خانه » اخبار بازی Bandai Namco درباره نرخ فریم بازی Tales Of Zestiria توضیح میدهد × توسط سورنا رضایی در ۱۳۹۴/۰۶/۲۶ , 20:00:12 2 امروز شرکت Bandai Namco اطلاعات جالبی پیرامون نسخههای رایانه شخصی و پلیاستیشن ۴ بازی Tales Of Zestiria در فضای مجازی به اشتراک گذاشت. سازندگان بهطور رسمی اعلام کردند که اندازه تصویر نسخه رایانههای شخصی تا کیفیت ۴K را پشتیبانی خواهد کرد، پیرامون نسخه پلیاستیشن ۴ هم گفتهشده که اندازه تصویر آن ۱۰۸۰p خواهد بود. هر دو نسخهی این بازی بر روی اندازه تصویر ۱۰۸۰p اجرا میشوند، اما در نسخههای رایانههای شخصی شما میتوانید بر روی ۴K هم بازی را تجربه کنید. همچنین آنها اعلام کردند که شما در این نسخه میتوانید بین تنظیمات Low,Medium,High یک مورد را انتخاب کنید. در ادامه این شرکت اعلام کرد که نرخ فریم بر روی هر دو پلتفرم بر روی ۳۰ قفل خواهد بود. اما زمانی که از آنها دلیل این امر پرسیده شد، اینطور پاسخ دادند: سیستم مبارزات همیشه بخش جداییناپذیر گیم پلی بوده است. همچنین تغییر نرخ فریم همیشه تأثیراتی بر روی بخشهایی مانند: انیمیشن، تعادل، سختی و بهطورکلی بر روی مکانیکهای مبارزه میگذارد. نظر شما پیرامون این تصمیم چیست؟! نویسنده سورنا رضایی زمین کتابی است و ما واژههای آن که با هم داستان زندگی زمینیان را مینویسیم پی سی گیمینگ (PC Gaming)شرکت باندای نامکو 2 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. کیفیت بازی بالاست گرافیک جذابی داره امیدوارم که وقتی بازی منتشر بشه فریم ریخت روی ۳۰ قفل شده باشه ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید اخه با این گرافیک ضعیف و سبک چه نیازی بود به قفل کردن روی ۳۰ فریم در ثانیه ؟ خلاصه PC هنوزم که هنوزه باید فئای محدودیت کنسولها بشه ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
کیفیت بازی بالاست گرافیک جذابی داره امیدوارم که وقتی بازی منتشر بشه فریم ریخت روی ۳۰ قفل شده باشه ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
اخه با این گرافیک ضعیف و سبک چه نیازی بود به قفل کردن روی ۳۰ فریم در ثانیه ؟ خلاصه PC هنوزم که هنوزه باید فئای محدودیت کنسولها بشه ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید