اولین تصویر از نسخه‌ی جدید Need for Speed منتشر شد

در ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ , 15:00:55
Ghost Games, Need for Speed, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

امروز، شرکت الکترونیک آرتز اولین تصویر از نسخه‌ی جدید Need for Speed را در فضای مجازی منتشر کرد؛ تصویری که به‎‌نظر می‌رسد به شهری که اتفاقات بازی در آن جریان خواهد داشت، اشاره دارد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

این‌طور که به‌نظر می‌رسد، شرکت الکترونیک آرتز کمپین تبلیغاتی بازی Need for Speed را آغاز کرده است. این شرکت، امروز تصویری را از طریق حساب توئیتر خود منتشر کرد که احتمالاً به شهری که اتفاقات بازی در آن جریان دارد، اشاره دارد. البته افکت مه که در تمام بخش‌های تصویر استفاده شده، حدس زدن پیرامون آن را سخت می‌کند اما اگر مقداری دقت بخرج دهید، اطلاعات زیادی از آن بدست خواهید آورد. در کنار این تصویر یک متن نیز منتشر شده که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

بیایید این مهمانی را شروع کنیم. حاضرید؟!

Ghost Games, Need for Speed, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

با توجه به منظره‌، به‌نظر می‌رسد شهر مورد نظر لاس وگاس یا سیاتل باشد. با در نظر گرفتن برجی که در سمت راست تصویر قرار گرفته، احتمال اینکه این تصویر به سیاتل اشاره داشته باشد، بیشتر است اما اگر آن را نادیده بگیریم، این تصویر شبیه تصاویری از شهر لاس وگاس است که نمونه‌های آن به راحتی در اینترنت پیدا می‌شود.

تمامی این موارد تنها حدس و گمان بوده و باید تا اعلام رسمی شرکت الکترونیک آرتز یا استودیو گوست گیمز صبر کرد. البته به احتمال بسیار این صبر طولانی مدت نخواهد بود، زیرا رویداد EA Play به‌زودی برگزار می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر