خانه » اخبار بازی بازی Scalebound چگونه انحصاری ایکس باکس وان شد؟ × توسط سورنا رضایی در ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ , 19:30:15 1 مطمئناً محصول استودیو پلانتیم، بازی Scalebound یکی از هیجانانگیزترین بازیها است. اما یکی از سؤالاتی که ذهن برخی را در طول این مدت درگیر خودکرده بود، این است که این بازی چطور به انحصار کنسول ایکس باکس وان درآمد. حال یکی از سازندگان این بازی، آقای ژان پیر کلامز، در Xbox One fanfest که در شهر توکیو برگزارشده است به این سؤال پاسخ داده است. مایکروسافت در طول این چند سال، همیشه به دنبال پروژهای بود تا ما با یکدیگر همکاری کنیم. ما ایکس باکس را دوست داشتیم و راستش را بخواهید Bayonetta برای ما انحصاری ایکس باکس ۳۶۰ بود. ما همیشه ایکس باکس را بهعنوان یک پلتفرم دوست داشتیم و میخواستیم با مایکروسافت همکاری داشته باشیم. زمانی که ساخت Wonderful 101 به اتمام رسید به سراغ ایدههای Scalebound رفتیم، حتی قبل از اینکه Bayonetta را بسازیم. پسازآن یکبار دیگر آمدند و گفتند که آنها در فکر یک پلتفرم با سختافزار جدید هستند و ما دوست داریم که با استودیو شما همکاری نزدیکی داشته باشیم. بنابراین شما چیز خاصی دارید که بتواند چالشبرانگیز و بزرگ باشد تا ما باهم آن را بسازیم؟ ما هم ایدههایمان را ارائه دادیم. ما Scalebound را به آنها نشان دادیم و آنیک پروسه هیجانانگیز بود که زمان زیادی برایش صرف شد. یک کتاب از طرحهای اولیه این بازی را به آنها نشان دادیم. آنها از ایدهها خوششان آمد و به آن طراحها اعتقاد کامل داشتند. بنابراین ما کارمان برای ساخت بازی Scalebound آغاز کردیم. نویسنده سورنا رضایی زمین کتابی است و ما واژههای آن که با هم داستان زندگی زمینیان را مینویسیم BayonettaScaleboundشرکت مایکروسافت (Microsoft)کنسول Xbox One 1 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. خیلی حیف شد که این بازی انحصاری شد ما محروم شدیم از بازی کردن این بازی ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید