بازی کردن «اسپلتون ۲» به صورت آنلاین تنها ۱۵۰ مگ در ساعت مصرف میکند
«اسپلتون ۲» (Splatoon 2) ژانویه و همزمان با رونمایی از نینتندو سوییچ، به عنوان دنبالهی یکی از بزرگترین آیپیهای جدید نینتندو معرفی شد. باتوجه به اینکه قرار است بازی در تابستان منتشر شود، نیتندو هفتهی گذشته آن را به صورت جهانی مورد امتحان قرار دادو آمار جالبی از جمله دیتای مصرف شده به دست آمدند. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.
بهترین ویژگی نینتندو سوییچ این است که شما میتوانید آن را از پایهاش جدا کنید و در هرجا که میخواهید با آن به بازی کردن ادامه دهید. اما اتصال wi-fi هرجایی موجود نیست و گاهی شما مجبورید اتصال مخصوص خود را درست کنید؛ چیزی که باعث بوجود آمدن نتایج جالبی شده است.
در حال حاضر اغلب گوشیهای هوشمند اجازهی درست کردن اتصال هاتسپات (hotspot) را میدهند که مانند اتصال wi-fi است. باتوجه به این ویژگی و قابلیت اتصال سوییچ به هاتسپات، وبسایت VentureBeat این ویژگی را مورد تست قرار داده است و مشخص شده که بازی اسپلتون ۲ دیتای زیادی مصرف نمیکند.
در پی تست اسپلتون ۲ به صورت جهانی، VentureBeat یک ساعت مداوم آن را در حالیکه به اینترنت گوشی متصل بوده، بازی کرده است. پس از نگاه کردن به جزئیات مشخص شده است که تنها ۱۵۳ مگابایت دیتا در این یک ساعت مصرف شده است. VentureBeat همچنین عنوان کرده است که اتصال بسیار قوی بوده و هیچ اثری از لگ در بازی مشاهده شده است.
این خبر خوبی برای آن دسته از کاربران است که قصد دارند از هاتسپات گوشی برای انجام بازیهای آنلاین با سوییچ استفاده کنند. باید دید آیا این ویژگی برای بازیهایی مثل «ماریو کارت ۸ دلوکس» (Mario Kart 8 Deluxe) هم به این خوبی کار میکند یا نه.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
آقا یه های وب بگیرید انقدر غر نزنید نسبت به حجم :)
البته اینکه تو کشور های پیشرفته اینترنت نامحمود ۲۵ دلار با سرعت ۱۰-۱۵ مگ به بالاست رو هم جدی نگیرید بالاخره یکی گفته باید سرعت کم باشه :)
تنها ۱۵۰!! کمه الان؟
تشکر
اگر ۱۵ مگ باشه که عالیه خوراک آنلاین زدن بدون نگرانی از حجم فقط من متوجه نشدم چرا این ۱۵ مگ ماریو ران ۸۰ مگ در ساعت؟ (چطوریاس)
اصلاح شد. ۱۵ مگ اشتباه بود، ۱۵۰ بود. با تشکر از شما