انیمیشن‌های «اثر جرمی: آندرومدا» در به‌روز رسانی روز اول بهبود نخواهد یافت

در ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ , 14:00:59
Mass Effect Andromeda, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), شرکت بایوور (Bioware)

هنوز بازی «اثر جرمی: آندرومدا» به صورت رسمی منتشر نشده است که خبرها، حاکی از انیمیشن‌های بد و پر از باگ این بازی است. با توجه به گفته‌ی کسانی که به نسخه‌ی بتای این بازی دسترسی داشته اند و همچنین با توجه به فیلم‌های منتشر شده از این باگ‌ها، می‌توان برای الکترونیک آرتز و تیم سازنده‌ی اثر جرمی، اعلام وضعیت قرمز کرد. با دنیای بازی همراه باشید.

علارغم اینکه، قضاوت درباره‌ی وضعیت کلی بازی، زود است، اما در حال حاضر، اکثر منتقدین نظرات منفی خود را نسبت به این بازی، منتشر کرده‌اند. بسیاری امید داشتند که در به‌روز رسانی موسوم به «به‌روز رسانی روز اول»، تیم سازنده‌ی «اثر جرمی: آندرومدا»، فکری به حال بهبود وضعیت انیمیشنی آن کند، اما «یان فرانزیر» (Ian Frazier)، سرپرست طراحان بازی، در اکانت توییتری خود تایید کرد که قرار نیست در این به‌روز رسانی، چنین اتفاقی بیافتد؛ بعد از انتشار و به صورت کلی، برای بهبود وضعیت گرافیکی بازی، به‌روز رسانی‌ای عرضه خواهد شد.

در روز اول؟! خیر، بادبان‌های کشتی کشیده شده است؛ اما در بسته‌های الحاقی بعدی، بهبودهایی خواهیم داشت که جزئیات آن هنوز در دست بررسی است.

لازم به یادآوری است که بازی «اثر جرمی: آندرومدا» در روز سه شنبه، اول فروردین ماه ۱۳۹۶ در کشور آمریکا و روز پنج شنبه، سوم فروردین ماه، برای دیگر کشورها عرضه خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر