خانه » اخبار بازی تاریخ عرضهی «رزیدنت اویل ۴» برای کنسولهای نسل هشتمی مشخص شد × توسط کاوه جمشیدی در ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ , 21:00:12 2 تاریخ عرضهی نسخهی پورت شدهی «رزیدنت اویل ۴» (Resident Evil 4) برای کنسولهای اکس باکس وان و پلیاستیشن ۴ مشخص شد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید. «رزیدنت اویل ۴»، به عنوان موفقترین ساختهی استودیوی «کپکام» (Capcom) در ژانر وحشت و نیز یکی از بهترین عناوین تاریخ بازیهای رایانهای، قرار است به کنسولهای نسل هشتمی بیاید. این بازی را روز نهم شهریور سال جاری میتوانید برروی کنسولهای «اکس باکس وان» و «پلیاستیشن ۴» بازی کنید. انتظار نداشته باشید این بازی یک نسخهی بازسازی شده بوده و همه چیز از صفر بازتولید شده باشد؛ بلکه این بازی از نظر جزئیات صدا و تصویر همانند چیزی خواهد بود که از نسخهی اصلی به خاطر دارید. در این نسخهی پورت شده، مأموریتهای جانبی «ایدا» (Ada) و نیز حالت «مزدوران» (Mercenaries) به همراه چندین لباس جدید برای شخصیتهای بازی گنجانده شدهاست. عرضهی مجدد عنوان «رزیدنت اویل ۴» برای کنسولهای اکس باکس وان و پلیاستیشن ۴ به دنبال عرضهی شمارههای پنجم و ششم این مجموعه برروی این کنسولها اتفاق میافتد. همچنین در نظر داشته باشید این بازی پیش از عنوان هفتم این مجموعه که اخیراً معرفی شدهاست، منتشر خواهد شد. اغراق در مورد خوبیهای «رزیدنت اویل ۴» بسیار سخت به نظر میرسد؛ با این حال، طی سالهای متمادی به اندازهی کافی در مورد این بازی مطلب نوشته شدهاست. نویسنده کاوه جمشیدی resident evil 4شرکت کپکام (Capcom) لینک منبع اخبار بازی 2 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. یکی از تاثیرگذارترین بازی ها اما چرا؟؟ “زاویه دوربین” تا قبل از اویل ۴ همه بازی های سوم شخص، نمای دیدشون پشت سر شخصیت اصلی و با فاصله تقریبا زیاد بود یا کلا دوربین ثابت بود مثل: مکس پین ۱و ۲، سایلنت هیل ۴ اتاق اما اویل ۴ یک تحول توی اکشن سوم شخص ایجاد کرد، به قول منتقد سایت گیم اسپات(که اونموقع ها یکه تازی میکردن بین سایت های گیمینگ و الکی ۱۰ نمیدادن): زاویه دید در اویل چهار اونقدر خوب عمل میکنه، که تعجب میکنین چرا تاحالا کسی با این زاویه بازی نساخته؟؟؟!! سایه اویل چهار امروز بعد از ۱۱ سال هنوز روی سر اکشن سوم شخص حس میشه تقریبا همه عناوین زاویه دوربینشون رو از اویل چهار پیروی کردن چرخ دنده های جنگ، حتی خدای جنگ جدید، فال اوت (در حالت سوم شخص البته) ، و صدها بازی دیگه ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید بدون شک در لیست ۵ بازی برتر ساخته شده در تاریخ قرار داره! ۲۰ برای پاسخ، وارد شوید
یکی از تاثیرگذارترین بازی ها اما چرا؟؟ “زاویه دوربین” تا قبل از اویل ۴ همه بازی های سوم شخص، نمای دیدشون پشت سر شخصیت اصلی و با فاصله تقریبا زیاد بود یا کلا دوربین ثابت بود مثل: مکس پین ۱و ۲، سایلنت هیل ۴ اتاق اما اویل ۴ یک تحول توی اکشن سوم شخص ایجاد کرد، به قول منتقد سایت گیم اسپات(که اونموقع ها یکه تازی میکردن بین سایت های گیمینگ و الکی ۱۰ نمیدادن): زاویه دید در اویل چهار اونقدر خوب عمل میکنه، که تعجب میکنین چرا تاحالا کسی با این زاویه بازی نساخته؟؟؟!! سایه اویل چهار امروز بعد از ۱۱ سال هنوز روی سر اکشن سوم شخص حس میشه تقریبا همه عناوین زاویه دوربینشون رو از اویل چهار پیروی کردن چرخ دنده های جنگ، حتی خدای جنگ جدید، فال اوت (در حالت سوم شخص البته) ، و صدها بازی دیگه ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید