تنها بخاطر طرفداران The Last Guardian توسعه میابد

در ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ , 10:25:40
The Last Guardian

اینطور که پیداست برخی اوقات داد و فریاد زدن بر سر سازندگان بازی ویدئویی تاثیراتی نیز دارد. همانطور که می دانید یکی از دلایلی که باعث شد تا عنوان The Last Guardian برای کنسول نسل هشتمی سونی،Play Station 4،منتشر شود،کمبود هایی بوده که کنسول نسل هفتمی این شرکت،Play Station 3،در بخش سخت افزار داشته است. اما اینطور که پیداست یکی از دلایل اصلی ادامه توسعه این عنوان برای کنسول های سونی،با وجود موانع بسیار زیاد،تنها شو و اشتیاق طرفداران این عنوان بوده است. آقای Shuhei Yoshida در مصاحبه یا سایت VideoGamer اعلام کردند:

با وجود مشکلات مختلف،بازی هنوز در مرحله توسعه بود و ما بسیار علاقه مند بودیم که پروژه را بر روی PS4 بازی سازی و ادامه دهیم. همچنین درمورد ادامه دادن توسعه این عنوان باید گفت،پرس و جو های فراوان طرفداران این عنوان شور و اشتیاق ما را برای ادامه پروژه بسیار تقویت می کرد. این بدان معناست که ما فقط بخاطر طرفداران پروژه را ادامه میدهیم.

با وجود این توضیحات اگر طرفداران پرشوق این عنوان نبودند،احتمالا دارندگان کنسول های سونی،از تجربه این عنوان محروم می ماندند. همچنین به احتمال بسیار زیاد این عنوان در سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد.


21 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

    1. می گن وقتی می خوای یک چیزی رو تخریب کنی بهترین راه این نیست که بگی آشغاله، اینه که بد ازش تعریف بکنی یا دفاع بکنی،
      مثلا بگی آره به نظر من این بازی عالی، شاهکاره، با یک داستان کلیشه ای، گیم پلی معرکه ای داره، هر چند طولانی مدت تکراری میشه ولی طراحی مراحلش عالیه با این که در بعضی قسمت ها ضعف داره، من که می میرم براش شما چه طور؟!!!!

      بیخیال دوست من، اگه دوست نداری، مهم نیست، سلیقه متفاوتت هست، ولی چیزی که هنوز نیومده و تجربه نکردی انگ کلیشه ای بودن نزن بهش!!!!

      ولی شیوه تخریب کردنت نوآوری داشت!!!

      ۹۰
    2. دوست عزیز !!!

      تخریب کجا بوده من خوم اعتقاد راسخی به این بازی دارم!!!

      اما قبول کن که کلیشه ای هست!!! و البته این کلیشه ای بودن اصلا چیز بدی نیست!!

      البته معترفم که کمی هم لجم گرفته از این بازی چون شخصا خودم پی سی باز هستم.

      و برا خریدن ps4 باید به خاطر درس لعنتیم حدود یک سال صبر کنم!

      ولی واقعا قصد تخریب نداشتم.

      قطعا اولین بازی هایی که با کنسول بازی خواهم کرد بلادبورن و این بازی هستن.

      ۱۰
    3. حسین جان کامنتت برای من همچین معنی داشت،
      داستان بازی رو در حد چی آوردی پایین،
      در حالی که هنوز نه از کلیت داستان چیزی می دونیم و نه بدون تجربه بازی به شیوه روایت داستان و اوج و فرودهاش آگاهی داریم و نه به عمقی که وارد داستان ممکنه بشه به واسطه دیالوگ ها یا تصاویر!!!

      از طرفی تعریف من از کلیشه یعنی پوچ و سطحی، اگر فن های مایکروسافت بهم حمله نمی کردن اسم یک بازی رو بهت می گفتم که نمونه بی نظیری در باب کلیشه هست، اما غیر از اون به COD مثلا می گن کلیشه.

      چرا حرفت رو قبول ندارم، چون مثلا انتقام، عشق، نجات دنیا که سوژه ی اکثر بازی ها هست کلیشه هست ولی در شیوه پرداخت گاهی اوقات اون قدر به داستان معانی و مفاهیم و شاخ و برگ و بال و پر میدن یا شیوه روایت اون قدر پرکشش و جذاب هست، که آثاری ماندگار و غیر کلیشه ای به این صنعت عرضه میشه و راه جدیدی میسازن که دیگران در اون قدم بردارن، نه این که نشخوار آثار گذشته رو بکنن و راه های رفته شده رو تکرار کنن.

      وقتی می گی کلیشه یعنی بازی رو با خاک یکسان کردی، و وقتی می گی کلیشه ژاپنی واقعا ناراحت کنندست، چون خیلی از داستان های تاثیرگذار رو در این صنعت یا شرقی ها تعریف کردن، یا برگرفته از داستان های شرقی بوده یا رد پای شرقی ها در اون ها مشهود بوده.

      ۵۰
    4. کلیشه ای ،هر چیز تکراریست….دوست گرامی حسین صدری عزیز ممکنه یکی دو عنوان مشابه با این اثر هنری رو بهمون معرفی کنی؟ ..ایکو رو منها بگیر تا حدودی از این عنوان الهام گرفته شده که اونم جزو اثار ماندگار اوئداست.. در نظر داشته باش ایده بازی مربوط به سال ۲۰۰۷ هست ..

      ۲۰
    5. عزیز همین کلیشه ژاپنی که میگی من و خیلی های دیگه داریم درش زندگی میکنیم و خیلی از بهترین تجربه های داستانی و هنریمون مربوط به همین بقول خودت کلیشه هاس!!
      ولی مطمعنم که منظورت از کلیشه اونطوری که واقعا معنی میده نبود.کلمه درستی بکار نبردی.که البته سامسارا عزیز خیلی قشنگ رفع ابهام کرد.
      کلا خوبیه ژاپن همینه،خیلی از محصولاتشون از فرم یکسانی بهره میبره،ولی این فقط لایه بیرونیه.تو عمق که بری،کلا با یه دنیای دیگه طرفی.

      ۳۰
  1. همین که یک عنوان شاهکار رو به خاطر طرفداران زنده نگه داشتن قابل تقدیر هست. :۱۵:
    این خبر بزرگترین خبر کل نمایشگاه بود برای من به شخصه، داغونم کرد، البته در کنار ” رویاها ” که اون هم منتظر نمایش فک براندازش در پاریس هستم.
    ( با تشکر از شما سورنای عزیز، آنچارتد و رنوآر رو هم پوشش بدید. )

    ۵۰
    1. چه خوب اگه دو تا نقد هم خونده باشی باید بدونی که ساخته های فومیتو اوئدا شاهکارهای هنری اند

      ۲۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر