با اطلاعاتی حول دمو E3 بازی Uncharted 4 همراه باشید
انیمیشن های روان و زیبا همیشه یکی از مشخصه های آثار ناتی داگ بوده است و این درباره بازی جدید این شرکت یعنی Uncharted 4: A Thief’s End نیز صدق میکند.
حال انیماتور شرکت ناتی داگ یعنی اقای Jeremy Yates اطلاعاتی درباره انیمیشن های درون بازی و دمویی که در مراسم E3 به نمایش درآمد منتشر کرده است، که درادامه شاهد آنها خواهید بود:
“انیمیش هایی که به تنهایی برای شخصیت Naten Drake دربازی گذاشته شده بیشتر از ۳و نیم ساعت خواهد بود و دمویی که در E3 از این بازی به نمایش درآمد به تنهایی ۱.۵ ساعت انیمیشن در خود گنجانده بود.
نیم ساعت از این ۱.۵ ساعت انیمیشن تنها به انیمیشن های مردم دربازار تعلق داشتند، من امیدوارم که درسال بعد در این مکان به خوبی جست و جو کنید”
این رقم و اعداد خبر از گرافیکی بسیار زیبا و کارشده میدهند، این عنوان در بهار ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
این ترجمه ی دوستم از سایت گیم رادار هست که تونستن به همراه تنی چند از منتقدین سایتهای دیگه قسمت دوم تریلر ای ۳ رو ببینن!
هترین نمایش E3 بدون شک نسخه کامل دمو Uncharted 4 هست که سونی بنا به دلایلی تصمیم گرفت ان رو داخل کنفرانسش نشون نده. نسخه طولانیتری که پشت درهای بسته نشون دادن بعد ان صحنه تعقیب و گریز بازم ادامه پیدا میکنه و به سطحی از هیجان میرسه که به راحتی میتونه کل بازیهای دیگه نمایش داده شده تو E3 رو نابود کنه!
توصیف اتفاقاتی که در ادامه این نمایش میفته بدون استفاده از لغات اغراق آمیز اصلا امکان نداره، چون خدای من، وسط نمایش نزدیک بود خودمو خیس کنم! گیمپلی بازی توانایی شما برای درک چیزی که دارید با چشماتون میبینید رو به چالش میکشه! ترکیب بخشهای مختلف گیمپلی باهم, ریتم و اکشنش UC4 رو به سطحی رسونده که دیگه خارج از توصیفه و فقط باید دیدش. هیچ لغتی وجود نداره که بتونه توضیح بده من ان تو چی دیدم؛ فقط میتونم صادقانه بگم چیزی که تو کنفرانس دیدید یه چیزه، چیزی که در ادامه اتفاق میفته یه دنیای دیگس.
توی دمویی که سونی توی کنفرانسش نشون داد نیت و سالی اول وارد یه بازار میشن، بعد از دست آدم بدا فرار میکنن و در نهایت مجبور میشن بعد یه تعقیب و گریز نفس گیر از دست یه ماشین جنگی APC فرار کنن. آخر این نمایش نیت در حالی که با قلابش از یه کرین آویزونه به زحمت از مانعها جا خالی میده و در نهایت هم میخوره به یه مانع بزرگ دیگه و نمایش تموم میشه. اما توی نمایش دوم نیت تو صحنه جاخالی میده و میفته توی یه جاده پر و گل و لای. نیت پشت کامیون سر میخوره و اینور انور میشه. تنها چیزی که برای گفتن دارم اینه که بهترین فیزیکی که واسه گل دیدم تو این صحنه بوده. نیت همینجوری که تلاش میکرد از طناب بگیره بره بالا و به کامیون برسه به یکی از دشمنای مسلح هم شلیک میکرد.
نیت بالاخره میرسه پشت کامیون و بعد سعی میکنه با پریدن رو بقیه ماشینا به داداشش سم که روی یه موتورسیکلته برسه. در واقع هدف از کل این مرحله رسیدن به سمه. گذشته از همه اینا، سرعت و وسعت بازی فوقالعادس. اصلا حس نمیکنی توی یه مسیر خطی که دورتادورش با درختای بلند محصور شده گیر افتادی. برعکس کل بازی توی یه محیط خیلی بزرگ اتفاق میفته. ماشینا همش دارن توی مسیرای مختلف غلت میخورن، یا درحالی که چرخاشون رفته رو هوا و از آتیش گُر گرفتن رو آسمون کله ملق میزنن. همه چیز خیلی سریع، شلوغ و سینماییه.
اما این بهترین قسمت نمایش نیست. بعد از جنگیدن با آدم کشایی که سعی دارن به جیپ نیت برسن و بکشنش، سم به نیت میرسه و دیقه نود میپره روی موتور سیکلت سم. از اینجا به بعده که دیگه بازی کاملا دیوونه کننده میشه. دوربین تغییر زاویه میده و از جلو تعقیب و گریزشون رو نشون میده. کامیون APC همینجوری که داره نیت رو تعقیب میکنه به در و دیوار میخوره و بقیه ماشینا منهدم میشن. چیزی که تا خودتون با چشمای خودتون نبینید نمیتونید باور کنید اینیمشنها و تحرک تو محیطه. این بخش فقط یه جاده ایستا توی پشت صحنه و یه سری ماشین مثلا متحرک اما صرفا نمایشی نیست. یه تعقیب و گریز واقعیه. ماشینایی که حرکت میکنن، ملق میخورن، دنبالت میکنن. حرکات سم خیلی طبیعیه، از رو موتور به پشتش نگاه میکنه، یا وقتی میخواد دور بزنه پاهاشو کج میکنه. نیت هم با شلیک کردن به دشمنا و کشتنشون چاشنی لازم برای جذابتر کردن نمایشو اضافه میکنه. عمق تصویر فوقالعاده زیبا در کنار زاویههای دوربین خاص این سکانس رو تبدیل به یه تعقیب و گریز سریع و دیوانه کننده کرده.
این بخش در نهایت با انفجار کامیون APC تو پشت سر نیت و سم تموم میشه. هم نیت و هم سم از این اتفاق خیلی خوشحال میشن و در نهایت عین بچه مدرسهای ها با هم میگن میخندن.
قطعا Uncharted 4 از نظر وسعت و حجم اکشن دوباره به استانداردهای UC2 برگشته، این سکانس دقیقا همون هیجان صحنه تعقیب و گریز هلیکوپتر توی UC2 رو تداعی میکنه. اما با توجه به همه چیزهایی که تا الان از بازی دیدیم باید گفت UC4 میتونه تجربه بازی رو به راحتی به سطح جدیدی از استانداردها ارتقا بده (همونطور که گفتیم کاملا غیر قابل توصیفه). وسعت، سرعت و ایدههای جاه طلبانه بازی به راحتی میتونه همه ان چیزهایی که از این بازی توی ذهنتون دارید رو دوباره از نو تعریف کنه و این ژآنر رو به نسل جدید ارتقا بده.
با تشکر از رضا بابت رسوندن لینک ها! قسمت بعدی هم تا شب که ماله یه سایت دیگس.
پ.ن: با این تفاسیر من شخصا خوشحالم سونی چنین تصمیم عاقلانهای گرفته! چون این هیولایی که اینا دارن توصیف میکنن همه چی, از جمله هورایزن رو میبرده زیر سایه خودش!
لینک منبع رو که نوشتم رو تایید کنید تا من مدیون مترجم نباشم!
علی جان عالی :۱۵:
یه وبسایت دیگه نمایش آنچارتد رو به این صورت توصیف کرده بود:
دو دنیا داریم ! یکی قبل آنچارتد ۴ و یکی بعدش !
به هر حال تعجبی نیست ! اعضای ناتی داگ رسما مال این دنیا نیستن !
کاش نسخه کامل ویدئو رو برای بقیه هم منتشر می کردن!
این تعاریف سایت های مختلف رو آدم می خونه تو فضا معلق میشه!
========================
سونی به مردم رحم کرد تو کنفرانس! اگه این دمو رو هم کامل نشون میداد دیگه حنجره برای کسی باقی نمی موند
اول که لست گاردین و بعد ریمیک فاینال فانتزی و شنمو ۳
فقط باید برید ویدئو هایی که تو یوتیوب گذاشتن از بازخورد مردم در مقابل اینا رو ببینید
همه دارن عر می زنن! :lol:
به عنوان یک طرفدار این بازی میتونست رو ۶۰ فرم بره نه اینکه فقط وسعت پیدا کنه. گرافیک فنی بود ولی هنوز جای کار داره.
سه ساعتو نیم؟ :!: خیلیه :۱۲: یا حضرت ناتی داگ :۱۵: :۱۵:
دیگه هیترا درباره بازی چیزی بگن جدی کارشون از هیتری گذشته رسیدن به از بین رفتن مغز
بعد یک نفر بلند میشه میاد میگه ماشین انگار صد کیلو بود فیزیک مشکل داشت! :۲۵: :lol:
:۲۵: :۲۶: :۲۶:
ماشین صد کیلو نبود. :lol:
گرانش پایین بود. :lol:
فیزیک مشکل داره عاقا حلش کنین. :lol:
دقت کن. ایشون در مورد انیمیشن صحبت کرده.
حرفی از ماشین نزده :lol: من طبق محاسباتم ماشین همون ۱۰۰ کیلو هست :۲۵:
نمایشE3بسیار زیبا بود یعنی حال کردم با جزییات و گسترده گیه مراحل :۱۵:
انچارتد است دیگر…
دلش میخاد بازم رکورد شکنی کند
همه اسم گرافیک میاد یاد نیتن و آنچارتد می افتیم!
دلم میخواست نیتن رو تا آخر این نسل حداقل ببینم و یجورایی تو نسخه ی بعدی دیگه حس بازی بهمون دست نده بلکه انگار داریم یه فیلم رو میبینیم که کنترل شخصیتش برعهده ماست!اما حیف که این نسخه پایان این سری هست،
تریلر e3 کاملا نشون از یک گوتی دیگه میداد!!!
احتمالا برا دومین بار این عنوانو کسب میکنه :دی
خود دراکمن مایل بوده تو نسخه ۲ تموم کنه این سری رو….
ناتی داگ نه تنها برای سونی بلکه برای کل صنعت گیم موثر هست.وقتی که ناتی داگ میاد و یک بازی شاهکار ارائه میده بقیه بازیساز ها هم که خلاقیت تو بازیهاشون کمتر موج می زنه به فکر این میوفتن که برای فروش و طرفدار پیدا کردن باید یکم خلاقیت به خرج بدن البته فقط ناتی داگ نیست که اینجوریه استدیو های دیگه هم هستن
به این میگن شاهکار :۱۵:
انتظار برای این بلاک باستر واقعا سخنه… هر روز گیم پلی E3 رو نگاه میکنم و باهاش حال میکنم… Naughty Dog دمت گرم داداش… :۱۵: :۱۵: :۱۵: