خالق بایوشاک یک فیلم تعاملی خواهد ساخت

در ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ , 21:47:32
Ken Levine, بازی بایوشاک (BioShock), شرکت Take-Two Interactive

کن لوین (Ken Levine)، سازنده‌ی سری بایوشاک به‌تازگی در مصاحبه‌ای با وب‌سایت “وایرد” (Wired) اعلام کرده برنامه دارد در آینده یک فیلم تعاملی بر پایه‌ی سریال تلویزیونی “منطقه‌ی نیمه‌روشن” (The Twilight Zone)، پخش‌شده از شبکه‌ی CBS در سال ۱۹۵۹، است. لوین فیلم‌نامه‌نویسی و کارگردانی این عنوان را برعهده خواهد داشت.

لوین در این مصاحبه گفته است او می‌خواهد با بهره‌گیری از عناصر گیم‌پلی بازی‌های ویدئویی، فیلم را تا حد امکان تعاملی سازد. بینندگان قادر خواهد بود از بین گزینه‌های مختلف اعمال شخصیت‌های فیلم را انتخاب کنند، آن‌چه در نهایت تجربه‌ی دیدن فیلم را منحصربه‌فرد می‌کند.

لوین برای دست‌رسی به تکنولوژی موردنیاز خود در ساخت این پروژه با شرکت رسانه‌ای اینترلود (Interlude)، هم‌کاری خواهد کرد. انترلود شرکتی است که سابقه‌ی ساخت فیلم‌های تعاملی بسیاری را در کارنامه خود دارد و در حال حاضر سم بارلو (Sam Barlow) خالق فیلم تعاملی “داستان او” (Her Story) در مقام مدیر نوآوری (creative director) و نانسی تلم (Nancy Tellem) مدیر سابق Xbox Entertainment Studios، به‌عنوان مدیر عامل رسانه‌ای (chief media officer) در آن مشغول به کارند.

لوین اما در ادامه اظهار داشت اگرچه او به فرصتی که انترلود در اختیار او قرار داده علاقه‌مند است اما هم‌چنان بخش زیادی از توان‌اش را صرف ساخت بازی جدیدشان در تیک-تو اینتراکتیو (ناشر سری بایوشاک) خواهد کرد و ساخت فیلم تعاملی پیش‌گفته را به‌عنوان یک پروژه‌ی جانبی و نه تمام‌وقت به پیش خواهد برد.

 


3 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. بهترین خبری بود که تو اردیبهشت درباره سینما و صنعت بازی میتونستم بشنوم
    بسیار عالی!! :۱۵: :۱۵:
    پ ن
    سریال توایلایت زن یکی از بهترین های تاریخ و الگوی بسیاری از سریال های امروزیست.

    ۰۰
  2. حرکت بزرگ و بلندپروازانه ایه که بالاخره درام تعاملی رسما به شکل سینمایی دربیاد!هرچه ا زکن لوین آید خوش آید! :۱۵: :۱۵:

    ۰۰
  3. علی گنده این خبر مخصوص تو هستش :lol:
    “بینندگان قادر خواهد بود از بین گزینه‌های مختلف اعمال شخصیت‌های فیلم را انتخاب کنند، آن‌چه در نهایت تجربه‌ی دیدن فیلم را منحصربه‌فرد می‌کند.”
    موافق نیستم! مرز بین این دو صنعت به اندازه یک مو هست امیدوارم اون مو رو قطع نکنن!

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر