داستان بازی Call of Duty: WW2 اغلب حین اجرا گفته خواهد شد و نه از طریق میانپردهها
داستان بازی Call of Duty:WW2 پیرامون حوادث جنگ جهانی دوم خواهد بود و براساس گفته «برت رابینز» (Bret Robbins) به عنوان کارگردان ارشد نوآور آن بنظر میرسد که داستان در حین اجرای بازی و نه از طریق میانپردهها گفته خواهد شد. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.
آقای رابینز در صحبت با سایت گلیکسل اعلام کرد:
تمرکز اصلی داستان ما برروی شخصیتها قرار دارد. اگر مراقب شخصیتهای همراهتان و حوادث پیرامون خود نباشید، جزئیات زیادی را از دست خواهید داد. اوج داستان ما پیرامون مردن یا زنده ماندن شخصیتها، مربوط به توجه شما به آنها خواهد بود. در این بازی با ریسکهای بزرگی روبرو خواهید بود و این چیزی است که بازیهای ویدئویی با آن سر و کار دارند. Firewatch یکی از بازیهای مورد علاقه من است. بازی Gone Home فوق العاده بود. بازیها توسعه خواهند یافت و بازیکنان نیز پیچیدهتر خواهند شد و با گذشت زمان، انتظار بیشتری از داستان بازی خواهند دشت و این موضوع مربوط به کلیه بازیها و سبکهای پرطرفدار است. Virginia یک نمونه خوب دیگر است. این بازیها عناوینی هستند که از تکنیک آنها الهام گرفتهام. از اینکه وقت خود را با داستان پردازی سپری کنیم خجالت نمیکشیم. ما بدنبال چیزی معنیدار و عمیق هستیم. شما به چیزی نیاز دارید که شما را تشویق و به هرج و مرج بکشاند. ما بازیهای دیگر را بررسی کردهایم و از آنها در بازی خود استفاده نمودهایم.
باید دید که آیا بازی Call of Duty موفق خواهد شد که در سال ۲۰۱۷ بار دیگر یک داستان عمیق و پر معنی را روایت کند یا خیر. بازی Call of Duty: WW2 در تاریخ ۱۲ آبان ماه در سراسر جهان برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.