بازی Battlefield 1 به‌روزرسانی‌های ماهانه دریافت خواهد کرد

در ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ , 14:00:43
DICE, بازی Battlefield 1, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

استودیو دایس در جدیدترین پستی که از طریق وبسایت رسمی سری بازی‌های Battlefield منتشر کرد، جزئیات تازه‌ای از برنامه‌اش برای پشتیبانی از بازی Battlefield 1 را به اشتراک گذاشت. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

نخست، استودیو دایس اعلام کرد که از این پس به‌روزرسانی‌های بازی Battlefield 1 را به‌صورت ماهانه منتشر خواهد کرد. این در حالی است که در نسخه‌های پیشین این سری، شاهد انتشار یک به‌روزرسانی‌ عظیم در هر فصل بودیم؛ به بیان دیگر، در هر سال شاهد انتشار چهار به‌روزرسانی بودیم. اعضای استودیو دایس درباره‌ی این تصمیم نوشتند:

با توجه به محتویاتی که برای بازی Battlefield 1 در نظر گرفتیم، تصمیم بر این شد که به‌روزرسانی‌های بازی به‌طور ماهانه عرضه شوند. بدین ترتیب، محتویات جدید سریع‌تر از همیشه در اختیار کاربران کاربران قرار خواهند گرفت.

در ادامه نیز استودیو دایس به یکی از ویژگی‌های به‌روزرسانی بهار اشاره کرد. با توجه به اطلاعات موجود، این به‌روزرسانی قابلیت «جوخه‌ها» (Platoons) را به بازی اضافه خواهد کرد. با استفاده از این ویژگی‌، کاربران می‌توانند به‌همراه دوستان خود یک واحد نظامی تشکیل داده و به تجربه‌ی بازی بپردازند. این جزئیات، تنها مواردی هستند که تاکنون منتشر شده‌اند. البته استودیو دایس قول داد که به‌زودی جزئیات جدید را منتشر خواهد کرد.

یک به‌روزرسانی نیز در ماه مه عرضه خواهد شد که تغییرات زیادی را در گیم‌پلی بازی ایجاد خواهد کرد تا بدین ترتیب، بازی بیش از پیش متعادل شود. همچنین استودیو دایس در حال حاضر مشغول کار بر روی قابلیت Rent-a-Server است که به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد.

در بخش دیگری از پست نیز استودیو دایس به نام سه بسته‌ی الحاقی در نظر گرفته شده برای بازی Battlefield 1 اشاره کرد که In the Name of the Tsar، Turning Tides و Apocalypse نام خواهند داشت. در کنار این مورد، سه تصویر جدید نیز منتشر شد که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

در پایان لازم به ذکر است که بازی Battlefield 1 هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر