Forza 6 روی DX12 اجرا نخواهد شد

در ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ , 18:56:47
default image

بی شک Forza 6  یکی از بهترین نمایش های مایکروسافت در E3 امسال بود. نمایشی مشترک از استودیوی سازنده ی این ریسینگ انحصاری Xbox One و ناشر محبوب آن. در E3 2015 استودیوی Turn 10 ویژگی های بسیار خوبی از Forza 6 به نمایش گذاشت که همگی می توانند موفقیت این عنوان را تسهیل کنند. از سیستم داینامیک شب و روز و آب و هوا گرفته، تا پشتیبانی از ۲۴ بازیکن در حالت مولتی پلیر و اجرا با رزولیشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰fps.
امروز Turn 10 یکی دیگر از خصوصیات Forza 6 را فاش کرد. جالب است که بدانید استودیوی سازنده، برای رساندن این عنوان به چنین سطحی از گرافیک که شاهدش هستیم، از DirectX 12 استفاده نکرده بلکه از یک نسخه ی اصلاح شده ی موتور قدیمی تر DirectX 11 بهره برده و توانسته بهترین خروجی ممکن را نیز بگیرد.
به گفته ی دن گرینوالت کارگردان Forza 6 این نسخه ی اصلاح شده از DirectX 11 به کار تیم توسعه ی بازی سرعت می بخشد و آنها فرصت بیشتری برای پیاده کردن جزئیات خواهند داشت.
Forza 6 تعطیلات امسال برای Xbox One به طور انحصاری عرضه خواهد شد. به علاوه مایکروسافت قول عرضه ی یک باندل ۱ ترابایتی کنسول X1 به همراه Forza 6 در همان زمان لانچ را نیز داده است.


3 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر