«کلیف بلزینسکی»، خالق مجموعهی «چرخدندههای جنگ»، نظرات خودش را در مورد عنوان مورد انتظار id Software یعنی «دووم» که به تازگی منتشر شده است، در توییتر خود به اشتراک گذاشت. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.
بلزینسکی عنوان کرد که از بازی کردن دووم تا به اینجا بسیار لذت برده اما یک انتقاد ریز به آن وارد میکند – انتقادی که او در مورد چرخدهندههای جنگ هم داشت. او در توییتر خود نوشت (با کمی تلخیص):
خب بعضی از افکارم رو خیلی سریع باهاتون در میون میذارم. اسلحهها تا اینجا حس خوبی رو میدن. دیدن این چیزهای شیطانی خیلی خوبه. پا گذاشتن روی سطح مریخ فوقالعادهست…
اینکه نمیدونم در دووم جدید چه کسی هستم خیلی جذابه. ارتقاها و تغییر دادن اسلحهها مورد انتظار هستن.
تنها ایراد کوچیکی که میتونم به دووم (که تا الان فوقالعاده بوده) وارد کنم همونیه که در مورد مجموعهی قدیمی خودم داشتم.
اینقدر روی تمامکنندهها تمرکز نکنید.
در مورد این بحث آخر، بلزینسکی اضافه کرد که انیمیشنهای تمامکنندهها میتوانند تا حد بسیار زیادی از سرعت بازی بکاهند. به گفتهی وی: «بازیبازها در یک اکشن تیراندازی میخواهند بکشند و برنده شوند. آنها به انیمیشنهای زیبایی که از سرعت بازی میکاهند اهمیتی نمیدهند.»
فینشر ها اجباری نیست
با یک ارتقا ساده فقط با شلیک میتونید کار تموم کنید
اگر اجباری بود بله
ولی تو اون شلوغی درگیری ها این فینیشر ها باعث میشه
ذهن گیمر برای صدم ثانیه روی محیط اطرافش درون بازی تمرکز کند
فرضا دوتاشون پشتم هستند یه نارنجک
یکی جلومه با شاتگان دخلش میارم
یکی هم اون بالا با پلاسما میزنمش
بنظرم خوب هم هستش
چقد خپل شده
فینشر ها اجباری نیست
با یک ارتقا ساده فقط با شلیک میتونید کار تموم کنید
اگر اجباری بود بله
ولی تو اون شلوغی درگیری ها این فینیشر ها باعث میشه
ذهن گیمر برای صدم ثانیه روی محیط اطرافش درون بازی تمرکز کند
فرضا دوتاشون پشتم هستند یه نارنجک
یکی جلومه با شاتگان دخلش میارم
یکی هم اون بالا با پلاسما میزنمش
بنظرم خوب هم هستش
کیفش به همونه خداییش. فقط مشکل اینه که بعد یه مدت تکراری میشه
اتفاقا از تمام کننده های بازی خوشم اومد چون دشمن رو به بدترین شکل ممکن میکشن