تماشا کنید: تریلر گیم‌پلی شرلوک هلمز: دختر شیطان

در ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ , 09:13:44
Sherlock Holmes, پی سی گیمینگ (PC Gaming)

اولین ویدئوی گیم‌پلی بازی شرلوک هلمز: دختر شیطان (Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter) به تاز‌گی منتشر شده است. در این ویدئوی هفت دقیقه‌ای یکی مینی‌گیم‌های بازی نمایش داده می‌شود که شما در آن پیش از آغاز یک گفت‌وگو با شخصیت‌های داستان می‌توانید او را از جهات مختلف مورد آنالیز قرار بدهید. دختر شیطان دنباله‌ی عنوان قبلی استودیوی فراگ‌ورز یعنی “جرایم و مجازات” (نقد آن در دنیای بازی) است. در این بازی طبق گفته‌ی سازندگان قرار است پنج پرونده‌ی جدید وجود داشته باشد. همان‌طور که پیش‌تر در خبر آمده بود سازنده‌ی بازی در توصیف این عنوان چنین گفته است:

شرلوک هلمز: دختر شیطان یک بازی ماجراجویی خارق‌العاده با گیم‌پلی‌ای بی‌نظیر، پر از اکتشاف، تحقیق و همچنین اتفاقات اکشن است. این بازی تجربه‌ای بی‌نظیر خواهد بود و در آن اعصاب و هوش بازی‌کننده به چالش کشیده می‌شود.

بازی‌کننده به‌عنوان بزرگ‌ترین کارآگاه دنیا، بازی را انجام می‌دهد و به دنبال شیطان در تاریک‌ترین نقاط شهر لندن به جستجو می‌پردازد. امکان حرکت آزادانه به چند محله برای بازی‌کنندگان فراهم شده است و می‌توانند به دنبال سرنخ‌ها و مظنونین موردنظر خود بگردند و از شبکه‌ای از دسیسه‌ها به منظور دست‌یابی به علاج نهایی بهره ببرند.

در شرلوک هلمز: دختر شیطان، مکانیزم بی‌نظیری در طرح داستان وجود دارد و تجربه‌ای به بازیکن القا خواهد کرد که پیش از آن برای‌اش ناآشنا بوده است. برای اولین‌بار قدت تجزیه تحلیل و خون‌سردی شرلوک هلمز توسط احساسات، که ناشی از مسائل خانوادگی است، به چالشی اساسی کشیده خواهد شد و نیروهای تاریک و قدرت‌مند تشنه انتقام از او هستند.

شرلوک هلمز: دختر شیطان هشتمین و آخرین عنوان در سری «ماجراهای شرلوک هلمز» و  است که در تاریخ ۲۷ می (۷ خرداد) برای دو کنسول‌ XBox One، PS4 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

در ادامه تریلر پیش‌گفته همراه با تصاویر جدیدی از بازی را مشاهده ‌می‌کنید.

[aparat]https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/uOPyo/vt/frame[/aparat]

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر