اطلاعات بسیار زیادی از بازی MGSV: The Phantom Pain منتشر شد

Rzht توسط Rzht
در ۱۳۹۴/۰۲/۲۷ , 20:43:42
اطلاعات بسیار زیادی از بازی MGSV: The Phantom Pain

طی دو روز گذشته شرکت کونامی در شعبه ی لس آنجلس استدیوی کوجیما پروداکشنز (که اکنون دیگر نام کوجیما را یدک نمی کشد) فضایی را برای سایت ها و نشریات فراهم کرد تا خبرنگاران بتوانند برای چند ساعت نسخه پنجم فرنچایز متال گیر را تجربه کنند. پیش نمایش های نوشته شده توسط این خبرنگار ها در روز نهم ژوئن منتشر خواهد شد. اما کونامی اجازه داد تا مقداری از اطلاعات توسط خبرنگار ها و وب سایت ها از طریق توویتر منتشر شود. حجم توویت های نوشته شده بسیار زیاد است. برای همین لیستی از مهم ترین نکات دریافت شده از این توئیت ها تهیه کردیم که می توانید در ادامه آنها را مشاهده کنید:

  • “خرس” هم جزئی از حیات وحش بازی است. بعضی از خبرنگار ها با این موجود در کوهستان های افغانستان برخورد کرده اند.
  • “دوش” گرفتن و “حمام” کردن واقعا بخشی از بازی است! بعد از پایان بعضی از ماموریت ها اسنیک نیاز دارد که به پایگاه اصلی بازگردد و دوش بگیرد.
  • بازی از چندین بخش تشکیل شده که خبرنگار ها تنها اجازه داشتند اولین بخش را تکمیل کنند. هر بخش از تعدادی ماموریت اصلی و فرعی تشکیل شده. تعداد این ماموریت ها برای بخش اول یازده عدد است. به طور میانگین تکمیل این بخش حدود ده ساعت به طول انجامیده است.
  • در آغاز و پایان هر ماموریت به شکل یک سریال تلویزیونی تیتراژ پخش می شود.
  • طبق گفته ی یکی از خبرنگار ها ماموریتی در بازی وجود دارد که از نظر ساختار به فیلم های دیوید لینچ شباهت دارد.
  • طبق گفته های یک وبسایت چینی، روند اصلی گیم پلی بدون ماموریت های فرعی حدود ۱۵۰ ساعت است.
  • این وبسایت چینی لیست ماموریت های اصلی بخش اول را منتشر کرده که در پایان متن می توانید آنها را بخوانید.
  • در کنار هر ماموریت اصلی تعداد زیادی ماموریت فرعی وجود دارد که ترتیب و یا اجباری برای انجام آنها وجود ندارد و هر زمان که بازیکن بخواهد می تواند آنها را انجام دهد. برای پیدا کردن این ماموریت ها باید از طریق بازجویی سرباز ها و یا گشت و گذار در محیط اقدام کرد.
  • از جمله آیتم های قابل جمع آوری در محیط می توان به الماس ، طرح های ساخت وسایل (Blueprint) ، نوار کاست مربوط به موسیقی های دهه ۸۰ و چیزهای دیگر اشاره کرد.

MGSV-Media-Event-LA

 

  • طبق گفته های این خبرنگاران تنوع اسلحه های بازی و ارتقای آنها بسیار زیاد است.
  • وسعت نقشه ی افغانستان به قدری بزرگ بوده که این خبرنگار ها طی گشت و گذار هرگز به لبه های محدود کننده ی نقشه برخورد نکردند
  • شخصی سازی و ارتقا برای تمام دارایی های اسنیک وجود دارد. از دست آهنی تا دوربین دو چشمی و اسب و…
  • شخصی سازی پایگاه بسیار عمیق است. می توانید بین سکو ها پل درست کنید. ارتش های خودتان را شخصی سازی کنید. گروه های نظامی درست کنید و به هر کدام وظیفه ی خاصی محول کنید. می توانید انجام بعضی از ماموریت ها را به نیروهایتان واگذار کنید.
  • برای گسترش و ارتقای پایگاه نیاز به نیرو های کارآمد تر دارید. برای پیدا کردن آنها یک ارتقا برای دوربین دوچشمی وجود دارد که به وسیله ی آن می توانید از مهارت های سرباز ها آگاه شوید.
  • طی یکی از ماموریت ها باید به دژی نفوذ کنید که Emmerich در آن مخفی شده. این دژ توسط یک تک تیرانداز با نام Quite محافظت می شود.
  • یک ارتقا برای iDroid وجود دارد که باعث می شود موسیقی با صدای بلند در محیط پخش شود. طبق گفته ی یکی از خبرنگار ها این کار در روند مخفی کاری تداخل ایجاد می کند اما برای ورود دراماتیک و پر سر و صدا کاربرد دارد.
  • کنترل اسنیک نسبت به GZ پیشرفت داشته است.
  • نگهبان ها در طول روز کمتر هستند و دید بهتری دارند. اما در شب تعدادشان بیشتر می شود. دید اسنیک نیز در شب محدود تر است.
  • وقتی اسنیک از یک محیط روشن وارد محیط تاریک شود باید مدتی صبر کند تا چشمانش عادت کنند. برعکس آن نیز وجود دارد.
  • طبق گفته های یکی از خبرنگار ها فصل مقدمه ی بازی به شدت تنش زاست.

MGSV-TPP-Preview-Event-3

  • یکی از ماموریت ها در اطراف یک معبد قدیمی جریان داشته که یادآور فیلم های ایندیانا جونز بوده.
  • اکثر خبرنگار ها روی بزرگی نقشه و آزادی عمل زیاد بازی تاکید کرده اند. حتی یکی از آنها اعتقاد داشته که عادت کردن به این میزان از آزادی عمل سخت است.
  • بعضی از تکسچر ها نسبت به GZ دچار افت شده اند.
  • فریم ریت بازی در طول گیم پلی همچنان روی ۶۰ قفل است. اما در حین کات سین ها ممکن است پایین بیاید.
  • اتمسفر بعضی از ماموریت ها به شدت درگیر کننده است.
  • طبق گفته های این افراد فانتوم پین پر از نشانه های کوجیمایی است و ایده های او در تمام بازی وجود دارند.
  • تعدادی از خبرنگار ها بر این عقیده اند که فانتوم پین سرسخت ترین مدعی دریافت عنوان GOTY است.
  • اولین برخورد با کوایت به شکل یک باس فایت است و درون دره ها و آبگیر ها اتفاق می افتد.طبق گفته ی نویسنده جهان باز شدن بازی مبارزه با باس فایت ها را زیبا تر کرده است.

Hideo Kojima, Metal Gear, Metal Gear Solid V The Phantom Pain, شرکت کونامی (Konami)

  • اگر زیاد به کشتار بپردازید چهره ی شما در میان افراد به عنوان یک قهرمان مخدوش خواهد شد.
  • امکان جمع آوری گل و گیاه مخصوصا گیاهان دارویی وجود دارد.
  • در طول ماموریت خبرنگار ها با ابرسرباز هایی مواجه شدند که آنها را Skull خطاب می کنند.این گروه از سرباز ها همان Those Who Don’t Exist از تریلر سال ۲۰۱۳ هستند. ظاهرا بخشی از بدن این سرباز ها ماشینی بوده و سرعت زیادی هم دارند.
  • در طول بازی چیزهایی وجود دارد که طرفداران سری را به شدت خوشحال خواهد کرد.
  • مقدمه ی بازی مربوط به فصل معروف خروج از بیمارستان است. طبق گفته های خبرنگار ها این بخش به شدت استرس زا بوده است.
  • در بازی سلاحی به نام Honey Bee وجود دارد که یک موشک ردیاب است.
  • بازی حتی در روند ماموریت های اصلی هم ترتیب اجباری ندارد. نویسنده ی مجله ی پلی استیشن ادعا کرده اول ماموریت شماره ی ده را به اتمام رسانده بعد به سراغ شماره ی هفت رفته. روند بازی حتی در انتخاب ماموریت ها هم غیر خطی است.

در کنار این اطلاعات اکثر نویسنده ها وعده ی اطلاعات باور نکردنی برای روز نهم ژوئن را داده اند.

این هم لیست یازده ماموریت اول به علاوه ی مقدمه که بالاتر به آن اشاره شد(خطر اسپویل):

 

[toggle state=”close” ]Awakening – Revenge   ۲- Phantom Limbs   ۳- Diamond Dogs   ۴- A Hero’s Way   ۵- C2W   ۶- Over The Fence   ۷- Where Do Bees Sleep   ۸- Red Brass   ۹- Occupation Force   ۱۰- Back Up, Back Down   ۱۱- Angel With A Broken Wing   ۱۲- Cloaked In Silence[/toggle]

منتشر شدن این اطلاعات در اینترنت به علاوه ی تایید اکثر حضور کوجیما در تمام قسمت های پروژه توسط خبرنگار ها امید کاربران را نسبت به بازی افزایش داده و روند پیش خرید ها از سر گرفته شده است. منتظر منتشر شدن اطلاعات بیشتر در روز نهم ژوئن باشید.

نویسنده: سجاد زارعی


86 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. شت :۲۳:
    بدجور هایپ زد بالا! یه جورایی با این تعاریف دارم دیوانه میشم
    ۱۵۰ ساعت داستان بازی!! واقعا نمیدونم قراره این بازی چه کار کنه
    ارتقای پایگاه! یه چیز تو مایه های کلش اف کلنز :۲۴: :۲۴:
    مطئنم که بهترین متالگیر خواهد بود و صد در صد بهترین مخفی کاری تاریخ :۱۵:

    ۱۱۰
  2. “طبق گفته های یک وبسایت چینی، روند اصلی گیم پلی بدون ماموریت های فرعی حدود ۱۵۰ ساعت است.”

    واقعا متوجه نمیشم…این مقدار فوق العاده زیاده. برای بازی ای در این سبک اون هم بدون ماموریت های فرعی ۱۵۰ ساعت واقعا زیاده.

    —————————————————
    دوستانی که می خواستن داستان سری رو بنویسن…خواهشا قبل از انتشار بازی این کار رو تموم کنن که با آگاهی از داستان بازی، بریم سمتش فانتوم پین…

    ۵۰
    1. این طور که خبرنگار توضیح داده بود نه
      GTA بازی کردین دیگه؟ دیدین که یه داستان منسجم هست ولی چند تا ماموریت میده و میشه بدون ترتیب اونا رو بازی کرد. GTA و در کل راکستار تو بازی های مختلفش مثل Red Dead و Bully از این روند استفاده کرد
      پس مطمئنا امکان پذیره این سیستم

      ۴۰
  3. :۱۸:
    این بازی شاهکار نیس به قول بعضی دوستان باید اسم”Life”رو روش گذاشت
    ۱۵۰ ساعت ماموریت داستانی!! خیلی خیلی بیشتر از بازی های نقش افرینی شخصی سازی گوگلیس :۱۵: :۱۵: دوش گرفتن اسنیک
    هولی شت تصور همچین چیزاییی خیلی خیلی سخته
    این بازی میتونه بهترین بازی تاریخ لقب بگیره
    ادامه همچین فرنچایزی دیگ اصلا مقدور نیس
    خط داستانی هم بنظرم نمونده
    این بازی اخر تکامله!!
    اخرین یادگاری کوجیما :۱۴:

    ۹۰
    1. بله منم خیلی تو موضوع ام چقدر این بازی میتونه جذاب باشه :۲۳:
      دارم متال گیر رو از اول شروع میکنم و داره نظرم در مورد بازی دوم ام تغییر میکنه :۲۳:

      ۵۰
    2. ایکاش لگسی ادیشن رو واس کنسول های نسل هشتمی هم منتشر کنن
      کونامی تجدید نظر میکنم این لگسی ادیشن رو منتشر کن دیگ هرگوری میخای برو :11:
      ———————————————————
      راستی
      سجاد مث همیشه عالی
      تشکر

      ۳۰
    3. خواهش می کنم
      به اون قسمت تشابه بین بازی و فیلم های دیوید لینچ توجه کردی؟
      این قسمت رو از وقتی اولین بار شنیدم عجیب رفته رو مخم!
      اون لگسی کالکشن هم تبدیل به یکی از آرزو های من هم شده…

      ۴۰
    4. ینی چی؟
      ینی یکی از سکانس های فیلمشو شبیه سازی کرده یا داره اشاره میکنه به سورئالیسم؟
      یا مثلا یه کشت وکشتار فجیع؟
      کوجیماس دیگ :11:

      ۳۰
    5. نه دیگه امضای دیوید لینچ نشانه های سورئال در کار هاشه
      در اصل یارو گفته بود که طرفدارای دیوید لینچ با این ماموریت خیلی حال خواهند کرد که من این مدلی آوردمش تو متن
      وقتی میگه طرفدار های دیوید لینچ باهاش حال می کنن
      صد در صد داره به نشونه های سورئال اشاره می کنه

      ۲۰
    6. سجاد میگم از اون ۱۲ تا میشن بنظرت کدوم یکی مربوط میشه به اثار دیوید لینچ
      یه حدثی بزنیم بد نیس ها!!
      از اسم ها شاید بشه به چیزی رسید…

      ۰۰
    7. راستش ما با بچه ها کلی سر این چیزا جلسه داشتیم
      پیشنهاد من اینه که در موردش فکر نکن کلا
      آدم به جایی نمی رسه :۲۴:
      البته این رو هم بگم که اگه دقت کنی از تریلر ها هم میشه عناصر سورئال کشید بیرون
      مثلا آخرین قسمت تریلر پارسال که چند تا از سرباز های بیگ باس مثل زامبی داشتن می رفتن یه طرفی و بیگ باس همه رو هدشات کرد بعد عین منگ ها حرکت کرد به یه طرفی…

      ۲۰
    8. واقعا ادم گیج میشه…
      حالا این چیزی نیس تصمیماتی بازی پیش رو میذاره همچنین کات سین هایی که خواهیم دید اونموقع ادم پوکر فیس میشه میگم تو این ۲۸ سال این خلع داستانی رو چطوری پر کرده بودن :11:
      امکانش هس این بیگ باس یه ادم دوقطبی باشه؟
      مثلا تو بازی کار هایی رو بکنه که حتی تصورش هم سخت باشه

      ۰۰
    9. اگه مقاله ای که دفعه ی قبل منتشر کردیم رو یادت باشه
      اونجا گفتیم که احتمالا بدن بیگ باس مال خودش نیست
      توی سری متال گیر تو قسمت دوم و چهارم. آسلات دست لیکوئید رو به خودش پیوند زده و به خاطر این که ژن لیکوئید غالب بود جسم آسلات رو تسخیر کرد کم کم. اوایل هم دو قطبی بود دائم تغییر فاز میداد
      اگه واقعا بدن بیگ باس ماله خودش نباشه امکان داره که این بلا سر بیگ باس هم بیاد
      منتهی با این تفاوت که ژن های بدن بیگ باس(مال هر کی که هست) از مال بیگ باس غالب تر نمی تونه باشه
      برای همین هیچ وقت تسخیر نمیشه فقط ممکنه همون مشکل دوقطبی شدن رو پیدا کنه
      اما مطمئنا تو این قسمت دست به کار های وحشتناکی می زنه که به کاز گفت:
      I’m Already A Demon…

      ۳۰
    10. اسلات مگه دشمن اسنیک پسر نیس؟
      چطوریه تو فانتوم پین داره همراه بیگ باس میجنگه مادرش هم باس هس مگه نه؟
      راسی لیکوئید همون الی نیس ؟

      ۰۰
    11. آسلات دشمن اسنیک پسر نیست
      وقتی دارن با هم می جنگن بدن آسلات توسط لیکوئید تسخیر شده. در واقع به خواست خودش با اون نمی جنگه لیکوئید داره کنترلش می کنه
      آسلات اولین بار وقتی با بیگ باس روبرو شد با هم جنگیدن. چند بار بعد از اون هم با هم جنگیدن
      اما بعد سر تاسیس Patriots تو یه جبهه قرار می گیرن
      بعد از جدا شدن بیگ باس از Patriots مدتی بعد آسلات هم ازشون جدا میشه
      منتهی این که واقعا جدا میشه یا باز قصد جاسوسی داره مشخص نیست. این آخریه قراره تو فانتوم پین معلوم بشه
      و البته این که اکثر اطرافیان بیگ باس به یه دلیل نامشخص (که اون هم تو فانتوم مشخص میشه) در نهایت ازش جدا میشن.
      کاز میلر دوباره بر میگرده به فاکس هاند. آسلات به لیکوئید می پیونده و بقیه هم هر کدوم یه طرف میرن
      الی هم معلوم نیست هنوز ولی خیلی شباهت دارن

      ۳۰
    12. به احتمال ۹۹% از فیلم EraserHead الهام میگیره کوجیما
      عناصر سوررئالیسم و لوکیشن ها و کاری که لینچ با موسیقی اصلی فیلم با ذهن مخاطب کرد و ….. تو فیلم محشره

      ۰۰
    13. به احتمال ۹۰% و از روی شواهدی که وجود داره، ایلای همون لیکوئیده.
      آسلاتم که توی معرفیش گفته دروغ میگه، به احتمال زیاد داره از بیگ باس طرفداری می کنه و به پیتریتز دروغ میگه.چون هنوز موضعش کاملا مشخص نیست.ولی از حرفایی که بیگ ماما تو قسمت ۴ ام می زنه و میگه که آسلات همه ی کارا رو فقط به خاطر بیگ باس کرده، احتمالا طرف بیگ باس باشه.

      ۰۰
    1. شما میتونین همه ى چیزهایى که میخوان بگید رو روى کامنت بگید !
      آخه این ستاره ها چى دارن که اینقدر اسپم میدین(به بعضى ها ) :۲۴:

      ۱۰
  4. این بازی یک شاهکار بزرگ میشه این بازی بهترین تاریخ این کونامی ملعون این میشه .
    این بازی ارزش تکرار صد ها هزار مرتبه رو خواهد داشت .
    ولی حیف دیگه فکر نکنم در اینده متال گیری در کار باشه واقعا حیف …
    با وجود این همه اطلاعاتی و جزییات داخل بازی دیگه نیمتونم واسش صبر کنم تا ۱۰ شهریور ! :'(

    ۴۴۰
    1. “ولی حیف دیگه فکر نکنم در اینده متال گیری در کار باشه واقعا حیف …”
      بعید به نظر میرسه با این کیفیت و نو اوری بتونن نسخه دیگه ایی رو بیرون بدن اونم بدون حضور خالقش…در هر صورت کونامی اذعان داشته که به ساخت این سری ادامه میده برعکس خواست و نظر کوجیما.

      ۱۰
    2. Dathush17@
      مثل رزیدنت اویل که بعد از رفتن خالقش به این وضعیت دچار شد
      احتمال داره که متال گیر هم این بلا سرش بیاد
      نسخه های جدید ارزشی ندارن ولی قدیمی ها تا ابد تو ذهن طرفدار ها می مونن
      مثل رزیدنت ۴ که جاودانه شد. هر چقدر هم که نسخه های جدید بد باشن ارزش نسخه ۴ ام به هیچ وجه کم نمیشه

      ۱۰۰
    3. کونامی که داره میره سراغ موبایل. کوجیما هم که برای صدمین بار گفته این دیگه آخرین متال گیرش خواهد بود. باید خداحافظی حماسی ای باشه

      ۰۰
    4. دقیقا …کپکام به ریشه ها وفادار نموند چوب این کارش رو هم خورد وقتی میبینه یه ریمستر ساده لقب پر فروش ترین بازی دیجیتالیش رو به خودش اختصاص میده…به هر حال اب ریخته شده رو نمیشه جمع کرد بعید به نظر میرسه این سری بدون میکامی به اوج برگرده ……اما موضوع کونامی کمی متفاوت تر از کپام هست …کونامی با این برنامه ایی که سر P.T در اورد دیگه مطمئن شدم که کلا داره کنار میکشه بهتر…بکل برن رو همون اسمارت فون ها تمرکز کنن

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر