Pyre از سازنده‌ی Bastion و Transistor معرفی شد

در ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ , 17:00:10
Pyre, Supergiant Games, پی سی گیمینگ (PC Gaming)

بازی جدید سوپرجاینت گیمز یک نقش‌آفرینی گروهی است به اسم Pyre که قرار است زمانی در ۲۰۱۷ برای دو پلتفرم استیم و پلی استیشن ۴ منتشر شود. در این بازی شما «گروهی از تبعیدشدگان را به‌وسیله‌ی یک رقابت دیرینه در سرتاسر یک برزخ افسانه‌ای هدایت می‌کنید.»

جای دیگری در وبسایت سازنده‌ی بازی آمده: «Pyre یک بار دیگر تعهد تیم ما را به نمایش و داستان‌گویی غنی در یک جو احساسی نشان می‌دهد؛ توام با یک گیم‌پلی متمایز که آمیزه‌ای است از تصمیم‌گیری‌های رسا روی نقشه‌ی بازی و رویارویی‌های اکشن و سرعتی با سایر گروه‌های تبعیدشده‌ای که آزادی‌شان در خطر است.

قصد داریم شخصیت‌های زیادی بیافرینیم تا همچنان که در زمین‌های عجیب و شگفت‌انگیز سفر می‌کنید با آنان رابطه‌ی نزدیکی برقرار کنید.»

درباره‌‌ی داستان Pyre آمده: «در شروع بازی شانس شما دارد ته می‌کشد که چند آواره‌ی ماسک‌به‌صورت شما را از لبه‌ی پرتگاه نجات می‌دهند. با کمک شما جویای یافتن حقیقت درباره‌ی «آداب« (Rites) می‌شوند؛ یک رقابت رازگونه که توسط آن شایسته‌ترین تبعیدشدگان می‌توانند به خانه برگردند و خطاهاشان بخشیده بشود…»

در تریلر رونمایی جدا از طراحی بسیار زیبای محیط‌ها اطلاعات دندان‌گیر دیگری وجود ندارد؛ اما ظاهرا مبارزات همچون دو بازی اخیر از نوع هم‌زمان و ریل‌تایم هستند و تصاحب توده‌ی هیزم دشمن در آن‌سوی میدان جنگ، یک سیستم کلیدی برای کسب پیروزی است.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر