تصاویری از محتوا قابل‌دانلود بازی MGS V: The Phantom Pain منتشر شد

در ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ , 18:00:58
Metal Gear Solid 3 Snake Eater, MGS V: The Phantom Pain, شرکت کونامی (Konami)

امروز در توکیو گیم شو ۲۰۱۵، شرکت ژاپنی کونامی تصاویری از شخصی‌سازی‌های جدید بازی MGS V: The Phantom Pain که به‌صورت محتوا قابل‌دانلود در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، به اشتراک گذاشت. با دانلود این محتوا، کاربران تعدادی از لباس‌های مربوط به بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater را دریافت خواهند کرد.

همچنین این مسئله که این محتوا قابل‌دانلود چه قیمتی خواهد داشت و چه زمانی در دسترس قرار خواهد گرفت، هنوز از طرف کونامی مشخص نشده است!

 


31 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. خب، این محتوا اگه پولی باشه واقعا باید یک لعنت دیگه به کونامی فرستاد
    چهارتا دونه اسکین حتی اگه برای زنده کردن خاطرات هم باشه “نمیتونه” پولی باشه
    و واقعا متاسفم برای اون دسته از افراد که در صورت پولی بودن این بسته میخرنش :/ (کاری به قیمتش ندارم)

    کامنت دوستان رو میخوندم، که بنظر نیمی از کسانی که بازی کردن از داستان بازی به شدت ناراضی هستن
    من خودم بیشترین نسخه ای که بازی کردم MGS3 بود و باید بگم واقعا کمبود کات سین ها فاحشه :/
    نمیدونم تقصیر رو باید گردن کی انداخت ولی در هر صورت کاریه که شده، فقط امیدوارم یه توضیح درست و حسابی برای این کم کاری روی داستان وجود داشته باشه
    البته من خودم خیلی مشکلی ندارم با داستان فقط تعداد کات سین ها اذیتم میکنه
    بقیه بازی هم که…
    —————————-
    واقعا حدف اسپویلر ها رو من درک نمیکنم :۲۳:
    حقوق هم میگیرن اینقدر خودشونو جر واجر میکنن؟
    واقعا اگه سودی داره بگید ما هم بپیوندیم :۲۴:

    ۰۰
  2. من نمی فهمم
    واقعا نمی فهمم :۲۳:
    چطور این اثر اینقدر منتقد هارو مشغول کرده؟؟؟؟
    که نه انگ تکراری بهش چسبوندن نه هیچ چیز خاصی راجع بش گفتن!
    همه ی منتقد ها فقط تعریف کردن!
    خیلی عجیبه
    این بازی نه تنها بدترین ساخته ی کوجیماست بلکه بدترین متال گیری هست که اصلا متال گیر نیست!!!!
    چطور منتقد ها به کمبود بی بدیل کات سین ایراد نگرفتن؟
    چطور این منتقدا که واسه هر بازی دیگه ای اینقدر جبهه می گیرن متوجه ناقص بودن بازی نبودن؟
    چطور این منتقدا به وجود مراحل تکراری و دقیقا شبیه به قبل هیچ اشاره ای نکردن؟
    چرا اصلا به نبود هیچ باس فایت درست و حسابی ای حتی اشاره هم نکردن؟؟؟؟
    چطور حتی جرئت کردن بگن:”شاید این بازی بزرگترین بازی تاریخ نباشه اما بهترین متال گیر تاریخه :۲۳: ”
    یعنی واقعا هیچ کسی متوجه نشد بازی رسما از چپتر دوم یک سقوط کامله؟ اصلا در حد تریلر های عرضه شده نیست؟
    بازی کلا کیلومتر ها با انتظارات ما فاصله داره!!!
    نا سلامتی بازی متال گیره!!!
    قراره بشینیم داستان پیچ در پیچ ببینیم!کات سین با کارگردانی کجیما ببینیم و احساساتمون جریحه دار بشه!!!
    قراره باس های متال گیری ببینیم!!!
    یک المان شرقی در بازی نیست :۱۸:
    کمترین جزییات و ایستر اگ ها در بازی هست :۱۸:
    حتی خبری از اون مراحل واقعا متنوع مثل پاز مانیا پیس واکر در بازی نیست!!!!
    کوجیما گفته بود آرزو داره همچین چیزی بسازه!
    یعنی ما با چیزی زندگی کردیم که خواسته ی حقیقیش نبوده؟
    فقط خودش می تونه جواب سوال رو بده…
    نه داستان و نه پلات تویست ها و کلا خیلی چیز ها به متال گیر های قبلی اصلا نزدیک هم نمیشن!
    تا اینجا فقط راجع به مشکلات متال گیر مانند بازی گفتم.
    گیمپلی بازی که حقیقتا شاهکار به تمام معناست اما مواردی که می خوام بگم و قبلا در جای دیگه ای گفتم بنظرم مورد نیازه!!!
    ما این محیطو داریم!
    برای شروع مرحله یه کاتسین ربع ساعته با توضیحات اش رو قرار می داد!
    یکم طنز مثل همیشه درون کاتسین ها هم می ذاشت!
    بعد وارد هلی می شدیم!
    میرفتیم سمت جایی که اختصاص اون مرحله است.
    یعنی فقط واسه این ماموریت طراحی شده هم ساختارش هم شکل ماموریت و هم تارگت نهایی.
    یعنی متال گیر گذشته در جدید!
    اما کار انجام شده دوبرار می شد!منظورم اینه که کوجیما باید دوبرابر کار می کرد اگر می خواست هم لوکیشن جدید برای هر ایپزود،حالا نه همه ی ایپزود ها!، بسازه و هم لول دیزاینشون رو متفاوت از هم دربیاره!
    فنتوم پین ایپزودیکه و پنجاهتا ایپزود داره.
    جهان باز هم هست!
    کلا اجزای درون بازی تغییر پیدا می کنن!
    خیلی چیزا تغییر پیدا می کنه.
    مشکل فنتوم تکراری بودن یا نبودن مراحل نیست(هرچند وجودشون در چپتر دوم قطعا یک ایراده)
    مشکل اینه که عملا در ده ماموریت یک روند خاص به نام “اینترو” آغاز میشه و دقیقا یک چیز تکراری به نام “اندینگ” واسه اون ایپزود به کار میره و در این بین ما همش کراول می کنیم یا کراوچ! آهسته راه میریم اینتروگیت می کنیم اینفو رو بدست میارین و دوباره راه میریم چهار تیر خواب آور میزنیم و دوباره اینتروگیت! بعد هدف پیدا میشه و” فولتون می کنیم یا می کشیم”!
    این جذاب هست یا نه اصلا موضوع بحث نیست.
    نکته اینکه کلا شما بخوای بیستا ماموریت بدون هیچ کاتسینی بری مغزت احساس می کنه “یه چیزی وجود نداره و وجودش بشدت احساس میشه.”
    چون داری یک شروع و پایان تکراری می بینی و محیطم یکنواخته فقط چارتا خرابه جاشون تغییر کرده!
    من عاشق مخفی کاریم و قطعا لذت می برم اما همونطور که گفتم لذت بردن با حس کردن اینکه چیزی کامل و یکنواخت نیست خیلی فرق می کنه.
    یک کتاب جلوته
    اینترو و اندینگش یکیه فقط اتفاقات فصل ها جا به جا شده یا تغییر خیلی ریز داره!
    حالا شما این رو بلند میخونی، با چشم میخونی،سعی می کنی واسه هر شخصیت یه صدا بذاری ،بی حوصله میخوانی، سریع میخونی تموم شه یا دوتا صفحه رو اسکیپ می کنی!
    تو لذت میبری!
    اما یکنواختیش اذیتت می کنه آزارت میده!
    این معضل فنتومه…

    ۰۰
    1. حداقل به کامنتا دقت کنید کسی که هرجا میره اسپویل اسپویل میکنه منظورم بود نه شمادوست عزیزangel of deathکه بخودتون میگیرید چون خودشون تو پست قبلی اینو عرض کردن که از یوتیوب دیدن و توهرپست گند زدن به بازی انقدر اسپویل کردن پس لطفا سر سری نگیرید کامنتارو من نه به کسی تیکه انداختم نه توهینی کردم فقط رو منطق باشه قبول دارم نه بقول حسین صدری یکی میاد میگه حالم بهم خورد ازین بازی ده نفرم زیرش کامنت میدن میگن دقیقا درسته با اینکه بازیو انجام ندادن.
      کسی که متال گیر بازی کرده فن دو اتیشه ی این سریه فقط به بازی خرده گرفته نه کسی که ۱۴سالشه فرق اسنیک هارو نمیدونه.

      ۰۰
    2. کاملا باهات موافقم دقیقا حرف دل همه رو زدی
      انقدر از بازی تعریف شده کسی جرعت نداره انتقاد کنه
      _________________________________________________
      seath the Scaleless دوست عزیز میخوای اسپویل بدی چارتا خط فاصله بزار حداقل

      ۰۰
    3. شرمنده میثم عزیز پون شخص مورد نظر تو اینجا کامنت نداده بود آخر بازی رو هم برای منم اسپویل کرد گرچه خودش فکر می کنه خیلی شیرینه در کل هر کسی سرگرمی داره سرگرمی این آقا هم به همین محدود میشه! جالب اینه به کارش افتخارم می کنه!

      ۰۰
    4. باشه از این به بعد اینطور می نویسم

      —————– :*: اسپویل :*: ————–(danger ahead) :22: :22: :22: :22: :22:

      ————————پایان اسپویل—————— :| :| :| :*:

      در ضمن تو کامنتو از پایین به بالا می خونی :20:

      ۰۰
    5. مسخره بازی در نیار.

      وقتی میخای اسپویل کنی باید بنویسی شروع اسپویل و وقتی هم که تموم شد مینویسی پایان اسپویل.

      الان جنابعالی گند زدی به ۵۰ ساعت بازی من.

      شرمنده که توهین کردم ولی یه لحظه خودتو بزار جای من.

      ۰۰
    1. واسه همینه میگم کسی بازی نکرده رو هوا نظر میده در مورد چپتر دوم!
      واقعا خوشحالم دیگه متال گیری ساخته نمیشه بعضی بازیا حیفه عرضه بشن چون واقعا لیاقت میخواد،والا هرچی بازی ساخته میشه ملت بهش گیر میدن :11:

      ۰۰
  3. کسی به این بازی توهین کرد میزنم تو گوشش.

    بعضیا مثل گربه هستن. هرچقدرم بهشون محبت کنی بازم چنگ میزنن تو صورتت.

    بعضی آقایون مگه تا همین چند روز پیش استاد مچکریم استاد مچکریمشون به راه نبود؟
    حالا اومدن میگن استاد خراب کرد…

    سر بتمن هم همینطوری نمک نشناس بازی در آوردن.
    یه ذره برا سازنده های مورد علاقه تون احترام قائل باشین.

    ۰۰
    1. جو سایت نمیدونم چرا اینجوری شده.

      یه عده انگار نظر ندارن از خودشون. فقط کارشون اینه که نظرات بقیه رو تایید کنن.

      چند نفر میان از یه بازی تعریف میکنن. پشت سرشون یه عده میان شورشو در میارن از بس که تعریف میکنن.
      فرداش همون چند نفر میگن بازی بد بود. دوباره همون عده بازی رو می چسبونن کف زمین.

      چرا بعضیا می ترسن از گفتن نظرشون؟؟
      میترسن وجهه شون خراب شه؟؟ میترسن کسی بپره بهشون؟؟
      والا عجیبه.
      من دیگه نمیدونم چی بگم.

      ۰۰
    2. حسین، خودتو ناراحت نکن کاریشون نمیشه کرد طرف رنگ متال و ندیده رفته آخرشو از یوتیوب نگاه کرده میگه چپتردوم اینطوریه اونطوریه!
      بحرحال کوجیما باز دمش گرم با اون همه فشاری که روش بود همچین بازی ساخته حالا گوتی بشه نشه که بنظرم حقشم هست واسم مهم نیست ، یادمه تو کلوپا میشستیم با بچه ها بازی میکردیم کسی به بازی ایراد نمیگرفت فقط لذت میبردیم ولی الان ماشاله بچه ۱۴ساله بقول پارسا میاد درمورد متال حرف میزنه :11:

      ۰۰
    3. بعضی ها واقعا نمیدونم چرا اینجوری درباره یک بازی خوب نظر میدن و بدگویی میکنن طرف هیچی از متال گیر نمیدونه دفعه اولش هست بازی متال گیر رو بازی کرده بعدش میاد از استاد کوجیما و بازی که ساخته بد گویی میکنه
      یک جوری صحبت میکنه که انگار برای دادن گوتی فقط نظر این آقا رو می پرسن که به متال گیر گوتی نمیده و به فال اوت گوتی میده

      ۰۰
  4. از اون کت شلواریه خوشم اومد :۲۴: مثلا با این کت و شلوار خودتو تو خاک ها بپلکونی :۱۸:
    بعدم اون دوستمون ناراحت بود از فصل دوم
    منم توش موندم چه نیازی بود مرحله های تکراری
    مثلا اون مرحله که دوتا تانک یه کامیون رو اسکورت میکردن
    درست همون تو فصل دوم بود ولی کمی سخت تر :۲۴:
    یکمی گیمر اذیت میشه بخاد اینهمه اومده جلو باز مرحله تکراری !
    از کوجیما بعیده من حس میکنم اینا همه فشارهای کونامیه که بازی طولانی بشه ما که از هیچی خبر نداریم شاید دلیل درگیریهای کوجیما و کونامی همین چیزا باشه شاید تو ساخت بازیش دخالت میکردن و یه سری خط بهش میدادن که باید فلان کارها رو تو بازیت پیاده کنی
    ما که از چیزی خبر نداریم کوجیمام که حرف نمیزنه

    ۰۰
  5. بعد از شروع فصل دوم بازی تقریبا هم از بازی بدم اومد هم از کوجیما هم از کونامی گندش و در آوردن بهترین بازی سال رو به بهترین شکل ممکن به گند ترین تبدیل کردن ( بعد از فصل دوم ) فصل اول شاید تنهایی گوتی هم میگرفت ولی با اضافه شدن فصل دوم به فال اوت تبریک می گم و به تاد هاوارد

    ۰۰
    1. انگار سالهای قبل که بی نقص بوده گوتی شده که امسال ندن بهش جایزه رو اونم به خاطر چندتا مرحله :۱۲:

      ۰۰
    2. حالا که تو خوشت نیومده از بازی دیگه بازی به درد بخور نیست و حق گوتی شدن رو نداره
      ببخشید نشناختم تون که برای گوتی دادن به یک بازی تنها نظر شما براشون مهم هست و فقط به حرف شما میکنن
      کلی سایت معتبر بازی رو نقد کردن ولی هیچ کدوم مثل تو نگفتن
      اینقدر بازی کننده این سایت متال گیر بازی کردن ولی هیچ کدوم مثل تو نظر ندادن
      تو از بازی مخفی کاری خوشت نمیاد و از بازی متال گیر خوشت نمیاد چرا یک بازی رو اینجوری می کوبی

      ۰۰
    3. بازی کردن متال گیر لیاقت میخواد که بعضی ها لیاقت بازی کردنشو ندارن
      مطمئن هستم که گوتی میشه هیچ شانسی نداره فال اوت
      متال گیر هر چی باشه از فال اوت خیلی بهتره

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر