تماشا کنید: تیزری کوتاه از اولین محتوای دانلودی «بتلفیلد ۱»

در ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ , 17:00:36
DICE, They Shall Not Pass, بازی Battlefield 1

DICE به‌زودی اطلاعات بیش‌تری را درباره‌ی اولین افزونه‌ی «بتلفیلد ۱» (Battlefield 1)، با نام «آن‌ها عبور نخواهند کرد» (They Shall Not Pass)، اعلام خواهد کرد. این شرکت در توییتر خود اعلام کرد که اطلاعات بیش‌تر هفته‌ی آینده مشخص خواهد شد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

در تیزری که از این محتوای دانلودی (DLC) منتشر شده است، یک سرباز که در کنار پرچم فرانسه ایستاده است، نشان داده می‌شود.

نبرد در این DLC در جنگ «وردون» (Verdun)، در فرانسه شکل می‌گیرد. به گفته‌ی DICE، در لحظات ابتدایی جنگ حدود یک ملییون توپ و خمپاره شلیک شده‌اند که باعث آتش گرفتن جنگل‌های تطراف شده است. سوختن درختان در  نقشه‌های DLC نیز به همین دلیل است. تمرکز اصلی یکی از نقشه‌ها رو نسخه‌ی سوخته شده از روستای Samogneux که در جنگ نابود شده است، خواهد بود. تمرکز نقشه‌ی دیگر روی جنگی که در قلعه‌ی Vaux شکل می‌گیرد، خواهد بود.

DICE, They Shall Not Pass, بازی Battlefield 1

علاوه‌بر اضافه شدن نقشه‌های جدید که البته DICE هنوز تعداد آن‌ها را اعلام نکرده است، محتوای دانلودی جدید از اسلحه‌ها و برچسب‌های سگ (dog tags) جدیدی هم برخوردار خواهد بود. هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار بازی اعلام نشده است اما آن دسته از کاربران بازی که بیش از ۵۰ دلار برای آن خرج کرده باشند، می‌توانند دو هفته زودتر از سایر کاربران DLC را تجربه کنند.

[aparat]https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/V0C15/vt/frame[/aparat]


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر