محتوای دانلودی «آنچارتد ۴» در PlayStation Experience رونمایی خواهد شد

در ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ , 20:00:03
محتوای دانلودی «آنچارتد ۴»

آیا زمانی که «ناتی‌داگ» (Naughty Dog) گفته بود در حال کار بر روی محتوای دانلودی (DLC) «آنچارتد ۴» است را به یاد دارید؟ خب، به نظر می‌رسد خیلی نباید تا عرضه‌ی آن صبر کنیم. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

پیش از عرضه‌ی آنچارتد ۴، ناتی‌داگ اعلام کرده بود که این بازی هم مثل «آخرین ما» محتوای دانلودی خواهد داشت. کار کردن روی این محتوای دانلودی از اواخر ساخت بازی شروع شده بود و به همین دلیل ما تا کنون راجع به آن چیزی نشنیده‌ایم. اما به زودی چیزهایی بیش از شایعه از این DLC خواهیم شنید.

به گفته‌ی سایت Jaffameister یکی از کارمندان سونی فاش کرده که DLC آنچارتد ۴ در PlayStation Experience معرفی خواهد شد. حتی حضار میوانند دقایقی آن را بازی کنند. طبق گفته‌های سایت بخش اضافه شده مستقل خواهد بود و روی کاراکتر «ساموئل دریک» تمرکز خواهد کرد. ساموئل برادر «نیتن دریک» است و نقشی اساسی در داستان بازی ایفا می‌کند. همچنین این DLC از Left Behind که برای آخرین ما منتشر شده بود، طولانی تر است.

ظاهرا این بخش داستان مخصوص به خود را دارد (به داستان بازی اصلی متصل نیست) و خود نیتن دریک هم در آن ایفای نقش خواهد کرد. به گفته‌ی سایت، کیسی دختر نیتن دریک، در این داستان حضور نخواهد داشت. خیلی‌ها باور داشتند کیسی قهرمان این بخش خواهد بود و پایان سری آنچارتد را رقم خواهد زد.

متاسفانه سایت نتوانسته اسم محتوای دانلودی را بفهمد اما عنوان کرده که این محتوا اوایل ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.

رویداد PlayStation Experience سه و چهار دسامبر (سیزده و چهارده آذر) در کالیفرنیا برگزار خواهد شد. احتمالا در همین مراسم شاهد رونمایی از DLC  آنچارتد ۴ خواهیم بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر