بازی Detroit: Become Human بیست برابر پیچیدهتر خواهد بود
استودیو «کوانتیک دریم» (Quantic Dreams) که با بهره بردن از صحنههای سینمایی و طراحی دقیق داستان در بازیهای خود معروف شده، قرار است قدم بلندی را برای بازی بعدی خود یعنی Detroit: Become Human بردارد. در ادامه با دنیایبازی همراه باشید.
«دیوید کیج» (David Cage) طی مصاحبهای که با سایت «گیماینداستریز» (Gameindustries) داشت، به پیچیدگی داستان این بازی اشاره کرد :
راستش را بخواهید، بار سنگینی بر دوش من بود. من تازه این کار را به اتمام رساندهام. علیرغم اینکه هر شش روز هفته را برای متن داستان وقت گذاشتهام، بیش از دوسال از من کار کشید. به احتمال زیاد، این بازی بیست برابر پیچیدهتر از کارهای قبلی ما خواهد بود. کارکردن روی همچین داستانی با یک مغز، کار دشواری است.
همچنین کیج تایید کرد که برای اتمام کار، گروهی نیز به او کمک کردهاند :
دنبال کردن هر یک از شاخههای داستان و پیدا کردن ایدهای جدید برای هر کدام نیازمند گروهی بود که در طراحی هر یک به من کمک کنند . یک نفره تنها ایدههای محدودی به ذهناش میرسد درحالی که در کار گروهی نتیجه متفاوتی خواهید گرفت. به هر حال، شروع داستان شخصا توسط خودم طراحی شده است.
هنوز تاریخی برای انتشار بازی مشخص نشده است، به هر حال این بازی انحصاری پلیاستیشن ۴ خواهد بود.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
من که چشم از بازی آب نمی خوره. حالا داستانشو ببینیم!
سختی که تو هوی رین کشیدیم تازه اونم با کنترلر PS3 خودش کلا واسمون بس بود بیست برابر سخت تر اونم با DUAL SHOCK 4 داستان دیگه ای داره