حالا کمی بیش‌تر از سرزمین‌های مرزی ۳ می‌دانیم

در ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ , 20:37:39
Pax East, بازی بوردرلندز (Borderlands), شرکت Gearbox Software, شرکت Take-Two Interactive, کنسول Xbox One

در جریان یکی از پنل‌های نمایش‌گاه PAX Eest، آقای «رندی پیچفورد» (Randy Pitchford) درباره‌ی بازی جدیدشان در استودیو گیرباکس (Gearbox Software) سخن گفت. مدیرعامل اجرایی گیرباکس در آغاز ساخت دنباله‌ای برای سری «سرزمین‌های مرزی» (Borderlands) را تایید کرد اما در ادامه افزود شاید برای آن دیگر از نام “سرزمین‌های مرزی” استفاده نکنند.

جزییات بیش‌تری که فعلا از این بازی می‌دانیم این است که «اسکات کستر» (Scott Kester) طراح هنری «سرزمین مرزی ۲» و هم‌چنین «بتل‌بورن» (Battleborn)، در همین سمت بر روی این پروژه نیز کار خواهد کرد. و دیگر آن‌که نویسنده‌ی بازی نیز همان نویسنده عنوان اصلی “سرزمین‌های مرزی”، آقای «مایکی نیومان» (Mikey Neumann) خواهد بود.

از داستان بازی فعلا اطلاعات زیادی نداریم و وقتی هم از آقای پیچفورد در این مورد پرسیده شد او به شوخی پاسخ داد: “همه به‌طرز وحشت‌ناکی می‌میرند”. او هم‌چنین از انتشار متحوای قابل دانلود جدیدی برای بازی بتل‌بورن در آینده‌ی نزدیک – که ظاهرا حاوی ارجاعاتی به سرزمین مرزی جدید است – خبر داد.

سرزمین‌های مرزی جدید برای اولین بار به طور رسمی در اوایل سال ۲۰۱۵ معرفی شد و چنان که ناشر آن، تیک‌تو، در آن زمان گفت قرار است انحصارا برای کنسول‌های نسل هشتمی و احتمالا رایانه‌های شخصی منتشر شود.


7 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. تورو خدا توی E3نسخه ی سوم رو معرفی کنید :۱۲:
    نسخه ی قبلش رو به شدت دوس داشتم گیم پلیش اعتیادآور بود :۲۳:

    ۰۰
  2. به حتم نسخه ۳ هم خوب میشه :-) دوستان من به مدت نزدیک یک سال نبودم الان دوباره برگشتم چقدر خلوت شده اینجا بعد این کهallgame.com از کار افتاد کم کم از بازی فاصله گرفتم .. خواهش اگه کسی سایت میشناسه مثل allgame.com معرفی کنه از این اوضاع بیام بیرون :(

    ۰۰
    1. انگار یه بار آقای سورنا رضایی گفتن که حتما باید ترجمه کنن توی تیتر ولی توی متن مشکلی نیست اسم اصلیش باشه! :!:

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر