بازی Hitman تا سال ۲۰۱۶ تاخیر خورد
به نظر میرسد طرفداران بازی Hitman حالا حالاها نمیتوانند به تجربه یکی از مورد انتظارترین بازیهایشان بپردازند. امروز شرکت Io-Interactive بهصورت رسمی اعلام کرد که آخرین نسخه از سری بازیهای Hitman به دلایلی تأخیر خورده است و طرفداران باید تا ماه مارس سال ۲۰۱۶ میلادی صبر کنند. آنها در اعلام رسمیشان اینطور بیان کردند:
به تأخیر انداختن این بازی تصمیم سادهای برای ما نبود. ما میدانیم صبر بیشتر برای طرفداران بسیار سخت است اما معتقدیم که این تأخیر میتواند در انتشار بازی و تجربه آن تأثیر بگذارد. اما برای اطلاعات بیشتر باید تا هفته آینده صبر کنید که ما تاریخ انتشار دقیق بازی را اعلام خواهیم کرد.
همچنین آنها در ادامه گفتند که یکی از دلایل اصلی آنها برای این تصمیم کار بیشتر بر روی محتویات روز انتشار بوده است. در کنار این اعلام رسمی، آنها اینفوگرافیکی را از بازی منتشر کردهاند که به مقایسه این نسخه با Hitman: Absolution پرداخته است که میتوانید مشاهده کنید.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
شخصا با دیدن تیکه های بازی توی کنفرانس E3 ى اسکوئر انیکس نابود شدم!یعنی داغونم کردن!
به نظرم بازی ارزش هیتمنی خاصی نداره ولی با توجه به تریلر گیم پلی همون مرحله ی E3 میشه گفت ۹۰% همون ابسولوشنه که داستان ازش حذف شده و زرق و برق های امروزی نظیر محیط بزرگ تر،ان پی سی های بیش تر و … اضافه شده که همین محیط بزرگ تر می تونه باعث لذت بخش بودن بازی بشه و تا حدودی برای رفتنش انگیزه ایجاد کنه ولی در حال حاضر من از این عنوان انتظار یه بازی خوب یا یه هیتمن درست و حسابی رو ندارم!
۶ برابر بزرگتر؟!! بزرگترین مرحله ابسولوشن همون مرحله ی Street of Hope هستش که واقعاً بزرگه حالا این مرحله پاریس میخواد ۶ برابر بزرگتر باشه؟؟ چه شود!! :۱۸: دمشون گرم واقعاً دارن عالی عمل می کنن اگه بتونن این همه چیز تو یه مرحله بذارن!! فقط گرافیک بازی خیلی جای کار داره!! انصافاً Absolution گرافیک خیلی توپی داشت و این باید خیلی بهتر از اون بشه. ولی کلا این بازی یه فرقی با همه ی بازیهای دیگه داره اونم به خاطر مامور ۴۷ه. انصافاًٌ پرستیژ خاصی داره
۳۰۰ نفر برای بخش Contracts ؟؟
master 47
اگه تاثیر داره که حله :۲۴:
به بازی با اون گیمپلی که ازش اومد بیرون خیلی بیشتر امید وار شدم :۱۵: فقط امید وارم مراحل یک نواخت نشه مثل قبلی
جونم مامور ۴۷… با Absolution رو نسل قبل خیلی حال کردم… پرستیژ خاصی داره این سری بازی… :*: :۱۵: :ps:
سال ۲۰۱۶ به عنواناز پربارترین سال انتشار بازی های مختلف شناخته میشه :۱۵: :۱۵: :۱۵: از الان باید برنامه ریزی بکنیم
خب. قطعا بهترین مخفیکاری عمرم متال گیر بود. اما فن شدید این بازی هم هستم.
محیط های بزگتر و چلنج های بیشتر کاملا ارضا کننده س. امیدوارم یه کوچولو هم به داستان بها بدن.
بابت تاخیر هم هم خوشحال شدم هم ناراحت. ولی در کل فک کنم بازی دیر تر بیاد برام بهتره.
کاش دارک سولز هم یه تاخیر حسابی میخورد.
فرام از یوبی بدتر شده.فکر نمی کردم اتقدر پول پرست شه. پروژه های این ۴ سالشون.
dark souls-abyys walker dlc-dark souls 2-trilogy of crowns dlc-bloodborne-bloodborne 2-blood borne old hunters dlc-dark souls 3
موندم دارک ۳ رو تو چه وقتی ساختن :۱۲:
با عرض معذرت که کامنت بی ربط به موضوع میدم،
ای بابا حالا یه عده مخالف یه چیزی گفتن. شما چرا جا زدی؟!
بعدشم کی گفته ساخت یه نسخه دیگه دارک سولز باید زمان زیادی طول بکشه؟ اصلا تجربه ثابت کرده بازی هایی که زمان ساختشون طولانی میشه بد تر میشن. تیم های دو بازی کاملا از هم جدا بودن. فقط میازاکی بوده که یه پاش این ور بوده یه پاش اون ور.
البته میازاکی تونسته به هر دو بازی به نحو احسن برسه و هر دو شون فوق العاده ان.
بنده هم به هیچ وجه نگران نسخه سوم نیستم. چون تریلر ها کاملا ارضام کردن. تنها چیزهایی که من از جون دارک سولز ۳ میخاستم مراحل بیشتر، سخت تر و باس های غول پیکر تربود! که مطمئنم کاملا براورده میشن!!
dark souls 3
چون تو برنامه نویسی کنونی شی گرایی خیلی مهم هست پس بازی که می سازن اگه با شی ها و کلاس ها ساخته باشن می تونن ویژگی های اون شی ها object ها رو اضافه کنن که مثلا شرکت های پول پرت در این شکل برنامه نویسی دیگه لازم نیست هیچ بازی رو از اول بسازن و از اول کد های موتورش رو بنویسن و فقط کد هایی که قبلا نوشتن رو به روز می کنن و محتویات جدید بهش می افزایند یا مثلا مثل ubisoft بخش مبازه رو کلا تغییر می دن و بخش های دیگه نسبتا ثابت می مونه یا اپدیت های کمی روش صورت می گیره و اسمش می شه AC syndicate
خدارو شکر :۲۴:
تا اون موقع یه سیستم خوب جمع میکنم :۱۵: :۱۵: :pc: :15: :15:
تریلر گیم پلی بازی بسی فوقالعده بود. بشدت منتظرم
مارس ۲۰۱۶ ، مارس پرباری هستش :۱۵: