Gears of Wars 4 را رایگان امتحان کنید!

در ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ , 03:35:14
شرکت مایکروسافت (Microsoft), کنسول Xbox One

بزرگ‌ترین آپدیت در راه است. در این آپدیت شاهد کلی چیز جدید خواهیم بود و همچنین به گفته مایکروسافت بازی بین دو سیستم‌عامل پی‌سی و اکس‌باکس وان راحت‌تر خواهد بود به‌علاوه آن دموی رایگانی برای کاربران طراحی شده است که با آن می‌توانید چند روز Gears of War 4 بازی کنید. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

مایکروسافت آپدیت جدیدی را برای Gears of War 4 در تاریخ ۱۶ خرداد با نام Rise of the Horde منتشر خواهد کرد که به‌علاوه اضافه کردن مهارت‌ها، مپ‌ها و دستاوردها در آن باید منتظر راحت‌تر و عادلانه‌تر شدن بازی بین دو سیستم‌عامل پی‌سی و اکس‌باکس وان خواهیم بود.

از همان اول کار خیلی‌ها می‌گفتند بازی‌های بین اکس‌باکس وان و پی‌سی عادلانه نخواهد بود و اینکه کاربران کامپیوتر لوازم و امکانات بیشتری خواهند داشت. اکنون مایکروسافت ادعا می‌کند با این آپدیت‌، بازی به‌صورت هوشمندانه‌تری رقیب را برایتان می کند و اینکه دکمه‌ای برای خاموش کردن بازی با کامپیوتر به بازی اضافه می‌شود که بسیاری از نبودن آن دکمه انتقاد می‌کردند.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد بین تاریخ ۱۹ تا ۲۵ خرداد می‌توانید ده ساعت Gears of War 4 را رایگان بازی کنید. این اولین باری نیست که مایکروسافت برای مدتی بازی‌ها را رایگان می‌کند و آمارها نشان داده است که این تریال‌های رایگان پیشرفت زیادی به فروش بازی می‌دهد.

بسیاری چیز دیگر به بازی اضافه شده است که اینجا جا نمی‌شود و بهتر استتریلر را تماشا کنید.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر