تماشا کنید: تریلر بازی Star Wars Battlefront 2 پیش از معرفی رسمی منتشر شد

در ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ , 21:00:07
Star Wars Battlefront 2, Star Wars: The Last Jedi, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

پس از شایعات فراوان پیرامون معرفی و انتشار نخستین تریلر بازی Star Wars Battlefront 2، شرکت الکترونیک آرتز تاریخ پانزدهم ماه آوریل (بیست‌وششم فروردین ماه) را به‌عنوان زمان معرفی بازی نامبرده اعلام کرد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

در حالی که هنوز سه روز تا زمان اعلام شده باقی مانده، تریلر تبلیغاتی بازی Star Wars Battlefront 2 پیش از انتشار رسمی در فضای مجازی منتشر شده است. اما قسمت نخست این بازی که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد، دارای بخش کمپین نبود و همین مسئله  نیز انتقادات فراوانی را برای بازی و تیم سازنده به‌همراه داشت. خوشبختانه در قسمت دوم شاهد بخش کمپین خواهیم بود؛ هر چند احتمال دارد همانند دیگر کمپین‌ها راضی کننده نباشد و یا تفاوت‌هایی میان آن و کمپین‌های مرسوم را شاهد باشیم.

در این تریلر، انواع مختلف سربازهای سری Star Wars از زمان‌های مختلف را مشاهده می‌کنیم که این مسئله طرفداران را خوشحال خواهد کرد، زیرا به‌ احتمال بسیار بازی محتویات بیشتری نسبت به گذشته در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. همچنین در بخشی از این تریلر اعلام شد که پیش‌خریدکنندگان بازی، تعدادی از شخصیت‌های فیلم Star Wars: The Last Jedi را به‌عنوان پاداش دریافت خواهند کرد.  در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

در پایان لازم به ذکر است که بازی Star Wars Battlefront 2 در تعطیلات سال ۲۰۱۷ میلادی برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر