خانه » اخبار بازی تولد خود را با MGS V: The Phantom Pain جشن بگیرید × توسط نیما امامی در ۱۳۹۴/۰۶/۱۲ , 16:00:03 15 Metal Gera Solid V: The Phantom Pain پر از راز است و باید خوش شانس باشیم تا بتوانیم آنها را کشف کنیم. یکی از کاربرهای سایت Reddit در پستی ویدیویی از Easter Egg این بازی منتشر کرده که در آن برای شما و در بیس اصلیتان(Mother Base) تولد میگیرند؛ اکنون دلیل پرسیده شدن تاریخ تولد در ابتدای بازی هم مشخص شد. د ادامه شما را دعوت به دیدن این ویدیوی زیبا میکنیم. [aparat]https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/mNtf0/vt/frame[/aparat] دانلود با کیفیت ۷۲۰p دانلود با کیفیت ۴۸۰p نویسنده نیما امامی به پایان برس، ای بی پایانترین پایانها... metal gear solidMGSMGS V لینک منبع 15 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. دمت گرم ؛ باز استاد کوجیما از اون طنز های اصیلش رو به نمایش گذاشت ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید درد اینه که من شنبه تولدمه . درد اول : تازه شنبه معلوم میشه معاف میشم یا نه . درد دوم: پول ندارم . درد سوم:خیلی تولد خفنی بود ! درد چهارم: باید یک سال بازی کنم تا برام تولد بگیرن . ایا با این همه درد به نظرتون معاف میشم ؟ ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید اشک تو چشام حلقه زد ایشاالله تو بازی برام ۴ تا تولد می گیرن :۲۴: thank kojima,f**k konami ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید من نظرم کلی بود متال گیر به کات سینای طولانی و صدای دیوید هایتر و داستان پیچیده ش معروف بود هنوز که ۶ درصد رفتم هیچی ندیدم که بدرد بخور باشه شما مقایسه کنین با شروع طوفانی mgs3 .قول میدم بهتون داستان این بازی رو توی پنج خط میشه توضیح داد.البته این یک بازی شاهکاره ولی متال گیر نیست.کوجیما عاشق GTA بود وگند زد به خاطرات من. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید دیگه مقدمه این بازی همه رو شوکه کرده موندم چطور شروع طوفانیه این بازیو بیخیال شدید. ۰۰ البته من نسخه های قبلی متال گیرو تجربه نکردم اما شنیدم که میگن متال گیر از ریشه خودش فاصله گرفته و عنصر ژاپنی بازی کمرنگ شده… که طبق این شنیده ها بهتون حق میدم… ولی شمام باید به اونا حق بدی… میخواستن بازی رو عامه پسند کنن چون خیلیا فقط بازی های غربی رو دوست دارن و از بازی های شرقی خوششون نمیاد… ۰۰ بازی الان هم شاهکار هست قفس الان عامه پسندتر شده که من مشکلی توش نمی بینم اینجوری در مورد یک بازی عالی صحبت نکنین ۰۰ شما بعد ۶% این حرف رو دارید میزنید… هنوز هیچیییی شروع نشده هیچی داستان رو تو دو خط میشه تعریف کرد؟؟ یکم وقت بزار بازی رو پیش ببر بیا جلو ببین چه خبره ۰۰ متاسفانه خیلی چیزا از این بازی حذف شد که این چیزای بدرد نخور بهش اضافه بشه تا جایی که من بازی کردم نه کات سین خوبی دیدم نه باس فایتی نه هیجانی. ل.ع.ن.ت به اسب و هلیکوپتر و جهان بازه بازی .بیست سال با این بازی بودم ولی این شماره از بازی رو نیستم .این بازی متال گیر نیست ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید مگه چقدر ازش رفتی؟ ۰۰ من بازى نکردم ولى خیلى ازش تعریف مى کنن. چند درصد تکمیل کردى؟ ۰۰ بهترین بازی عمرم هست من هم از نسخه اول بازی که روی PS1 امد باهاش بودم تا الان که روی PS4 منتشر شده الان هم همون لذتی رو بردم که نسخه اول رو بازی کردم بازی شاهکاری هست ۰۰ مطمعنم شما نسخه ی پیس والکر رو بازی نکردی … چون اگه اون رو بازی نکردی صد در صد با این بازی گیج میشی و اصن نمیدونی چی به چیه و ماموریت ها چطوری مادر بیس چی هست در اصل . ۰۰ عزیز این بازی خیلی هم متال گیر است!!! سازنده این بازی کیه؟!استودیو سازنده این بازی کیه؟!! سازنده تمام قسمتای قبلی کی بوده؟استودیو سازنده تمام قسمتای قبلی کی بوده؟!! این بازی هم اثر همون سازنده هاس.اثر خوده شخص کوجیماس. ایشون از نسخه سفیر صلح تصمیم گرفت متال گیر رو کم کم به دنیای باز بکشونه.المان های زیادی از این سبک و تغییراتی رو در این نسخه ایجاد کرد که خیلی هم نتیحه خوبی داد. بعد همرو در مقیاسی بشدت وسیع تر در سطح صفر پیاده کرد که باز هم نتیجه گرفت.بازی عالی بود. و حالا بعد از چند سال اون چیزی که تمام این سال ها مد نظرش بوده رو منتشر کرده.بزرگترین بازیش.بهترین کارش. درسته بازی کات سین نداره،دیالوگاش کمتره.ولی دلیل نمیشه نداشته باشه.داره،خوب هم داره. ولی اصل و اساس این قسمت متال گیر،گیم پلیه.چنان گیم پلی زیبا و بینهایت فوق العاده ای کوجیما پروداکشنز برای این بازی تدارک دیده که واقعا نمونش کم گیر میاد.نرمی کنترل اسنیک.طراحی مراحل،اسلحه ها،محیط،مادر بیس.فوق العاده. بازی های قبلی محیط هاشون یک سوم گستردگی محیط های این قسمت رو هم نداره.گیم پلی قبلی ها عالیه.هنوز هم میتونی راحت قسمت اول رو بدون هیچ مشکلی با گیم پلی بازیش کنی.این یعنی شاهکار.یعنی یه گیم پلی بینظیر.ولی این نسخه حتی از اونا هم بهتره.بشدت بزرگتر،روون تر،باز تر،کاملا جاه طلبانه. فکر میکنی برای کوجیما سخت بود یه متال گیر مثل باقی نسخه ها بسازه؟!!کاری که در نسخه های مختلف این سری دیدیم به بهترین شکل قادر به انجامشونه و نسخه به نسخه هم کارش رو بهتر انجام میده.جواب؟!نه اصلا.راحت ترین کاری که میتونست بکنه همین بود.ولی نکرد.بجاش یه دورنمای بسیار بزرگ و جاه طلبانه برای سری درنظر گرفت. که نتیجش رو هم در این نسخه میبینیم.یه شاهکار واقعی. این مسعله ای هم که میگن کوجیما برای بازار غرب و عامه پسند تر کردن بازی گیم پلی رو اینطوری کرد،همش شر و وره.یه عمره کار کوجیما اینه.اگه میخواست از این کارا بکنه قبلا میکرد.البته کی بدش میاد بازیش رو تعداد افراد بیشتری بخرن و تجربه کنن؟!!هیچکس.ولی این دلیل کار کوجیما نبود.دلیلش جاه طلبی و بزرگ بودن خودش بود که این ریسک بزرگ رو پذیرفت و کاملا هم سربلند و موفق ازش بیرون اومد. ۰۰ چه باحال ممنون بابت خبر ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید نمایش بیشتر
درد اینه که من شنبه تولدمه . درد اول : تازه شنبه معلوم میشه معاف میشم یا نه . درد دوم: پول ندارم . درد سوم:خیلی تولد خفنی بود ! درد چهارم: باید یک سال بازی کنم تا برام تولد بگیرن . ایا با این همه درد به نظرتون معاف میشم ؟ ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
اشک تو چشام حلقه زد ایشاالله تو بازی برام ۴ تا تولد می گیرن :۲۴: thank kojima,f**k konami ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
من نظرم کلی بود متال گیر به کات سینای طولانی و صدای دیوید هایتر و داستان پیچیده ش معروف بود هنوز که ۶ درصد رفتم هیچی ندیدم که بدرد بخور باشه شما مقایسه کنین با شروع طوفانی mgs3 .قول میدم بهتون داستان این بازی رو توی پنج خط میشه توضیح داد.البته این یک بازی شاهکاره ولی متال گیر نیست.کوجیما عاشق GTA بود وگند زد به خاطرات من. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
البته من نسخه های قبلی متال گیرو تجربه نکردم اما شنیدم که میگن متال گیر از ریشه خودش فاصله گرفته و عنصر ژاپنی بازی کمرنگ شده… که طبق این شنیده ها بهتون حق میدم… ولی شمام باید به اونا حق بدی… میخواستن بازی رو عامه پسند کنن چون خیلیا فقط بازی های غربی رو دوست دارن و از بازی های شرقی خوششون نمیاد… ۰۰
بازی الان هم شاهکار هست قفس الان عامه پسندتر شده که من مشکلی توش نمی بینم اینجوری در مورد یک بازی عالی صحبت نکنین ۰۰
شما بعد ۶% این حرف رو دارید میزنید… هنوز هیچیییی شروع نشده هیچی داستان رو تو دو خط میشه تعریف کرد؟؟ یکم وقت بزار بازی رو پیش ببر بیا جلو ببین چه خبره ۰۰
متاسفانه خیلی چیزا از این بازی حذف شد که این چیزای بدرد نخور بهش اضافه بشه تا جایی که من بازی کردم نه کات سین خوبی دیدم نه باس فایتی نه هیجانی. ل.ع.ن.ت به اسب و هلیکوپتر و جهان بازه بازی .بیست سال با این بازی بودم ولی این شماره از بازی رو نیستم .این بازی متال گیر نیست ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
بهترین بازی عمرم هست من هم از نسخه اول بازی که روی PS1 امد باهاش بودم تا الان که روی PS4 منتشر شده الان هم همون لذتی رو بردم که نسخه اول رو بازی کردم بازی شاهکاری هست ۰۰
مطمعنم شما نسخه ی پیس والکر رو بازی نکردی … چون اگه اون رو بازی نکردی صد در صد با این بازی گیج میشی و اصن نمیدونی چی به چیه و ماموریت ها چطوری مادر بیس چی هست در اصل . ۰۰
عزیز این بازی خیلی هم متال گیر است!!! سازنده این بازی کیه؟!استودیو سازنده این بازی کیه؟!! سازنده تمام قسمتای قبلی کی بوده؟استودیو سازنده تمام قسمتای قبلی کی بوده؟!! این بازی هم اثر همون سازنده هاس.اثر خوده شخص کوجیماس. ایشون از نسخه سفیر صلح تصمیم گرفت متال گیر رو کم کم به دنیای باز بکشونه.المان های زیادی از این سبک و تغییراتی رو در این نسخه ایجاد کرد که خیلی هم نتیحه خوبی داد. بعد همرو در مقیاسی بشدت وسیع تر در سطح صفر پیاده کرد که باز هم نتیجه گرفت.بازی عالی بود. و حالا بعد از چند سال اون چیزی که تمام این سال ها مد نظرش بوده رو منتشر کرده.بزرگترین بازیش.بهترین کارش. درسته بازی کات سین نداره،دیالوگاش کمتره.ولی دلیل نمیشه نداشته باشه.داره،خوب هم داره. ولی اصل و اساس این قسمت متال گیر،گیم پلیه.چنان گیم پلی زیبا و بینهایت فوق العاده ای کوجیما پروداکشنز برای این بازی تدارک دیده که واقعا نمونش کم گیر میاد.نرمی کنترل اسنیک.طراحی مراحل،اسلحه ها،محیط،مادر بیس.فوق العاده. بازی های قبلی محیط هاشون یک سوم گستردگی محیط های این قسمت رو هم نداره.گیم پلی قبلی ها عالیه.هنوز هم میتونی راحت قسمت اول رو بدون هیچ مشکلی با گیم پلی بازیش کنی.این یعنی شاهکار.یعنی یه گیم پلی بینظیر.ولی این نسخه حتی از اونا هم بهتره.بشدت بزرگتر،روون تر،باز تر،کاملا جاه طلبانه. فکر میکنی برای کوجیما سخت بود یه متال گیر مثل باقی نسخه ها بسازه؟!!کاری که در نسخه های مختلف این سری دیدیم به بهترین شکل قادر به انجامشونه و نسخه به نسخه هم کارش رو بهتر انجام میده.جواب؟!نه اصلا.راحت ترین کاری که میتونست بکنه همین بود.ولی نکرد.بجاش یه دورنمای بسیار بزرگ و جاه طلبانه برای سری درنظر گرفت. که نتیجش رو هم در این نسخه میبینیم.یه شاهکار واقعی. این مسعله ای هم که میگن کوجیما برای بازار غرب و عامه پسند تر کردن بازی گیم پلی رو اینطوری کرد،همش شر و وره.یه عمره کار کوجیما اینه.اگه میخواست از این کارا بکنه قبلا میکرد.البته کی بدش میاد بازیش رو تعداد افراد بیشتری بخرن و تجربه کنن؟!!هیچکس.ولی این دلیل کار کوجیما نبود.دلیلش جاه طلبی و بزرگ بودن خودش بود که این ریسک بزرگ رو پذیرفت و کاملا هم سربلند و موفق ازش بیرون اومد. ۰۰