توضیحات کارگردان بازی Assassin’s Creed: Origins پیرامون بازنگری در سیستم مبارزه

در ۱۳۹۶/۰۳/۲۶ , 18:00:33
بازی Assassin’s Creed: Origins

شرکت یوبی‌سافت قول داده است که بازی Assassin’s Creed: Origins به یاد آور دوران طلایی این مجموعه بازی باشد. برای رسیدن به چنین هدفی آن‌ها با فاکتورهای مختلفی روبرو هستند که یکی از آن‌ها سیستم مبارزه است که مدت‌ها بدون تغییر باقی مانده است. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

اشرف اسماعیل به عنوان کارگردان در ارتباط با تغییرات سیستم مبارزه‌ای بازی Assassin’s Creed: Origins جزئیاتی ارائه کرده است. یکی از اصلی‌ترین تغییرات عدم حضور انیمیشن‌های از پیش تعریف شده است، گرچه چنین تغییری کوچک بنظر می‌رسد اما سازندگان قول داده‌اند که منجر به تغییر بزرگی در سیستم مبارزه‌ای خواهد شد. همچنین براساس توضیحات سازنده، هر سلاح موجود در بازی استایل مربوط به خود را خواهد داشت. در واقع در این نسخه از بازی وضعیت به شرایط شما بستگی خواهد داشت، اینکه برروی زمین افتاده باشید، مورد ضرب و شتم واقع شوید یا حتی سپرتان شکسته باشد، نقش اساسی را در این بازی ایفا می‌کنند.

آقای اسماعیل همچنین تایید کرد که سیستم مبارزه‌ای جدید به بازیکنان اجازه خواهد داد تا مبارزات خود را به روش‌های مختلفی انجام دهند، به عنوان یک کماندار از سلاح‌های با برد بالا، به عنوان یک جنگجو از سلاح‌هایی با استایل مبارزه مستقیم و جهت انجام کارهای مخفی نیز تنظیماتی در این بازی در نظر گرفته شده است. اگر صحبت‌های آقای اسماعیل درست باشد، هر سه استایل گفته شده بطور برابر در بازی توسعه خواهند یافت.

نکته دیگری که در بسیاری از بازی‌های Assassin’s Creed مورد اعتراض قرار گرفته بود، نوبتی بودن حمله دشمنان بوده است که در این بازی آن‌ها دیگر در انتظار فرا رسیدن نوبت حملشان نخواهند ماند و اینبار همه آن‌ها با یکدیگر حمله خواهند کرد. آقای اسماعیل افزود:

در این بازی دشمنان با شما مهربان نخواهند بود.

با وجود آنکه عدم تغییر در سیستم مبارزه‌ای مجموعه بازی Assassin’s Creed منجر به ناامیدی بازیکنان شده بود اما این تغییرات جدید می‌تواند تحول جدیدی را در آن به ارمغان آورد.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. باو بازی رو لازم نیس تبدیل به dark souls کنید
    AC بسازید ینی انقد سخته ؟
    طرف تو یوتیوب زیر تریلیرش نوشته heatseekers Arrow ؟ عه خب راس میگه دیگ ریدم تو تخیلاتتون
    اولین چیزی ک باس اوکی کنن اوبهت شخصیته ک متاسفانه تنها چیزی ک از این تریلر ندیدم اوبهت بود :|
    دوم فوکوس رو هیدن بلیده نه رو تیرکمون و این شرووریجات ها. ن ک کانرتون خیلی خوب بود دوباره دارن مث همونو میسازن

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر