استودیو مونولیث دلیل تاخیر Middle-earth: Shadow of War را توضیح میدهد
اخیراً، بخش سرگرمیهای تعاملی شرکت برادران وارنر و استودیو مونولیث اعلام کردند که بازی مورد انتظار Middle-earth: Shadow of War با تاخیر عرضه خواهد شد. حال و با گذشت چند روز از انتشار این خبر، استودیو مونولیث دلیل این تاخیر را توضیح میدهد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.
اعضای استودیو مونولیث معمولاً در روزهای جمعهی هر هفته لایو استریمی در توئیچ برگزار کرده و به صحبت دربارهی بازی Middle-earth: Shadow of War میپردازند. در جدیدترین و دوازدهمین لایو استریم که اخیراً برگزار شد، سازندگان بازی جزئیاتی را از تاخیر در انتشار بازی ارائه کردند. آنها در این باره گفتند:
اساس بازی قدیمی بود. به همین دلیل مشکلاتی در بازی وجود داشت که البته آنها را برطرف کردیم. چیزی که در مدت ساخت بازی یاد گرفتیم، این بود که بازی Shadow of War از هر جهت بسیار بزرگتر و گستردهتر از نسخهی قبلی است؛ اندازهی بازی، تعداد دشمنان، پیچیدگی سیستم مبارزات، سیستم نمسیس و … .
پروسهی بررسی، رفع اشکالات و باگها از لحاظ حجم بسیار زیاد است. زمانی که بازی Shadow of War عرضه میشود، میخواهیم سطح بهینه سازی، ثبات و تعادلی مشابه به Shadow of Mordor داشته باشد. بههمین دلیل باید بگوییم که کارهای زیادی برای انجام دادن باقی مانده است.
در پایان لازم به ذکر است که بازی Middle-earth: Shadow of War در تاریخ دهم اکتبر (هجدهم مهر ماه) برای پلتفرمهای پلی استیشن ۴، اکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. همچنین باید اضافه کرد که این بازی در کنفرانس مایکروسافت در رویداد E3 2017 به نمایش گذاشته خواهد شد.