اطلاعاتی درخصوص انیمیشن‌ها، سیستم ترازگیری، زبان و مخفی‌کاری در Metal Gear Online 3

در ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ , 19:33:34
Metal Gear Online, Metal Gear Solid V

بخش مالتی‌پلیر MGSV که دسامبر سال گذشته رسما از آن رونمایی شد، قرار است برخی خصوصیات و سیستم‌های متال گیر آنلاین را برگرداند و برخی دیگر نیز دست‌خوش تغییراتی شده‌اند. در انجمن رسمی این بازی، سازندگان آمریکایی‌تبار متال گیر آنلاین اخیرا به تعدادی از سوالات طرفداران پاسخ داده‌اند که جزئیات بیشتری را از آن مشخص کرده است.

در MGO3، اگر از stealth camouflage استفاده کنید، این بار برخلاف گذشته هم بدن بازیکنان و هم اسلحه‌ی او از دید دشمن پنهان خواهد ماند. قبلا این ویژگی در بازی آنلاین محدود به بدن بازیکن می‌شد اما این‌بار حتا موقع هدف‌گیری هم اسلحه را نشان دشمن نخواهد داد.

سیستم ترازگیری در بازی جدید مانند گذشته نیست؛ در بازی قبلی یک درجه یا grade و یک تراز از صفر تا ۲۲ وجود داشت که هر دو می‌توانست رشد داشته یا از دست برود و افول کند. اما در MGO3 سیستم متفاوتی استفاده شده است که فعلا سازندگان حرفی از آن نزده‌اند.

علاوه بر این‌ها اشاره شده است که نسخه‌ی آمریکایی این بازی، هم از زبان (مکالمه) انگلیسی و هم ژاپنی پشتیبانی خواهد کرد. انیمیشن‌ها در متال گیر آنلاین، از انیمیشن‌های Phantom Pain استفاده می‌کنند و فقط تعداد کمی از آن‌ها دچار تغییر شده‌اند.

از آن‌جایی که سرورهای Metal Gear Online 2 سه سال پیش بسته شدند، به سازندگان عنوان جدید پیشنهاد شده است که در صورت مشکلات مالی، از طریق کیک‌استارتر هزینه‌ی لازم برای نگه‌داری طولانی مدت سرورها تامین کنند. سازندگان پاسخ قطعی در این زمینه نداده و اشاره کرده‌اند که فعلا مسائل مهم‌تری وجود دارد که باید نگران آن‌ها باشند.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر