بروزرسانی ۲.۰ هوم‌فرانت: انقلاب در ماه آگوست منتشر خواهد شد

در ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ , 12:00:49
Homefront, Homefront: The Revolution, پی سی گیمینگ (PC Gaming), کنسول Xbox One

مدتی از عرضه عنوان مورد انتظار هوم‎‌فرانت: انقلاب که در زمان انتشار با مشکلات بسیاری در عملکرد همراه بوده، می‌گذرد. تاکنون نیز استودیو دامباستر که وظیفه توسعه دومین نسخه این مجموعه را برعهده داشته، تمرکز خود را بر روی انتشار بروزرسانی‌های مختلف برای رفع مشکلات و باگ‌ها قرار داد که حال طبق اعلامیه رسمی، جدیدترین بروزرسانی در ماه آگوست منتشر خواهد شد. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

پیش از این بروزرسانی ۱.۰۶ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر شده بود که طبق بررسی‌های صورت‌گرفته از سوی دیجیتال فاندری، عملکرد نرخ فریم در این نسخه‌ها حدود پنج فریم بهتر شده بود. با این‌حال به‌نظر می‌رسد این پایان کار نیست و دامباستر اعلام کرده که در جدیدترین بروزرسانی خود با نام ۲.۰ قرار است بهبودهای بسیاری صورت بگیرد. آن‌ها این‌طور به توضیح پیرامون این بروزرسانی پرداختند:

از زمان انتشار هوم‌فرانت: انقلاب بروزرسانی‌ها و پچ‌های بسیاری را منتشر کردیم که تمرکز آن‌ها بر روی رفع مشکلات گزارش‌شده بود که بر اساس بررسی‌های صورت گرفته توسط دیجیتال فاندری عملکرد بازی با بهبودهایی همراه بوده است.

با این‌حال همچنان تمرکز ما بر روی بهبود عملکرد بازی قرار دارد، به‌طوری که اولویت ما در بروزرسانی جدید که در ماه آگوست منتشر می‌شود، رفع مشکل نرخ فریم و باگ‌ها و همچنین مشکل گیر کردن در زمان ذخیره‌سازی است.

 


2 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر