Crystal Dynamics قول معماهای سختتری را برای Rise of the Tomb Raider میدهد
سازندهی Rise of the Tomb Raider قول داده است که عنوان انحصاری زمانی Xbox One/360 آن ها، معماهای دشوارتری دربرداشته که زمان بیشتری برای حلشان لازم باشد.
واکنش Crystal Dynamics در این باره به انتقادات و ایراداتی مربوط میشود که بعضی از افراد از ریبوت ۲۰۱۳ سری Tomb Raider مبنی بر راضیکننده نبودن معماها گرفته بودند. اما Noah Hughes از تیم سازنده در مصاحبهای با گیم اینفورمر میگوید آنها فیدبک های مردم را در این باره مورد توجه قرار داده اند.
[box type=”shadow” ]”خواستهی ما این است که بازیکنان را به چالش بکشانیم اما در عین حال نمیخواهیم میانگین افراد را در بنبست قرار دهیم.”[/box]
“معماها بخش مهمی از فرمول Tomb Raider را تشیکل میدهند به همین خاطر تمایل داریم مقبره های بیشتری در بازی داشته و پازل های بیشتری ترسیم کنیم. خواستهی ما این است که بازیکنان را به چالش بکشانیم درعین حال نمیخواهیم میانگین افراد را [از نظر هوش تصویری فضایی] با بنبست مواجه کنیم. بنابرین یکی از کارهایی که داریم انجام می دهیم تا اینکه از این مقبره ها نتیجه بهتری برداشت کنیم، استفاده از چیزی است تحت عنوان معماهای تودرتو که عملا در Tomb Raider های قدیمی رایج بوده است.
منظور از آن جاهایی است که چند طرف به سمت اتاقی دارید یا باید چندکار انجام دهید تا معمای اصلی را حل کنید. این کار واقعا اجازه میدهد با المان های مختلف محیط بازی کنید عوض این که آنجا روبروی معما مانده و کلهتان را بخارانید.”
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
نسخه قبلی وافعا” عالی بود مخصوصا طراحیه مراحلش .. فقط یه عیب بزرگی داشت و اون مثلا” معماهاش بودن که با شعور آدم بازی میکردن … ما عادت کردیم تو تامب رایدر معما حل کنیم نه اکشن !!!
اگه این مورد تو عنوان جدید حل بشه دیگه چیزی نمیخوام از بازی .. آنچارتد هم قطعا با تامب رایدر قابل مقایسه ست
هر چی باشه انچارتد دنبال ردپای تامب رایدر حرکت کرد…
یکی از بهترین پازل ها رو همیشه داشت تام رایدر
نسخه قبلی واقعا آسون بود
ولی اگه مثل نسل ششم باشه معماهاش عاالی میشه
الان مثل اینه پست بتلفیلد بگن قراره بیشتر رو داستان تمرکز کنیم
بعد من بیام بگم داستان کال اف کجا و این کجا !
کامنت دو ماه قبلم هم : خیلی این نسخه بتل عالیه امیدوارم داستانش خیلی خوب بشع ای لاویو پی ام سی ! :/
بایدم اینور باشه!
از هر نسخه رو به جلو انتظار پیشرفت و ارتقا هست! در مورد این بازی هم همین طور معماهای شماره قبل خلاقانه بود !
گیمپلی رو واقعا تنوع میبخشید !
تشکر بابت خبر
خواهشا این قدر اینو با انچارتد مقایسه نکنید
چشم. با ماریو یا فورزا مقایسش میکنیم.
پس توم ریدر باید با چی مقایسه بشه؟
فقط آنچارتد هست که بعنوان مرجع بشه باهاش مقایسه انجام داد!
میلاد و متین قربونت بشم من فدای روی ماهتون بشم …چشم معذرت شما درست می گید :۱۵: :۱۵:
مبین هستم البته! :۲۴:
اره من همش مبینو میگم متین ببخشیین …مبین جون نخند سنگین باش این طوری
شما فقط توان مقابله با ۱ عنوان ، اون هم کیلزون رو دارید که گوریلا گیم از نسخه ی سقوط سایه تجربه ی زیادی کسب کرده و احتمالا در نسخه های بعدی این مشکلات رو برطرف میکنه.
آیا تام رایدر توان مقابله با آنچارتد رو داره ؟
آیا عنوانی از مایکرو توان مقابله با عناوین دیوید کیج رو داره ؟
آیا استودیویی از مایکرو از نظر هنری توان مقابله با RIME رو داره ؟
من دارم واقعیت ها رو میگم و اینطور که پیداست افراد زیادی از این مساعل احساس سوزش دارن و دارن میسوزن
کامنت ۳ ماه پیش این شخص:
امیدوارم انحصاری بشه :۱۵:
جونم XBOX و بازیهاش :۱۵:
:lol: :lol:
:lol:
چیه گم شدی؟
چرا جواب نمیدی؟ :lol:
متالیکا اگه جواب نمیدم چون ارزش جواب دادن رو نداری
ثانیا اونها شوخی بوده :۲۶: :۲۶: :۲۶: :۲۶: :۲۶: :۲۶: :۲۶: تو جدیشون گرفتی :۲۶: :۲۶: :۲۶:
:۲۶:
:۲۴: :۲۴:
از نظر هنری؟
فیبل لجندز
اوری و بلایند فورست هم اضافه کن!
شوتر می خوای؟ هیلو رو اضافه کن!
شما عنوانی از مایکرو نشون بده که اصلا برای رقابت با آثار کیج ساخته شده باشه!!!( اصلا هست همچین بازی ای؟! شایدم هست خبر ندارم! )
بیلو رو دیدی؟ مطمئن باش ایندی فوق العاده ای میشه.
اسکالباوند قراره تحول ایجاد کنه.
فارت زا هم که تو راهه.
الان چی؟
کوانتوم بریک از نظر داستانی خیلی غنی ظاهر شده. البته فقط یه دمو نشون دادن تا حالا.
معما های آنچارتد کجا و این کجا
خاک تو سرت کنن با اون اخلاق گندت
اون از کامنتی که تو پست نمرات The order گذاشتی اینم ازاین
فقط بلدین مایکروسافت رو ترول کنین الان اگه این بازی انحصاری PS4 بود اینو میگفتی:
“به شدت منتظر این عنوان هستم :۱۵: “
آیا معما های نسخه ی قبل از آنچارتد سخت تر بود ؟
بعدش هم چه ربطی به کامنت تو پست The order داره ؟
کلا مقایسه ی این عنوان با آنچارتد گناه هست
ببین کسی این عنوان رو با انچارتد مقایسه نکرده و نگفته از اون بهتره
حرف من اینه که شما فقط بلدی بازی های مایکروسافت و سونی با هم مقایسه کنی
اگه اینجوریه کیلزون در مقابل هیلو هیچی نیست
دوست عزیز این همین جوری میمونه
شما وقتتو هدر نکن
ali@
داداش کی ابنو با آنچارتد مقایسه کرده اصن شوخیشم قشنگ نیس حتی تعصبی ترین فن های جعبه هم جرات مقایسه اینو به آنچارتد ندارن
Whisper of Evil
من مقایسش میکنم. نسخه بعدی رو باور دارم که یه شاهکار خواهد بود. نسخه قبلی بقدری خوب بوده که میشه توی نسخه بعدی همچین انتظاراتی داشت.
بطور مثال شما هم میتونی کیلزونو با هبلو مقایسش کنی. موردی نیست.
هر چی هم بشه به آنچارتد نمیرسه و نخواهد رسید :۲۳:
میلاد از خواب و خیال بیدارشو :۲۳:
milad@
هر دفعه منو بیشتر از دفعه قبل متاسف میکنی
مطمئنم اگه این سعادت نصیبت میشد که آنچارتد و کیل زون و بازی کنی همچین حرفی نمیزدی :lol:
من تا حالا انچارتد رو تخریب کردم؟ من میگم توم رایدر رو با انچارتد مقایسه میکنم. همین. اتفاقا منم انچارتد رو دوست دارم ولی خوب توی بحثها چون در تقابل ب سونی فنها هستیم زیاد بهش اشاره نمیکنم ولی بهش حمله هم نمیکنم.
شاید سر مسائل فنی ازش ایراد بگیرم همونطور که از ارکام نایت هم انتقاد داشتم در حالی که خیلی دوسش دارم.
arkham knight هنوز نیومده چطور ازش انتقاد داری؟؟؟ :lol:
فیزیک بازی توی مبارزات
امیدوارم بازیش موفق بشه . معما هاش تو نسخه قبل به جز یکی و دو مورد خیلی سطحی و اسون بودن
الحمدالله
خدا رو شکر
هر روز بهتر از دیروز
خوبه
قبلی که خیلی به ادم توهین میکرد معما هاش :۱۲: