکه هاای پارکورش جذب کرده ولی اونقدری نیست که حالا حالا ها بخرمش :lol: ۱۰ برای پاسخ، وارد شوید اگه مثه دد ایلند گیمپلی قوی داشته باشه کافیه چون تو همون همه بازی رو یه تنه میکشید این یکی که به نظر خیلی بهتر میاد ( اقا جون یه کلام یه کاتانا با یه شوکر متصل بهش به من بده و هرکاری خواستی بکن :۲۴: ) ممنون از توضیحات ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید ممنون بابت پیشنمایش زیبا. :۲۴: :۱۵: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید من که از بازی Dead Island حالم به هم خورد.باید دید این یکی چی از آب در میاد. ۲۱ برای پاسخ، وارد شوید قطعا یکی از بزرگان سبک زامبی کشی خواهد بود این عنوان :۱۵: در عالی بودن گیمپلی و گرافیک که شکی نیست :۱۵: اما اگر به عناوین قبلی تکلند نگاهی بیندازیم متوجه میشید که تمامی عناوین در بخش داستانی و شخصیت پردازی دچار مشکل بودند و بازیکن نمیتوانست با شخصیت های بازی ارتباط بر قرار کند ، در کل امیدوارم تکلند در این زمینه هم موفق عمل کرده باشه فقط ۲ روز تا گشت و گذار در Harran باقی مانده :۱۵: GOOD NIGHT GOOD LUCK :15: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید مرسی بابت زحمتی که کشیدید هم دل سرد شدم هم هیجان زده ولی بیشتر هیجان زده دلسرد برای اینکه گفتید شخصیت پردازی قوی نداره من به شخصیت پردازی خیلی اهمیت میدم امیدوارم بخش داستانی قوی باشه و اهنگ ساز بازی هم گفتید پیشینه درخشانی نداره اما… قطعا اضافه شدن پارکور به گیم پلی و اپن ورد بودن و ازاد بودن در بازی تجربه جدیدیه همچنین صحبت ها درباره گیم پلی در شب برام جالب بود اما امیدوارم هفت دقیقه بیشتر باشه اخه ۶۴ به ۷ منطقی نیست حداقل با تغییر درجه سختی شب طولانی تر بشه. ۵۰ ساعت گیم پلی هم واقها فوق العادست ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید هنوز معلوم نیست شخصیت پردازی قوی داره یا نه خیلی از بازی ها توی تریلر هاشون چیزی برا گفتن ندارن ممکنه شخصیت پردازی این بازی طوری به دلتون بشینه که ول کنش نشید ۰۰ پیش نمایش خیلی خوبی بود :۱۵: با تشکر ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید نمایش بیشتر
یکی از بازیهای موفق و حتی خیلی موفق امسال میتونه باشه اگه متاش از ۸۷ بالاتر بشه میشه گفت در سبک و سیاق خودش شاهکاری به پا کرده :۱۵: ممنون از نویسنده ی بابت پیشنمایش :*: ۱۱ برای پاسخ، وارد شوید
“ولی در این بین خود را بین “Runners”ها میبیند؛ ” من قبلا بین پارکور توی این بازی و میرورز اج تشابهاتی دیده بودم ولی اسمشونم عین همه!!! احتمالا در بخش پارگور از حرکات فیت تو میرورز اج الهام گرفتن. چون فیت هم عضو گروه رانر ها بود! الان که صفحه اخرو خوندم خودشونم به شباهتهاشون اشاره کردن. چیزی که توی متن اشاره نشد اینه که ماموریتهای بازی شامل چه چیزهایی میشه؟ چون ماموریتها گیمپلی رو تشکیل میدن. اگه ۵۰ ساعته و میشن هاش تکراری باشن فاتحه بازی خونده هست. امیدوارم میشنهاش دارای داستان و تنوع باشه. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
من هرکاری میکنم نمیتونم خودمو برای این بازی هایپ کنم الانم پیش نمایشو خوندم همون حسو حالی بهم دست داد که قبل از منتشر شدن دد ایلند داشتم :۲۴: البته برای اون بشه شدت هایپ داشتم ولی برای این اصلا بنظرم خوب نمیشه یه حس درونی بهم میگه البته نا گفته نماند که ایده های بازی بسیار جالب هست ولی منو به طور شدیدی اون تیکه هاای پارکورش جذب کرده ولی اونقدری نیست که حالا حالا ها بخرمش :lol: ۱۰ برای پاسخ، وارد شوید
اگه مثه دد ایلند گیمپلی قوی داشته باشه کافیه چون تو همون همه بازی رو یه تنه میکشید این یکی که به نظر خیلی بهتر میاد ( اقا جون یه کلام یه کاتانا با یه شوکر متصل بهش به من بده و هرکاری خواستی بکن :۲۴: ) ممنون از توضیحات ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
قطعا یکی از بزرگان سبک زامبی کشی خواهد بود این عنوان :۱۵: در عالی بودن گیمپلی و گرافیک که شکی نیست :۱۵: اما اگر به عناوین قبلی تکلند نگاهی بیندازیم متوجه میشید که تمامی عناوین در بخش داستانی و شخصیت پردازی دچار مشکل بودند و بازیکن نمیتوانست با شخصیت های بازی ارتباط بر قرار کند ، در کل امیدوارم تکلند در این زمینه هم موفق عمل کرده باشه فقط ۲ روز تا گشت و گذار در Harran باقی مانده :۱۵: GOOD NIGHT GOOD LUCK :15: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
مرسی بابت زحمتی که کشیدید هم دل سرد شدم هم هیجان زده ولی بیشتر هیجان زده دلسرد برای اینکه گفتید شخصیت پردازی قوی نداره من به شخصیت پردازی خیلی اهمیت میدم امیدوارم بخش داستانی قوی باشه و اهنگ ساز بازی هم گفتید پیشینه درخشانی نداره اما… قطعا اضافه شدن پارکور به گیم پلی و اپن ورد بودن و ازاد بودن در بازی تجربه جدیدیه همچنین صحبت ها درباره گیم پلی در شب برام جالب بود اما امیدوارم هفت دقیقه بیشتر باشه اخه ۶۴ به ۷ منطقی نیست حداقل با تغییر درجه سختی شب طولانی تر بشه. ۵۰ ساعت گیم پلی هم واقها فوق العادست ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
هنوز معلوم نیست شخصیت پردازی قوی داره یا نه خیلی از بازی ها توی تریلر هاشون چیزی برا گفتن ندارن ممکنه شخصیت پردازی این بازی طوری به دلتون بشینه که ول کنش نشید ۰۰