تماشا کنید: بازی The Sims Mobile برای سیستم‌ عامل‌های تلفن همراه معرفی شد

در ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ , 16:00:57
the sims, The Sims 4, سیستم عامل iOS, سیستم عامل اندروید (Android), گوشی موبایل - Mobile Phones (Smart Phones)

امروز، شرکت الکترونیک آرتز نسخه‌ی جدید از سری بازی‌های محبوب The Sims را معرفی کرد. این بازی رایگان که The Sims Mobile نام داشته و برای سیستم‌عامل‌های تلفن همراه اندروید و آی‌اواس عرضه خواهد شد، این هفته در کشور برزیل منتشر شد و به‌زودی نیز برای کاربران دیگر کشورها در دسترس قرار می‌گیرد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

همانند نسخه‌های اصلی سری بازی‌های The Sims، در این بازی قادر خواهید بود تا تشکیل خانواده داده و سپس به کنترل اعضای خانواده در روند زندگی‌شان بپردازید. همچنین شما می‌توانید دیگر کاربران را به مهمانی خود دعوت کرده یا در مهمانی آن‌ها شرکت کنید و به دوست یا دشمن یکدیگر تبدیل شوید. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی The Sims Mobile را مشاهده کنید:

با توجه به توضیحات قرار گرفته بر روی فروشگاه پلی استور، کاربران در این بازی قادر به انجام فعالیت‌های مختلفی از جمله تهیه تاکو (یک نوع غذای مکزیکی) و تفکر هنگام دوش گرفتن بپردازند. همچنین مکان‌هایی همانند رستوران و کافه در بازی قرار خواهد داشت که کاربران می‌توانند آن‌ها را آزادسازی کرده و به شخصی سازی آن‌ها بپردازند. در کنار این موارد، قابلیت انتخاب دیالوگ  نیز در بازی وجود خواهد داشت که نمونه‌ی آن را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

the sims, The Sims 4, سیستم عامل iOS, سیستم عامل اندروید (Android), گوشی موبایل - Mobile Phones (Smart Phones)

در پایان لازم به ذکر است که آخرین نسخه‌ی اصلی این سری بازی‌ها در سال ۲۰۱۴ با نام The Sims 4 برای رایانه‌های شخصی عرضه شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر