خانه » مقالات بازی ذره بین: نکات جالب در مورد بازی «متال گیر» × توسط بهزاد ناصرفلاح در ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ , 22:00:32 6 «متال گیر سالید» همیشه یکی از انتخابهای بیشتر بازیکنان و علاقهمندان دنیای بازیهای رایانهای بوده است. شماره آخر این بازی با بهره گیری از ساختار جهان باز توانست جایگاه این بازی را بیش از پیش مستحکمتر کند و آن را به نحوی معتبرتر سازد. دنیای بازی شما را به همراهی با نکات جالب در مورد بازی «متال گیر» دعوت میکند. •«کیفر ساترلند»(Kiefer Sutherland) علاوه بر صد پیشگی، اجرای حرکات شخصیت اصلی بازی را نیز بر عهده داشت. •شخصیت Quiet به صورت کامل از روی «استفینا جوستن» (Stefanie Joosten) الهام گرفته شده بود؛ جوستن همچنین کار صدا پیشگی و اجرای حرکات این شخصیت در طول بازی را ینز عهده دار بود. •این بازی اولین بازی از سری MG است که به صورت جهان باز ساخته شد. •قابلیت جالب تولد در بازی وجود دارد که اگر روز تولدی که بازیکن در ابتدای بازی وارد میکند در طول زمانی که شما در حال انجام بازی هستید اتفاق بیافتد، از شما خواسته میشود که سریعاً به «پایگاه مادر» برگردید، وقتی به آنجا برسید خواهید دید که افراد حاضر برای شما جشن تولد برپا کردهاند. •در اولین مراحل ساخت بازی، این بازی در دو بخش Metal Gear Solid: Ground Zeroes و The Phantom Pain ساخته میشده است؛ در پایان Ground Zeroes به صورت نسخه مقدمه منتشر شد. •«جیمز هوران» (James Horan)، طی یک مصاحبه اعلام کرده بود که دیالوگهای خود را ظرف مدت یک ساعت و نیم ضبط نموده است. با این حال مدیر صدا برداری، «زیمرمن سالتر» (Zimmerman Salter)، بعدها این موضوع را رد کرد. •این بازی سومین همکاری هوران و ساترلند بوده است؛ دو همکاری پیشین به ترتیب سریال ۲۴ و Metal Gear Solid V: Ground Zeroes بودند. •با توجه به رابطه نه چندان خوب «کوجیما» و شرکت «کونامی»، این شرکت نام کوجیما را از آرت باکس این شرکت و این بازی پاک نمود. •علیرغم روابط میان خالق این سری بازیها و شرکت کونامی؛ کوجیما طی بیانیهای اعلام کرد که تا انتشار بازی نسبت به Metal Gear Solid V متعهد باقی خواهد ماند. •این بازی اولین Metal Gear بود که درجه بندی R18+ را در کشور استرالیا دریافت کرد؛ پیش از این تمامی عنوانهای قبلی درجه بندیای بین M تا MA15+ داشتند. •کوجیما بر این عقیده بود که بازی باید برای آهنگ Diamond Dogs که توسط دیوید بویی اجرا میشد در دسترس باشد، اما بقیه اعضای تیم مخالف این عقیده بودند. •در مرحله ۲۰ بازی که Voices نام دارد، بازیکن پس از ورود به یک چادر، نوار کاستی که حاوی شواهدی از یک سری قتلهای وحشتناک است را پیدا میکند. این نوار در واقع توسط کوجیما، به عنوان مقدمهای بر بازی Silent Hills ساخته شده بود. پروژه Silent Hills بعدها متوقف شد. •بازیکنانی که مرحله Deja Vu را در Metal Gear Solid V: Ground Zeroes به پایان برسانند، یک پوسته چند ضلعی از Solid Snake که در نسخه اول بازی وجود داشت دریافت میکنند. •Diamond Dogs، به آهنگی با همین نام که توسط دیوید بویی اجرا شد اشاره دارد. •در آن زمان که جیمز هوران به عنوان صدا پیشه با این بازی همکاری میکرد ۶۰ سال سن داشت و این بازی نود و سومین حضور وی به عنوان صداپیشه در بازیهای رایانهای به شمار میرفت. •کوجیما طی مصاحبهای که در سال ۲۰۱۲ با Famitsu انجام داد، اعلام کرد، Skull Face در اصل قرار بود Scarface نام گذاری شود. وی همچنین طی پستی در صفحه توییتر خود این شخصیت را با Clayface، که یکی از تبهکاران داستانهای «بتمن» است مقایسه کرده بود. •ساعت مچی «سیکو» که در بازی دیده میشود در واقع اشاره به یکی از فیلمهای جیمز باند با نام Octopussy دارد. •وقتی که از الگوهای استتاری برای رنگ آمیزی پایگاه مادر استفاده میکنید دو تصویر این الگوها پنهان شدهاند. •تصویر اول مربوط به الگوی شماره ۰۰۲ است و یک گرگ درنده را نشان میدهد •تصویر دوم نیز در الگوی شماره ۰۰۵ قرار گرفته و تصویر یک سگ است. این تصویر در سمت چپ مشخص است. •اگر شما در نشان (emblem) خود از پروانه استفاده کنید، شخصیت Quiet بازی را ترک نمیکند! اما با این وجود مأموریت آخر وی انجام پذیر نخواهد بود. •اگر قبل از شروع مأموریت C2W، تمامی وسایل ارتباطی را نابود کنید، بلافاصله پس از شروع مأموریت، لغو خواهد شد. ویدیویی که برای شما آماده شده است حاوی ده نکته از این بازی است که ممکن است از وجود آنها مطلع نباشید. [aparat]https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/sxeBA/vt/frame[/aparat] نویسنده بهزاد ناصرفلاح زندگی دنیایی از بازی هاست و دنیا، از بازی های زندگی metal gear solid مقالات بازی 6 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. بچه ها کسی میتونه من رو راهنمایی کنه تا مرحله ۳۴ بازی کردم دیگه مرحله بهم نمیده تو مادر بیس گیر افتادم نه هلیکوپتر میاد نه ماشین داره تو مادر بیس برم تو قسمتها چیکار باید کرد ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید ممنون. تازه بازی تموم کردم.با دیدن اپیزود ۴۶ واقعا گیمر سردرگم میشه بنظرم بازی به اپیزود ۴۵ تموم میشد بهتربود تا اینکه بخواد کلی سوال بی جواب برای گیمر ایجاد بکنه. ۰۱ برای پاسخ، وارد شوید همه رو از قبل میدونستیم و چیز جدیدی تو متن نبود! اما بهرحال ممنون بابت مطلب ۳۵ برای پاسخ، وارد شوید “قابلیت جالب تولد در بازی وجود دارد که…” جالب تولد دقیقا یعنی چی؟ :۱۲: ۰۳ برای پاسخ، وارد شوید یعنی تولد جلب میکنه. ۲۰ ممنون از این مقاله ی خوب :۱۵: البته اون ویدیو راجع به کل نسخه ها بود انگار :lol: راجع به تولده…اگه توی مادر بیس بگردی یکم،یه سری جعبه هست،که میری کنارشون کوایت شلیک میکنه و روش مینویسه هپی برث دی :۲۴: توی جعبه ها سیگاره :۲۴: اون نوار کاست سایلنت هیلز رو هم وقتی پیدا میکنی،آهنگ سایلنت هیل پی.تی توی کل اون کمپ پلی میشه :۲۴: اینم از کشفیات من توی کانال های یوتوب :lol: ۱۰ برای پاسخ، وارد شوید نمایش بیشتر
بچه ها کسی میتونه من رو راهنمایی کنه تا مرحله ۳۴ بازی کردم دیگه مرحله بهم نمیده تو مادر بیس گیر افتادم نه هلیکوپتر میاد نه ماشین داره تو مادر بیس برم تو قسمتها چیکار باید کرد ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
ممنون. تازه بازی تموم کردم.با دیدن اپیزود ۴۶ واقعا گیمر سردرگم میشه بنظرم بازی به اپیزود ۴۵ تموم میشد بهتربود تا اینکه بخواد کلی سوال بی جواب برای گیمر ایجاد بکنه. ۰۱ برای پاسخ، وارد شوید
ممنون از این مقاله ی خوب :۱۵: البته اون ویدیو راجع به کل نسخه ها بود انگار :lol: راجع به تولده…اگه توی مادر بیس بگردی یکم،یه سری جعبه هست،که میری کنارشون کوایت شلیک میکنه و روش مینویسه هپی برث دی :۲۴: توی جعبه ها سیگاره :۲۴: اون نوار کاست سایلنت هیلز رو هم وقتی پیدا میکنی،آهنگ سایلنت هیل پی.تی توی کل اون کمپ پلی میشه :۲۴: اینم از کشفیات من توی کانال های یوتوب :lol: ۱۰ برای پاسخ، وارد شوید