سازنده از اهمیت انحصاری بودن Titanfall برای Xbox می گوید

Ilia Amini توسط Ilia Amini
در ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ , 18:00:06

بازی Titanfall که در ۱۱ مارس سال ۲۰۱۴ به طور انحصاری برای کنسول های نسل هفتم و هشتم مایکروسافت و همینطور رایانه های شخصی در سبک تیراندازی اول شخص و به صورت آنلاین منتشر شد و توانست از سایت متاکرایتک نمره ی بسیار تحسین بر انگیز ۸۶ را بر روی XBO کسب کند. این بازی هنوز هم کمی جنجال به دنبال خود دارد و سازنده ی آن یعنی Respawn اعتقاد دارد که منتشر کردن این بازی بر روی پلتفرم های مذکور کار درستی بوده و این تصمیم را یک فرصت از دست رفته یا اشتباه نمی خواند. به تازگی آقای وینس زمپلا از صفحه ی توییتر استدیو Respawn سخنان جالبی در مورد آینده ی نسخه ی بعدی این بازی مطرح کرده که به شرح زیر است:

احساس من بر این بود که ما باید این کار را انجام می دادیم و به آن نیاز داشتیم. ما در ابتدا تیم کوچکی بودیم که از حوادث مختلف کنار هم جمع شدیم و به هم پیوستیم و زیاد به فکر حرص و طمع نبودیم و بیشتر در تلاش برای بازار یابی و شانسی برای شروع کردن یک پروژه و به پایان رساندن آن بودیم. مایکروسافت گزینه مناسبی برای هدف ما بود.

و کاربری از آقای زمپلا این سوال را پرسید که:

برای بسیاری از ما شما خالق و آفریننده بهترین بازی تاریخ کنسول های بازی هستید (اشاره به Call of Duty 4 و Modern Warfare 2). برای ما بسیار عجیب و به طوری بیگانه بود که شما بخش زیادی و به نوعی نیمی از طرفداران خود را رها کرده و این بازی را به صورت انحصاری منتشر کردید!

و مسئول استدیو جواب جالبی را ارائه داد:

این مسئله را برطرف خواهیم کرد! ما می خواهیم تا حدی که ممکن است طرفداران دنیای بازی از بازی های ساخته شده توسط ما استفاده کافی را ببرند و به شما اطمینان می دهم که نسخه ی بعدی این بازی انحصاری نخواهد بود!

با توجه به این سخنان می توان نتیجه گرفت آنها از این که بخشی از طرفداران را در نسخه ی قبل پشت درهای بسته ای به اسم بازی انحصاری گذاشته اند، خرسند نیستند و قصد تغییر رویه دارند. نظر شما در این باره چیست؟ آیا در وهله اول Titanfall پتانسیل یک دنباله را دارد؟


7 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر