تیک-تو می‌خواهد با «رستگاری سرخ‌پوست مرده ۲» هوادارانش را خوشحال کند

در ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ , 18:00:46
take two

شرکت بازی‌ سازی تیک-تو می‌داند که مردم دوست دارند اطلاعات بیش‌تری راجع به بازی «رستگاری سرخ پوست مرده ۲»  (Red Dead Redemption 2) بشنوند. آن‌ها اعلام کردند قبل از صحبت بیش‌تر راجع به برنامه‌هایی که برای بازی دارند، می‌خواهند هواداران‌شان را خوشحال کنند. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

مدیر عامل تیک-تو، «استراس زلنیک» (Strauss Zelnick)، اخیرا صحبت‌هایی را در مورد رستگاری سرخ‌پوست مرده  انجام داده است. او ویژگی آنلاین بازی را تایید کرده اما گفته‌ است اطلاعات بیش‌تری درباره‌ی جزئیات بازی عنوان نخواهد کرد.

او گفت اولین هدف تیک-تو، خوشحال کردن کاربرانش است؛ نه صحبت راجع به درآمد‌ها و چیزهای دیگر. این یعنی ما فعلاً راجع به جزئیات یا محتوای قابل دانلود (DLC) و  آینده‌ی بازی چیزی نخواهیم شنید و باید تا نزدیک شدن به عرضه‌ی بازی صبر کنیم.

این کار، حرکت مثبتی به نظر می‌رسد؛ چرا که این روز‌ها اکثر شرکت‌های بازی سازی، قبل از عرضه‌ی بازی اطلاعاتی راجع به آن و محتواهای قابل‌دانلود بازی منتشر می‌کنند. اتفاقی که برای بازی «تکامل» (Evolve) افتاد و قبل از اینکه حتی بازی معرفی شود، محتواهایی هایی از آن لو رفت.

به لطف رستگاری سرخ‌پوست مرده ۲، تیک-تو امیدوار است سال آینده پول بسیار زیادی به جیب بزند. بازی‌ای که احتمالا پرفروش‌ترین بازی ۲۰۱۷ خواهد بود. رستگاری سرخ‌پوست مرده سال ۲۰۱۷ برای دو پلتفرم پلی‌استیشن ۴ و اکس باکس وان عرضه خواهد شد.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر