استودیو ریسپاون درباره‌ی آینده سری «تایتان‌فال» توضیح می‌دهد

در ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ , 15:00:46
Nexon, respawn, Star Wars, Titanfall, Titanfall 2, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

امروز، استودیو «ریسپاون» (Respawn) که به‌عنوان سازنده‌ی سری بازی‌های «تایتان‌فال» (Titanfall) شناخته می‌شود، با انتشار پستی در بلاگ رسمی، درباره‌ی آینده‌ی این سری و پروژه‌های دیگر این استودیو صحبت کرد. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

استودیو ریسپاون پیرامون بازی «تایتان‌فال ۲» اعلام کرد که شرایط کاملاً مساعد بوده و جای هیچ‌گونه نگرانی پیرامون این بازی وجود ندارد. البته این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که شرکت الکترونیک آرتز که وظیفه‌ی نشر این بازی را برعهده داشت، به‌طور رسمی اعلام کرد که عملکرد این بازی در بحث فروش پایین‌تر از انتظارات بوده است. همچنین این استودیو در ادامه‌ی اعلامیه‌ی خود افزود که تعداد کاربران این بازی هر هفته افزایش می‌یابد. البته آمار دقیقی پیرامون کاربران ارائه نشد:

در حال حاضر تمرکز ما روی آینده‌ی سری بازی‌های «تایتان‌فال» در بلند مدت قرار دارد که نسبت به آن هیجان‌زده هستیم. همچنین تیم اصلی سازنده‌ی «تایتان‌فال» در حال حاضر مشغول کار بر روی موارد جالبی از جمله محتویات دانلودی برای نسخه دوم وطرح‌های آزمایشی‌ برای نسخه‌های آینده‌ی این سری است.

این استودیو در ادامه‌ی اعلامیه‌ی خود به این موضوع اعتراف کرد که در بخش اطلاع‌رسانی پیرامون محتویات رایگان «تایتان‌فال ۲» به‌خوبی عمل نکرده است. اخیراً نیز مد جدید «لایو فایر» (Live Fire) به‌همراه یکی از به‌روزرسانی‌ها به بخش چندنفره‌ی بازی اضافه شد:

این موضوعی [اطلاع‌رسانی] است که در آن بهتر خواهیم شد. علاوه بر این، همچنان متعهد به پشتیبانی از «تایتان‌فال ۲» با انتشار محتویات رایگان همانند تایتان‌های اولیه جدید باقی خواهیم ماند.

در ادامه نیز به انتشار دومین محتوای دانلودی بازی اشاره کرد که تاریخ انتشار آن بیست‌وسوم مارس (سوم فروردین ماه سال ۱۳۹۶) خواهد بود. همچنین استودیو ریسپاون در ماه آوریل پیرامون محتویات آینده‌ی این بازی جزئیات بیشتری به اشتراک خواهد گذاشت.

مورد دومی که پیرامون آن صحبت شد، پروژه‌هایی پیرامون سری «تایتان‌فال» بود که خارج از استودیو ریسپاون در حال توسعه بودند. یکی از همین موارد، بازی رایگان «تایتان‌فال: خطوط مقدم» (Titanfall: Frontlines) نام داشت که توسط استودیو «نکسون» (Nexon) برای سیستم‌ عامل‌های همراه توسعه می‌یافت اما در اواسط توسعه لغو شد. البته همچنان پروژه‌های دیگری بر اساس دنیای «تایتان‌فال» در حال توسعه هستند که جزئیات مربوط به آن‌ها در آینده‌ی نزدیک منتشر خواهد شد.

در پایان نیز استودیو ریسپاون به نسخه‌ی اکشن سوم شخص «جنگ ستارگان» (Star Wars) اشاره و اعلام کرد که طرفداران انتظار جزئیات جدیدی از این پروژه را برای مدتی نداشته باشند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر