Prey یک بازی جدید است و هیچ ارتباطی با عنوان قبلی ندارد
Prey دنباله یا بازسازی بازی قبلی نیست و یک عنوان کاملاْ جدید است که هیچ ارتباطی با بازی قبلی ندارد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.
به گفتهی «رافائل کولانتونیو» (Raphael Colantonio)٬ رییس استودیوی Arkane، این بازی به منزلهی بازانگاری این مجموعه است. در کنار اطلاعاتی در مورد گیمپلی و داستان بازی، کولانتونیو توضیحاتی در مورد این که این بازی در مجموعهی کدام بازیها قرار میگیرد نیز توضیحاتی ارائه کرد:
«این بازی فقط یک بازی شوتینگ نیست؛ بلکه یک بازی دوگانه است که در آن روایت داستان با المانهای اکشن و نقشآفرینی ترکیب میشود. در این بازی سلاحهای گوناگونی در اختیار دارید، اما قدرتهایی را نیز میتوانید از بیگانگان فرا بگیرید. در ایستگاه فضایی سلاح وجود دارد، اما چون این محیط یک پایگاه علمی و تحقیقاتی نیز هست، در آنجا ابزارها و وسایل متعددی را خواهید یافت که برای مبارزه ساخته نشدهاند اما در هنگام مبارزه به کارتان خواهند آمد.»
مانند بازی Dishonored، مخاطبان بازی در این عنوان نیز در معرض تصمیمگیری قرار میگیرند و تصمیمات آنها در نتایجی که حاصل میشوند، مؤثر خواهند بود.
Prey در جریان نمایشگاه E3 ۲۰۱۶ در ماه ژوئن معرفی شد و «کریس آولون»، از توسعهدهندگان سابق «اینترپلی» (Interplay) و از مؤسسان Obsidian Entertainment، روی این عنوان کار خواهد کرد. اگر با کریس آولون آشنا نیستید، از سوابقش میتوانیم به شمارهی اول و دوم Icewind Dale ، «جنگ ستارگان: شوالیههای جمهوری قدیمی ۲» (Star Wars: Knights of the Old Republic ۲)، «پروتکل آلفا» (Alpha Protocol)، «فال اوت: وگاس جدید» (Fallout: New Vegas) و «ستونهای ابدیت» (Pillars of Eternity) اشاره کنیم. وی همچنین در ساخت عناوین Baldur’s Gate: Dark Alliance ساختهی استودیوی Snowblind و «قهرمانان نوراث» (Champions of Norrath) نیز همکاری کرده است.
تاریخ انتشار Prey هنوز اعلام نشده است؛ اما قرار است در سال ۲۰۱۷ برای رایانههای شخصی، اکسباکس وان و پلیاستیشن ۴ عرضه شود.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اسم پیلارز عاو ایترنیتی باعث می شه آدم امیدوار شه به این بازی جدید :))