Visceral پایداری BF: Hardline را روی PC از لحظه لانچ تضمین میکند
آقای Mike Glosecki تهیه کننده Battlefield: Hardline درباره خصوصیات نسخه PC بازی توضیحاتی داده و به بازیکنان اطمینان داده است روی سیستم های مختلف بازی با پایداری کافی عمل کرده و مشکلاتی که در این زمینه برای Battlefield 4 رخ داد این بار تکرار نشود.
“ما هرکاری را که از دستمان بربیاید انجام می دهیم تا در نرخ فریم، گرافیک و کنترل ها از قابلیت ها و مزایای سیستم های مختلف استفاده کنیم. ما فقط بازی را پورت نمی کنیم.
در طول توسعه Hardline پایداری یکی از بزرگترین بخش هایی است که در Visceral روی آن تمرکز کرده ایم. فکر می کنم همگی متفق القول هستیم که Battlefield 4 موقع لانچ عملکرد مناسبی نداشت.”
Glosecki در ادامه صحبت های خود به دو تست بتایی که یکی در E3 و دیگری اخیرا قبل از لانچ انجام شد اشاره کرده و گفته است این تست ها علاوه بر فیدبک های دریافتی مفیدی که برای تیم سازنده داشته اند، به آن ها کمک کرده است تا سرورهای آنلاین را استوار و پایدار کنند تا در موقع بازی آنلاین مشکلی وجود نداشته باشد.
Hardline هفدهم مارس منتشر میشود و روی نسخه اکس باکس وان، افرادی که اشتراک EA Access داشته باشند پنج روز زودتر در ۱۲ مارس میتوانند ده ساعت از بازی را بصورت تکنفره یا چندنفره آنلاین تجربه کنند.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
واقعا دم ویسرال گرم یکی از استودیو های که همه جوره بازی هاش میچسبن! :۱۵:
باید هم همینطور باشه!خصوصا که تاخیر بازی واسه همین چیزا بود دیگه!
از visceral باید کار یاد گرفت. یکی از بهترین ها.
خبر ناقص بود ! :۲۱:
حتی یه دهم حرف های طرف رو هم ننوشتید .
ما در مورد بحث های استیبل بودن بازی حرف زدیم همونطور که تیتر خبر هم میگه. قرار نیست که ما هرکس هرچی گفت بنویسیم. کوتاهی خبر مساوی با ناقص بودن خبر نیست.
:*: Battlefield :*:
و اینگونه بود که pc شد بهترین(البته در بتلفیلد)
i hope so :23:
ایول ویسرال گیمز :۱۵: