کارگردان Unravel: تبدیل یک ایده‌ی ناب به یک بازی خوب کار راحتی نیست

در ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ , 23:00:13
unravel

هرچند که Unravel نسبت به سایر عناوینی که EA در کنفرانسش در E3 به صف کرده بود تیم کوچک تری را به عنوان سازنده کنار خود داشت اما به جرات می‌توان گفت یکی از نقاط روشن کنفرانس بود. بودن در کانون توجه آن هم در E3 ناخواسته هر سازنده‌ای را در سیل اخبار و رسانه‌ها غرق می‌کند، چیزی که می‌توان برای یک استودیو‌ی کوچک و مستقل حتی ترسناک دانست!

کارگردان بازی بتازگی در گفت‌و‌گویی با گیم‌اسپات همین موضوع بالا را مورد بحث قرار داده. مارتین سالین بابت این توجه رسانه‌ای به کارشان خودش را کمی نگران می‌داند و اضافه می‌کند:

در E3 همه عاشق ایده‌ی بازی بودند و این واقعا خوب است… اما اینکه ایده و ذهنیت اولیه‌ی بازی توسط کاربران ستایش شود متفاوت است از اینکه بتوانیم با محصول نهایی خوشحالشان کنیم، یک ایده به راحتی ممکن است سوخت شود. ما فرصت بازی کردن Unravel را به همین منظور در گیمزکام، E3 و حتی PAX استرالیا برای علاقه مندان فراهم کردیم تا مطمئن شویم تمام بازی یمان برای آن‌ها جذاب است نه فقط ایده‌ی اولیه. هیچ وقت از سطح کارمان راضی نخواهم بود اما فکر می‌کنم تا اینجا مخاطبمان را راضی کرده‌ایم.

سالین کشش مردم به سمت Unravel را تنها بخاطر جنبه‌ی سرگرم کننده‌ی بازی نمی‌داند و حس می‌کند حقیقتا کاربران با بازی ارتباط پیدا کرده‌اند. نگرانی‌های مارتین سالین شاید مهم‌ترین مسئله برای یک بازیساز باشد که گویا آن‌ها در انجامش موفق بوده‌اند.

Unravel توسط الکترونیک آرتز در تاریخی نامعلوم از سال ۲۰۱۶ برای هر سه پلتفرم رایج عرضه خواهد شد.


3 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر