بتسدا مقایسه ی نقشه ی Fallout 4 با Elder Scrolls V: Skyrim را غیر منطقی دانست
بدون شک Fallout 4 یکی از مورد انتظار ترین عناوین سال ۲۰۱۵ است که توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کرده. هر چقدر هم به لانچ این عنوان نزدیک تر می شویم، خبرهای غیر منتظره ی بیشتری می شونیم.
همین چند وقت پیش بود که تاد هاوارد کارگردان Fallout 4 با اظهار این موضوع که گیم پلی این عنوان بیش از ۴۰۰ ساعت طول خواهد کشید، همگان را شگفت زده کرد. به هرحال مشت نشانه ی خروار است. وسعت گیم پلی و تنوع مراحل این عنوان، همگان را قانع کرد که نقشه ی این بازی هم می بایست وسعت زیادی داشته باشد.
وقتی هم که بحث وسعت نقشه های بازی مطرح است، نام دیگر عنوان موفق بتسدا یعنی Elder Scrolls V: Skyrim می درخشد. در همین راستا اخیرا عده ای از طرفداران بتسدا در فضای مجازی به مقایسه ی نقشه ی Elder Scrolls V: Skyrim و آنچه از Fallout 4 دیدند، پرداخته اند.
اما تاد هاوارد در مصاحبه ای که امروز با DigitalSpy داشت، گفت که مقایسه ی اندازه ی نقشه ی دو عنوانElder Scrolls V: Skyrim و Fallout 4 را منطقی نمی داند و خود نیز قصد مقایسه کردن آنها را ندارد.
وقتی که خبرنگار DigitaSpy از تاد هاوارد در مورد بزرگتر بودن یا نبودن نقشه ی Fallout 4 پرسید وی گفت:
” مقایسه ی آنها واقعا امکان پذیر نیست. چرا که بخش اعظمی از نقشه ی Skyrim را کوه ها و مناطق طبیعی تشکیل میدهد. اما Fallout در شهر اتفاق می افتد و همه می دانیم که تراکم شهر بسیار بیشتر است. در شهر Fallout، ساختمان های بلند و متعددی وجود دارد که اکثریت هم درشان باز است و بازیکن می تواند وارد آنها شود و در آنها حرکت کند. این یعنی جزئیات عظیم. من نمی گویم که نقشه ی یکی از دیگری بزرگتر است بلکه نظرم این است که هردو حجم یکسانی دارند و از نظر جزئیات مشابه اند.”
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اصلا هر نوع مقایسه بین الدر و فال آوت غیر منطقیه . درسته که اسکایریم عالیه و خیلی افراد تونستن به لطفش اولین تجربه هر چند نصفه نیمه نقش آفرینی داشته باشن ولی نکته حیرت انگیز اینجاست که اسکایریم اصولا باید زیر سایه فال آوت قرار بگیره
ظاهرا” برعکس این قضیه اتفاق افتاده و این از عوارض طبیعیه ساختن یه بازی با هدف راضی کردن همه هست
من شدید نگرانم که این قضیه نوب گرایی به Fallout 4 هم کشیده بشه
به هر حال اگر این فاجعه تو هر سطحی رخ بده من کلا دیگه عطای نسل هشت و بازی رو به لقاش میبخشم میرم پی زندگیم
اگه Fallout 3 و Oblivion هم مقاسیه کنید می بینید که ابلیوین بزرگتر بود. ولی از اون طرف جزییات فال اوت خیلی بیشتر بود. تو آبلیوین اکثر مکان ها از دشت های بزرگ تشکیل می شد و زیاد هم با هم فرق نداشتن. ولی تو فال اوت هر شهر و مکانی پیشینه ی خودش رو داشت و کلا خاص بود! طراحی محیط هم چند مرحله بالاتر از آبلیوین بود.
به نظرم یکی از دلایلی که فال اوت از TES کوچیکتر بوده نبود وسیله نقلیه هست…
قضیه ی اسکایریم و فال اوت ۴ هم همین شکلیه به نظرم. اندازه ی محیطا نسبتا برابره ولی از اون طرف جزییات فال اوت خیلی بیشتره!
معلومه که غیر منطقیه.
عحب پس با این وجود حرفاشون فقط توجیحه! :lol:
پس فال اوت ۴ از اسکایریمکوچسک تره فرقی هم برام نداره چون بالاخره شاهکاره!
و محیط بزرگتر بی شک برای الدر اسکرولز بعذسه …
یعنی اینقد رفتی توی کف ult لینا؟ :lol:
امیر اصلا امکان نداره مساحت اندازه اسکایریم باشه!
دنیا و محیط فال اوت کجا و اسکایریم کجا! کاملا حرف درستی زده تاد جون :۲۴:
تاد جون :lol:
اصلا لینا همچیزش تو دوتا خویه همچیزش ! :lol: :lol:
اره موافقم.
اصن وسعتش به کنار…
جزییاتش هوش از سره آدم میبره
حرف درست و کاملا منطقی ای زده.
بهرحال یک جسم تو پر با نوع توخالی آن تفاوت هایی داره!
اما نکته اینجاست که تمام امید هامون و انتظارهامون به باد رفت! :۲۴:
چرا به باد رفت؟
منظورم وسعت بود فکر می کردیم چند برابر الدره :۲۴:
آهان :۲۴:
چند برابر الدر??????? :۱۹: :۲۱:
سلام علیکم
خوبه انسان قبل آرزو کردن و بیان اون کمی فکر کنه :۱۲: