گزارش: بازیگر نقش کابل در فیلم «ددپول ۲» مشخص شد

در ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ , 17:00:09
David Leitch, Deadpool, Deadpool 2, Ryan Reynolds, Tim Miller

بعد از اولین تریلر «ددپول ۲» (Deadpool 2)، اکنون می‌توانیم حدس بزنیم که چه کسی نقش یکی از شخصیت‌های مهم این فیلم، «کابل» (Cable)، را بازی می‌کند. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

بنا بر اعلام هالیوود ریپورتر، نامزد اسکار، آقای «مایکل شنون» (Michael Shannon)، هم‌اکنون فرد پیش‌گام برای این نقش می‌باشد.

بازیگران دیگری برای این نقش نیز وجود دارند که یکی از آن‌ها  آقای «دیوید هاربور» (David Harbour) است. همچنین طبق گزارشی جدید، آقای «کایل شندلر» (Kyle Chandler ) که نام وی برای بازی کردن این نقش در تابستان سال پیش معرفی شد، هرگز در لیست بازیگران این فیلم حضور نداشته است.

آقای شنون که نامزدی جایزه اسکار را برای دو فیلم «جاده انقلابی» (Revolutionary Road) و «حیوانات شبگرد» (Noctural Animals) بدست آورده بود، با فیلم‌های ابرقهرمانی غریبه نیست چرا که وی پیش از این نقش ژنرال زاد را در فیلم «مرد پولادین» (Man of Steel) بازی کرده بود.

از لحاظ زمان‌بندی نیز احتمال نقش آفرینی این نقش توسط آقای شنون وجود دارد، زیرا او قرار است در فیلم What They Had نقش آفرینی کند که فیلم‌برداری آن از بهار امسال آغاز خواهد شد. این در حالی است که فیلم‌برداری فیلم «ددپول ۲» از تابستان آغاز می‌شود.

علاوه بر کابل، شخصیت دیگری که در فیلم «ددپول ۲» هنرنمایی می‌کند، شخصیت «دومینو» (Domino) می‌باشد که ستاره آتلانتایی «ززی بیتس» (Zazie Beets) نقش وی را برعهده دارد.

کارگردانی این عنوان بر عهده آقای «دیوید لیچ» (David Leitch) می‌باشد. وی جایگزین کارگردان عنوان اول این سری، آقای «تیم میلر» (Tim Miller)، شد. آقای میلر پس از اینکه اختلافاتش با بازیگر نقش ددپول، آقای «رایان رینولدز» (Ryan Reynolds)، گزارش شد، از این کار کناره‌گیری کرده بود.

در پایان لازم به ذکر است که تاریخ اکران فیلم «ددپول ۲» هنوز مشخص نشده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر