بازی The Elder Scrolls 6 دارای اقتصادی پویا خواهد بود؟

در ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ , 13:00:35
بازی The Elder Scrolls 6

در طول سالیان گذشته حضور اقتصادی پویا در بازی‌های جهان باز تبدیل به یک پارامتر اصلی شده است که منجر به ایجاد رویدادهای غیرقابل پیش‌بینی و مکانیکی درگیر کننده خواهد شد. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

مکانیک‌های موجود در بازی منجر به آن می‌شوند که قیمت هر چیزی منطقی و واقعی باشد و با قیمت‌های عجیب و غریبی روبرو نباشیم. بازی‌هایی در سبک جهان باز همگی پیرامون توسعه روند زندگی و حضور در محیطی فوق العاده بزرگی با یک غوطه‌وری خارق العاده است و حضور اقتصادی پویا منجر به بهبود وضعیت آن خواهد شد.

چه بازی را می‌توانید بزرگ‌تر و تعاملی‌تر از بازی The Elder Scrolls نام ببرید؟ با تشکر از زیبایی محض و طراحی فوق العاده دنیای بازی Skyrim، این عنوان توانست به دستاورد بزرگی برسد اما شاید بازی The Elder Scrolls 6 بتواند کار بیشتری صورت دهد و با اضافه کردن سیستم اقتصادی پویا، منجر به تغییر وضعیت بازی و جهان آن شود و تجربه ظریف و بزرگی را به ارمغان آورد.

به عنوان مثال، قیمت کالاها می‌تواند بستگی به این داشته باشند که چه کسی آن‌ها را می‌فروشد و چه کسی آن‌ها را می‌خرد، در حالی که یک شمشیر می‌تواند برای کیمیاگری مورد توجه قرار گیرد، یک دستفروش مواد غذایی اهمیتی به قیمت یک لباس نمی‌دهد. در ادامه می‌توان جزئیات دیگری نظیر تقاضای مورد نیاز، موجودی، جغرافیا، زمان روز، زمان سال و مواردی از این دست را نیز در اقتصاد بازی تاثیر داد.

گرچه انجام چنین تغییری منجر به دگرگونی کامل بازی نخواهد شد اما منجر به بهبود قابل توجه آن می‌شود. نظر شما در این باره چیست؟


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. در Skyrim این پویایی بیشتر با تغییر ویژگیهای شخصیت شما مثل کاریزما (جذبه) و هوشمندی گسترش پیدا میکنه و اتفاقا برای اولین بار قیمت کالاها منطقه به منطقه و روستا به روستا فرق داره، البته این تغییر جدید مقدار کمیابی مواد اولیۀ سلاح ها شامل چوب، انواع فلز، چرم، استخوان و … و پوشش گیاهان دارویی برای تولید شربتها رو تو مناطق و همچنین مقدار خرید و استقبالی که شما از بازار مکانهای مختلف می کنید رو هم در نظر می گیره.

    یک تحول اساسی و بخش بزرگی از ایدۀ این پویایی اقتصادی رو البته می تونیم در Witcher 3 ببینیم، به خصوص برای تولید داروها و طلسمها که در نوع خودش یک شاهکار برنامه نویسی و طراحی محسوب میشه.

    ۲۰
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر