بازی‌های آتی «هیلو» به «ویندوز» خواهند آمد

در ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ , 23:00:51
Halo, windows, اکس باکس (Xbox), هیلو

مایکروسافت مشغول پروژه‌ای با اسم رمز «Project Helix» است تا برندهای «اکس باکس» و «ویندوز» را با یکدیگر ادغام کند. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

یکی از راه‌های ممکن برای نزدیک‌تر کردن «ویندوز» و «اکس باکس»، عرضه‌ی عناوین «هیلو» (Halo) برای پلتفرم «ویندوز» است. این تغییر، یکی از اساسی‌ترین تغییرات در تاریخ بزرگ‌ترین فرانچایز مایکروسافت محسوب می‌شود. مایکروسافت در حال حاضر اعلام کرده‌است که عناوین بعدی سری «فورزا» (Forza) برای «ویندوز» نیز عرضه خواهند شد. با این حال، عده‌ی زیادی اعتقاد داشتند که برخی بازی‌ها بالاخره کنسولی باقی خواهند ماند اما با وجود عناوینی نظیر «نبردهای هیلو ۲» (Halo Wars 2) و «دریای دزدان» (Sea of Thieves) که قرار است در کنار «اکس باکس» برای «ویندوز» نیز عرضه شوند، چندان دشوار و دور از تصور نیست که عناوین آتی مجموعه‌ی «هیلو» نیز دچار سرنوشت مشابهی بشوند.

هفته‌ی گذشته، مایکروسافت اعلام کرد که ابزار ویرایش نقشه (Map) برای بازی «هیلو ۵: نگهبانان» (Halo 5: The Guardians) تحت عنوان «Forge»، برای «ویندوز ۱۰» عرضه خواهد شد. این ابزار به گیمرها امکان ایجاد نقشه‌های جدید و بازی کردن در این نقشه‌ها را در کنار سایر گیمرهایی که از «ویندوز ۱۰» استفاده می‌کنند، می‌دهد. البته «Forge» را نمی‌توان کاملاً یک بازی «هیلو» به حساب آورد اما با همه‌ی محدودیت‌ها، کنترل بازی در این حالت با استفاده از موس و کیبورد صورت می‌گیرد. تنها عناوینی که از مجموعه‌ی «هیلو» تاکنون برای «ویندوز» عرضه شده‌اند، عبارت‌اند از: «هیلو: نبرد تکامل‌یافته» (Halo: Combat Evolved) که هنوز هم گیمرها به انجام آن مشغول‌اند و «هیلو ۲» که عنوان انحصاری «ویندوز ویستا» بود و اتفاقاً هیچ کمکی هم به این سیستم عامل نکرد زیرا کاربران روی خوشی به این سیستم عامل نشان نداده بودند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر