نگاهی به تصاویر منتشر‌ شده از فیلم «ثور: رگناروک»

در ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ , 20:00:39
Doctor Strange, Hulk, Thor ragnarok, اونجرز, شرکت مارول (Marvel Entertainment)

نسخه‌ی بعدی فیلم ثور، یعنی ثور: رگناروک (Thor: Ragnarok)، در ماه نوامبر بر پرده‌ی سینما خواهد‌ رفت. در این بین، تصویر جدیدی که از این فیلم منتشر شده «کریس همسورث» (Chris Hemsworth)، بازیگر نقش ثور را با مدل مویی جدید و کاملا متفاوت نشان می‌دهد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

Doctor Strange, Hulk, Thor ragnarok, اونجرز, شرکت مارول (Marvel Entertainment)

وب‌سایت Entertainment Weekly با انتشار تصاویری ار صحنه‌های مختلف این فیلم، چهره‌ی برخی از بازیگران حاضر در فیلم را به تصویر کشیده است. از جمله این بازیگران، میتوان به «تسا تامپسون» (Tessa Thompson) در نقش «والکایری» و «کیت بلنکت» (Kate Blanchett) در نقش «هلنا» اشاره کرد. هم‌چنین میتوان از «تام هیدلستون» (Tom Hiddleston) در نقش لوکی و نیز «مارک رافالو» (Mark Ruffao) در نقش «بروس بنر» نام برد.

Doctor Strange, Hulk, Thor ragnarok, اونجرز, شرکت مارول (Marvel Entertainment) Doctor Strange, Hulk, Thor ragnarok, اونجرز, شرکت مارول (Marvel Entertainment)

کریس همسورث در مورد مدل موی جدیدش توضیح داد:

بسیار خوشحالم که دیگر لازم نیست هر روز صبح، چندین ساعت را روی صندلی گریم برای حالت دادن به موهایم بنشینم. این مدل موی جدید برای من، هم به عنوان بازیگر و هم به عنوان شخصیتی که در فیلم ایفا میکنم، تولدی دوباره محسوب می‌شود.

فیلم تور: رگناروک، توسط «تایکا وایتیتی» (Taika Waititi) گارگردانی می‌شود. هم‌چنین بازیگرانی چون «کارل اربن» (Kark Urban) و «بندیکت کمبربچ» در نقش دکتر استرنج، در این فیلم به ایفای نقش خواهند‌ پرداخت. به طور حتم، حضور دکتر استرنج در کنار بروس بنر، این فیلم را بیش از پیش جذاب خواهد‌ کرد.

گفتنی است که ماه گذشته، یک طراحی مفهومی از فیلم منتشر شد. در این تصویر، شاهد مسابقات گلادیاتوری بین کهکشانی در سیاره «ساکار» (Sakaar) هستیم. گویا این مسابقه بین ثور و هالک در حال اجراست. هم‌چنین می‌دانیم که این فیلم تا حدی از مجموعه کمیک‌های سیاره‌ی هالک الهام گرفته است؛ پس با این اوصاف دیدن چنین صحنه‌ای چندان هم دور از ذهن نیست.

ثور: رگناروک در تاریخ سوم ماه نوامبر، معادل با دوازدهم آبان‌ماه ۱۳۹۶ بر پرده‌ی سینما خواهد رفت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر